• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Als Luca me ruw kust kreun ik zachtjes en kras ik met mijn nagels over zijn rug waarna ik hem ruw terug kus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik bedenk me dat ik haar maar vaker mee moet nemen naar de kelder, ze word er een stuk wilder van. Mijn hand dwaalt automatisch af naar haar bh en begint erover heen te strelen.


    Your make-up is terrible

    Vince

    Ik heb nu even geen zin om alles op zijn plek te zetten en veranderingen aan te brengen.
    Ik loop naar de gang en kijk rond. I like this place.
    Het is net een film, zo een thriller, die beginnen ook meestal zo.
    Ik lach weer even, ik met mijn gedachten.
    "Horrorrrrrrr." Zeg ik lachend tegen mezelf en ga de trap af naar beneden.
    Ik kijk weer om me heen. Ik zie een deuropening en ga erheen, dan kom ik ineens uit bij een soort van woonkamer.
    Het is lichter als de rest van het huis, maar het heeft alsnog iets donkers in zich zitten. Ik loop de woonkamer wat rond en bekijk dingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Mijn ademhaling versnelt iets als hij over mijn bh begint te strelen en automatisch begin ik hem ruwer te zoenen en druk ik heb steviger tegen de muur.

    June Harlow Grabeel
    Met mijn ellebogen lukt het me de deur open te krijgen terwijl ik met mijn handen mijn tassen vasthoudt. Gelukkig ben ik een vampier en heb ik sowieso al een goed evenwicht anders was ik naar binnengevallen. Ik doe de deur weer dicht en breng mijn tassen gelijk naar boven. Als ik boven ben maak ik de deur van mijn kamer open waarna ik mijn tassen neerzet en weer naar beneden lopen. Tassen uitpakken kan altijd nog.
    Ik loop de woonkamer in waar ik een blonde jongen zie staan, een mens zo te ruiken. Ik tover een glimlach op mijn gezicht. 'Hee, ik ben June,' zeg ik vriendelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik hoor haar ademhaling versnellen en ze zoent me ruwer terwijl ze me stevig tegen de muur drukt. Ik kreun en bijt op haar onderlip, ik wil meer!


    Your make-up is terrible

    Vince

    "Hee, ik ben June." Ik hoor ik ineens achter me, ik draai me om en zie een glimlachend meisje, denk ouder dan ik, staan.
    Ik glimlach terug. "Vince." Zeg ik en kijk weer rond.
    "Apart zweertje hier, hé?" Zeg ik nog steeds met een glimlach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Btw, Vince is helemaal niet bang en krijgt denk ik juist een kik als hij hoort dat er Vampiers in het huis zijn. :q]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Luca kreunt en bijt om mijn onderlip. Ik grijns even en streel met mijn tong ruw en wild langs die van hem. Mijn armen haal ik van zijn nek vandaan en mijn vingertoppen glijden lichtjes over zijn borstkas.

    June Harlow Gabreel
    De jongen glimlacht terug. 'Vince,' hij kijkt weer rond.
    'Apart sfeertje hier, hé?'
    Hij zou eens moeten weten, denk ik en ik kan een klein lachje niet onderdrukken. 'Hmmm, ja, maar daar is niks mis mee toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    "Hmmm, ja, maar daar is niks mis mee toch?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Helemaal niet, nee. Ik houd van dit soort plekken, het voelt net of ik in een soort van huis zit waar ook ander soort wezens wonen dan alleen mensen. Als je begrijpt wat ik bedoel." Zeg ik dan.
    "Ja sorry, ben nogal een horror, thriller freak." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ër is activiteit hier! Yeah.]

    Luca Jones
    Ik voel haar vingertoppen langs mijn borstkas gaan, het toppunt voor mij. Ik draai ons om en duw haar tegen de muur aan. Ik kus haar wild terug, mijn tong gaat mee met haar spelletje van net en mijn handen glijden onvoorzichtig over haar lichaam heen.


    Your make-up is terrible

    [En toen kon ik weer lezen o-o]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee w8, maken jullie een keuze, als ik één persoontje terug zou nemen, zou ik dan Solomon of Celeste doen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind ze beide leuk.]


    Your make-up is terrible

    June
    Vince schudt zijn hoofd.
    'Helemaal niet, nee. Ik houd van dit soort plekken, het voelt net of ik in een soort van huis zit waar ook ander soort wezens wonen dan alleen mensen. Als je begrijpt wat ik bedoel.' zegt hij.
    'Ja sorry, ben nogal een horror, thriller freak,' grinnikt hij dan.
    Er verschijnt een glimlach op mijn lippen. 'Thriller en Horror is leuk dus daar is niks mis mee'. Ik haal een hand door mijn donkerbruine krullen om het een beetje te fatsoeneren waarna ik Vince weer aankijk. 'Jij bent hier ook nog maar net of zit je hier al langer?'

    Cassie
    Luca draait ons om en duwt me tegen de muur. Ik kreun zachtjes als ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden en duw mijn bekken ietsjes naar voren om vervolgens even hard in zijn onderlip te bijten en daarna weer met mijn tong langs die van hem te strelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik kreun zacht als ze op mijn onderlip bijt en speel met haar tong, wild en speels. Mijn handen laat ik afzakken naar haar broek en ik maak haar knoop los, redelijk langzaam zodat ze het ook nog kan stoppen als ze dat zou willen.


    Your make-up is terrible