• Vandaag hebben we dus een rapport gekregen van dagelijks werk. En nu dacht ik net terug toen ik mijn allereerste rapport kreeg in het eerste leerjaar/groep 3. Helemaal blij en ik voelde me hartstikke groot. Haha en met latijn ben ik enorm gestegen (van 69 naar 82) en NW daar zit ook Fysica, Chemie en Biologie bij inbegrepen.

    Mijn punten:

    Godsdienst 87.5 %
    Informatica 85 %
    LO 91.2 %
    MO 97.7 %
    PO 85 %
    TO 80 %

    Engels 84. 3 %
    Aardrijkskunde 47.1 %
    Frans 60.7 %
    Geschiedenis 85 %
    Latijn 82.2 %
    NW 47.1 %
    Nederlands 69.2 %
    Wiskunde 73.5

    Vanaf Engels zijn het de examen vakken.
    Om het nuttig te houden: wat waren jullie laatste punten op het rapport?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:09 ]

    GingerAngel schreef:
    Wiiee! *huppelt vrolijk rondjes om een lantarenpaal* Langeleve de tweede klas en eeuwige 8en en 9ens!


    Dat heeft niets met de tweede klas te maken hoor, eerder met jezelf. ^^
    OT; Slecht, heel slecht. =3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik krijg geen rapport meer, enkel maar buizen. Kan waarschijnlijk in de toekomst perfect loodgieter worden. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Schrik niet van mijn slechte cijfers

    Nederlands: 6.0
    Engels: 7.5
    Frans: 7.5
    Wiskunde A: 5.4
    Economie: 5.8
    Geschiedenis: 6.4
    Aardrijkskunde 6.8
    M&O: 6.3
    Godsdienst 6.5
    LO: 8.7

    Eigenlijk is het niet zo slecht maar wel als je het met jullie cijfers vergelijkt a. Ik zit in 4VWO btw ^^

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 19:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Let me see.... Afgerond zijn dit mijn punten:

    Nederlands: 8
    Frans: 7
    Engels: 9
    Wiskunde: 5
    Natuurkunde: 6
    Scheikunde: 6
    Biologie: 7
    Economie: 7
    Beeldende Vorming: 8
    Maatschappijleer: 7
    Gym: 6

    Lol, ik doe helemaal niks voor school. Als ik wel iets zou doen zou het veel hoger kunnen zijn :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Aardrijkskunde: 7
    Levensbeschouwing: 8
    Nederlands: 6,6
    Engels: 7,1
    Frans: 7,5
    Maatschappijleer: 7,9
    Geschiedenis: 7,2
    Economie: 6,9
    Wiskunde: 4,9
    Lo: 6,2

    Ik doe niets meer voor school, maar moet wel hard gaan werken aan wiskunde.


    Take risks and conquer your fears.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Dat heeft niets met de tweede klas te maken hoor, eerder met jezelf. ^^
    OT; Slecht, heel slecht. =3


    Jawel hoor, tweede klas is best easy. En ik werk ook wel een beetje onder mijn niveau, volgend jaar ga ik (hoop ik) een hoger niveau doen.

    Ik heb geen percentages, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    2e vraag: Wat is buizen?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Was mijn rapport maar zo goed D:


    26 - 02 - '16

    Page394 schreef:
    2e vraag: Wat is buizen?

    Onvoldoendes, dus minder dan 50%.

    Ik heb het hele schooljaar geen enkele buis gehad, en dan net voor mijn laatste rapport heb ik er 2!
    Wiskunde & Chemie. Nou ja, van de twee laatste hoofdstukken snapte ik gewoon geen kloot, en bij chemie hebben we maar 1 test gehad, waar ik dus ook op gebuisd was. Maar aan de andere kant is er wel een probleem met onze leerkracht, van de 28 leerlingen waren er maar 3 die geslaagd waren voor chemie, dat is toch ook niet normaal!

    Maar ja, het zijn maar lichte buizen, dus dat alt allemaal op te halen tijdens de examen. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Jawel hoor, tweede klas is best easy. En ik werk ook wel een beetje onder mijn niveau, volgend jaar ga ik (hoop ik) een hoger niveau doen.


    Dat bedoel ik, voor jou is het makkelijker dan voor een ander. Dus het heeft wel degelijk met jezelf te maken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat ik me nog kan herinneren van vorige week is dat ik buiten 1 vak alles in de 90% had =)

    Dat ene vak was trouwens Engels met een 85,3 ^^

    In totaal had ik trouwens 93,4. En het klasgemiddelde was voor het algemeen totaal 88% ;O. Het laagste klasgemiddelde voor elk vak apart was 81 en dat was voor Laijn XD

    Ik zit trouwens in 3Gl-a


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    De klas waar ik in zat had de vorige weken examens, maar ik heb niet meegedaan omdat ik ongeveer 80% van het jaar gemist heb, dus ik heb geen cijfers (:


    Destroy what destroys you.

    Even serieus, krijgen jullie Belgen soms makkelijker onderwijs of makkelijkere toetsen ofzo? Aangezien jullie in feite gemiddeld gewoon 9ens staan. Bij ons moet je je al rot vechten voor een 6je, daar moet je 75% goed voor hebben geloof ik. (Ik doe btw 4VWO)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.