• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Zijn handen glijden onder mijn shirtje en hij streelt mijn rug. Ik haal hem ietsjes bij de muur weg en haal zijn handen even van mijn rug waarna ik zijn shirt over zijn hoofd trek. Daarna druk ik hem weer tegen de muur en leg ik zijn handen weer onder mijn shirtje op mijn rug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Lichtelijk verbaasd over haar snelle actie trek ik haar shirt ook over haar hoofd. Ik trek haar naakte bovenlichaam tegen die van mij aan en streel erover heen met mijn koude handen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn lippen van die van hem en plaats ze in zijn nek waar ik hem kusjes begin te geven en soms even bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Verbaasd kreun ik zacht als ze mijn gevoelige plekjes raakt, ze bijt en kust in mijn nek. Ik duw mijn hoofd nog een stuk opzij om haar er beter bij te laten.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik grijns even als ik hem zachtjes hoor kreunen en beginnen hem iets ruwer in zijn nek te zoenen terwijl ik mijn bovenlichaam tegen zijn bovenlichaam druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn vingers dringen zacht in haar vel als ze ruwer kust.

    [Ik ga even alles hier ook in aanpassen hoor.]


    Your make-up is terrible

    [May I start with Vince?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Natuuurlijk! Kies gelijk nog even een kamernummer.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Zijn vingers dringen in mijn huid en ik breng mijn lippen weer naar die van hem, alleen wel zo dat ze elkaar net niet raken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (doe voor June maar 24 ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince.

    Ik loop op het gebouw af, eindelijk had ik een plek gevonden waar ik zou kunnen studeren, niet duur, alles erop en eraan.
    Ik hou de koffer in mijn hand en pak de sleutel, die ik al heb gehad, en open de deur.
    Ik kijk naar de trap die meteen voor me opsteekt. Ik loop erheen en ga de trap op naar boven. "Even kijken, kamer twaalf..." Ik loop de deuren langs en kijk of ik twaalf zie, ja hoor gevonden.
    Ik steek de sleutel in het slot en open de deur. Een muffige lucht komt op me af, de kamer ziet er donker, maar uitnodigend uit. Een beetje zoals waar ik van hou, donker, horror...
    Ik lach en loop naar binnen, zet mijn koffer neer en kijk rond. Een aantal aanpassingen zou mogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik buig mezelf een stukje naar voren om haar lippen te kunnen raken, die ze plagerig voor me hield. Als ik ze raak, kus ik haar ruw.


    Your make-up is terrible

    [Kan June anders Vince meeten?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [Kan June anders Vince meeten?]


    [is goed, ik stuur haar zo naar binnen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [is goed, ik stuur haar zo naar binnen]


    [Okee dan laat ik Vince effkes naar benee gaan, alles bekijken enzo.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.