• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Ik moet nogsteeds een foto vinden. Dit is haar ong.)
    Misery:


    "Dankje." Zeg ik oprecht. En kijk even naar de rest. Het went dus wel na een tijdje. Laten we hopen dat dat echt zo is. "Ik den dat het ook aan de leeftijd ligt en aangezien ik ietsje jonger ben." Mompelde ik en keek even rond. Ik was waarschijnlij de jongste. Ik scande het lokaal en kon de jongen waarvan ik een foto had genomen niet vinden, ik hoopte dat alles goed kwam. "Hoelang zit jij al bij de glee-club?"

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blaine Anderson:

    Opeens wordt Kurt rood. 'D-dankje,' stottert Kurt nu en wordt verlegen. Hij is schattig. 'Blaine,' zegt Kurt twijfelend terwijl hij nerveus met zijn handen speelt. Ik kijk hem vragend aan. 'Je bent een geweldige vriend, echt waar.' glimlacht kurt nu. Ik kijk hem nu verbaasd aan, maar dan glimlach ik naar hem. 'Aah..Kurt' zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder. 'Dat is echt lief van je, je bent voor mij ook een geweldige vriend, kurt' zeg ik tegen hem en kijk hem lief aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Als ik lach naar Sebastian hoor ik vanuit het niks ineens een knal. Mijn adem stokt in mijn keel en Sebastians shirt wordt helemaal rood. Hij kijkt me nog even aan voordat hij in elkaar zakt. 'Bas!' roep ik terwijl ik bij hem neerkniel. Ik voel dat mijn longen zich samentrekken en dat ik bijna geen lucht meer krijg. Het voelt even alsof de hele wereld om me heen draait. Ik voel alle bloed uit mijn gezicht trekken en pak zwaar trillend mijn mobiel om een ambulance te bellen. Ik zeg snel tegen de mensen dat ze dringend moeten komen omdat mijn beste vriend neergeschoten is en het adres. Daarna blijven de mensen tegen me praten maar laat ik mijn mobiel uit mijn handen vallen en ga ik tegen Sebastians auto aanzitten en staar in shock voor me uit..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Een knal deed me uit mijn gedachten schrikken. "Wat was dat?"
    Fronsend keek ik Santana aan en voelde mijn maag plots samentrekken.
    "Denk je..." Fluisterde ik met grote ogen. "Denk je dat? Sebastian?"



    Mercedes

    "Ik zit hier al sinds vorig jaar," Zei ik trots, maar mijn glimlach verdween toen ik een knal hoorde. "Is dit niet wat vroeg voor vuurwerk?"
    Met opgetrokken wenkbrauw keek ik Misery aan en schudde niet begrijpelijk mijn hoofd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Santana

    Mijn ogen worden even groot, en ik schud mijn hoofd.
    Ik trek Quinn omhoog, en neem haar mee.
    Als we buiten zijn en ik zie Sebastian kan ik niks anders doen dan lopen en staren.


    El Diablo.

    Kurt

    Een rilling gaat door mijn huid heen als Blaine zijn hand op mijn schouder legt. Ik begin dolgelukkig te glimlachen als hij dat doet. 'Dat is echt lief van je, je bent voor mij ook een geweldige vriend, Kurt.' zegt hij waarna hij me lief aankijkt. Mijn hart maakt en salto en net als ik hem wil bedanken hoor ik een knal. 'Wat was dat?' vraag ik terwijl ik geschrokken om me heen kijk en angstig dichter naar Blaine toe ga zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Wanneer Santana me mee naar buiten trok, werden mijn ogen groot en voelde ik mijn maag keren.
    Ik zag Finn tegen een auto zitten en zag er redelijk in shock uit.
    Samen met Santana liep ik naar Sebastian toe en knielde ik bij hem neer.
    Mijn ogen gleden van zijn gezicht naar de wond, terwijl ik een stuk stof af van mouw scheurde en het op de wond drukte zodat hij minder bloed zou verliezen.
    "Sebastian?" Zei ik met trillende stem en probeerde me kalm te houden.
    Mijn hoofd ging de lucht in.
    "Help!" Schreeuwde ik over het plein. "Iemand, Help dan toch!"
    Ik had sterkere handen nodig voor op de wond te drukken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:28 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik hoorde nog vaag stemmen, maar heet werd steeds vager.
    Tot het moment dat ik niks meer hoorde, en alles echt zwart werd.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Opeens horen we beiden een knal. Ik schrik op en frons dan. 'Wat was dat?' vraagt Kurt geschrokken en kijkt angstig om zich heen, waardoor hij dichter naar mij toe gaat zitten. Kurt zat nu wel heel vlak bij mij, waardoor ik nu roder werdt. Mijn hand werdt automatisch naar zijn middel verplaats en ik hield hem toch wel goed stevig vast. 'Ik denk dat er iets buiten is gebeurt' zeg ik nadenkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Misery:

    Ik lop naar buiten in de richting van de knal. "Laten we gaan kijken." Zeg ik nog vrolijk. Maar als ik buiten kom is mijn goede humeur verdwenen. "O my gosh. Wie heet er nou weer lopen rond schieten met een Jericho 941 F." Schreeuw ik verbaasd en kijk angstig om me heen. Dat soort mensen waren meestal erg gevaarlijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kurt

    Ik druk mijn lichaam tegen het zijne en sluit mijn ogen. 'Ik denk dat er iemand is neergeschoten.' zeg ik. Ik denk terug aan mijn gesprek met Sebastian en slik even. 'Ik ben bang, Blaine.' zeg ik terwijl mijn ogen waterig worden. Ik ben zo bang voor wat er gebeurt is, zo bang dat er slachtoffers gevallen zijn. En bang dat degene met het pistool nog steeds rond loopt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    "Ga toch hulp halen!" Snauwde ik naar het meisje dat buiten was gelopen. "Snel!"
    Toen ik merkte dat Sebastian niet meer bij bewustzijn was, tikte ik voorzichtig op zijn wang.
    "Sebastian?" Vroeg ik, maar toen hij niet reageerde, verhief ik mijn stem een beetje. "Sebastian, blijf bij ons...Hoor je me?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Micheal [Had even zin om hem te spelen]

    Ik liep grijnzend de school in, en liep naar het glee lokaal. Of hoe het ook mocht heten.
    'Dit was nog een waarschuwing, ik weet wat ik wil' grom ik naar de mensen binnen. Met die woorden ben ik weer snel de school uit, en stap mijn auto in. Ik rij hard weg, en grijns.


    El Diablo.

    Misery:

    Snel belde ik mijn vader, hij was de eerste die in mijn gedachte schoot en sinds de sirene's al te horen waren. "Pap, we hebben een probleem."-"Nee, een jongen is neergeschoten."-"Ambulancess zijn onderweg."-"Een Jericho 941 F." Nu werd iik wel bang, het zag er erg uit. En meestal had je er alleen zo een als je goed kon schieten. "Aha." Ik liep naar het meisje toe en knielde neer. "Probeer druk op de wonduit te oefenen." Zei ik tegen haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blaine Anderson:

    Hij drukt zijn lichaam tegen het mijne en sluit zijn ogen even. 'Ik denk dat er iemand is neergeschoten.' zegt hij. 'Ik ben bang, Blaine.' zegt hij dan en ik zie dat zijn ogen waterig worden. Ik druk hem stevig tegen mij aan en wrijf met mijn ene hand over zijn rug. 'Rustig maar, Kurt. Ik ben bij je' sus ik hem en hou hem steviger vast. Nu maakt het even niet uit, dat ik hem omhels, ik zoek het later wel uit met mijn gevoelens. Nu is het belangrijk dat Kurt niet flipt.


    One Who Travels A Higher Path.