• Vandaag hebben we dus een rapport gekregen van dagelijks werk. En nu dacht ik net terug toen ik mijn allereerste rapport kreeg in het eerste leerjaar/groep 3. Helemaal blij en ik voelde me hartstikke groot. Haha en met latijn ben ik enorm gestegen (van 69 naar 82) en NW daar zit ook Fysica, Chemie en Biologie bij inbegrepen.

    Mijn punten:

    Godsdienst 87.5 %
    Informatica 85 %
    LO 91.2 %
    MO 97.7 %
    PO 85 %
    TO 80 %

    Engels 84. 3 %
    Aardrijkskunde 47.1 %
    Frans 60.7 %
    Geschiedenis 85 %
    Latijn 82.2 %
    NW 47.1 %
    Nederlands 69.2 %
    Wiskunde 73.5

    Vanaf Engels zijn het de examen vakken.
    Om het nuttig te houden: wat waren jullie laatste punten op het rapport?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:09 ]

    Ben ik de enige die niet zo'n maf rapport krijgt? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    mijn totaal is 79,9 net geen 80 kut zeg maargoed nu voorbereiden voor mijn groot rapport :)


    what goes around come BACK around !

    Omdat ik stiekem best wel trots ben, vooral op het feit dat ik maar 2 onvoldoendes heb gehaald dit jaar (de meeste zo'n 10-20), hier mijn cijfers ^^



    En om maar even aan te geven dat dit niet heel slecht is, ondanks de 6jes, ik heb iets van 13 compensatiepunten en de meesten van V4 bij ons maar 5.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Bijna onleesbaar

    Voelt zich stiekem wel trots ondanks dat het steeds slechter gaat.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:41 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    dubbel

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:40 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:


    Bijna onleesbaar

    Voelt zich stiekem wel trots ondanks dat het steeds slechter gaat.


    Haha, magister! Zit je in de 3e? Vanwege die -jes en +netjes? (Adviezen voor volgend jaar)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, magister! Zit je in de 3e? Vanwege die -jes en +netjes? (Adviezen voor volgend jaar)


    Ja, in de derde inderdaad. En alleen maar +jes, behalve Wiskunde D. Best trots al denk ik dat als ze nu mogen invullen het er wel anders had uitgezien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Endure schreef:
    Omdat ik stiekem best wel trots ben, vooral op het feit dat ik maar 2 onvoldoendes heb gehaald dit jaar (de meeste zo'n 10-20), hier mijn cijfers ^^



    En om maar even aan te geven dat dit niet heel slecht is, ondanks de 6jes, ik heb iets van 13 compensatiepunten en de meesten van V4 bij ons maar 5.


    Wat zijn fle en kg en waarom is die 8.3 rood?

    OT:

    Mijn prtsc doet het niet..

    afgerond;

    Nederlands 8
    Frans 8
    Duits 8
    Engels 8
    Geschiedenis 9
    Aardrijkskunde 8
    Wiskunde 9
    Scheikunde 9
    Biologie 8
    Economie 8
    Beelden vormen 10
    Natuurkunde 9
    Sport en beweging 8

    Volgend jaar 4V

    Ben er best trots op. (flower)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:01 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Endure schreef:
    Omdat ik stiekem best wel trots ben, vooral op het feit dat ik maar 2 onvoldoendes heb gehaald dit jaar (de meeste zo'n 10-20), hier mijn cijfers ^^



    En om maar even aan te geven dat dit niet heel slecht is, ondanks de 6jes, ik heb iets van 13 compensatiepunten en de meesten van V4 bij ons maar 5.


    Hahaha wij hebben ook magister :Y)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Advena schreef:
    [face=times](...)

    Wat zijn fle en kg en waarom is die 8.3 rood?


    FLE is FLE, gewoon op Cambridge niveau. Ik krijg maandag en woensdag examen op het niveau één onder dat van een echte Engelse.
    En KG is kunstgeschiedenis. En geen idee waarom die 8.3 rood is, normaal zijn alleen onvoldoendes rood ;p



    Mebarak schreef:
    (...)

    Ja, in de derde inderdaad. En alleen maar +jes, behalve Wiskunde D. Best trots al denk ik dat als ze nu mogen invullen het er wel anders had uitgezien.


    Ooh, toen had ik ook betere punten. Haha, wil je neit ontmoedigen, maar in de 4e krijg je wel veel nieuwe stof enzo, flink pittiger ;p Verwachten ze ineens vet veel van je want dan ben je ineens 'bovenbouw'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Afgerond heb ik:
    4x een 8
    2x een 7
    4x een 6

    Vraag me trouwens niet waarom ik zo laag sta voor Engels, stond altijd 8en maar sinds die nieuwe docent gebeurd alles heel raar en kut --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ooh, toen had ik ook betere punten. Haha, wil je neit ontmoedigen, maar in de 4e krijg je wel veel nieuwe stof enzo, flink pittiger ;p Verwachten ze ineens vet veel van je want dan ben je ineens 'bovenbouw'


    Ik weet het. 30% van 4VWO blijft ook zitten, dat is ons er al lekker ingewreven. Heerlijk zoveel goede moed :') Ach, ik laat het lot beslissen er komen nog zekerr vijftien toetsen aan in anderhalve week dus ik kan me wel dood gaan leren..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Endure schreef:
    Afgerond heb ik:
    4x een 8
    2x een 7
    4x een 6

    Vraag me trouwens niet waarom ik zo laag sta voor Engels, stond altijd 8en maar sinds die nieuwe docent gebeurd alles heel raar en kut --''


    Bij mij zijn mijn cijfers ook afhankelijk van de docent hoor, dat is begrijpelijk. (;


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Endure schreef:
    Afgerond heb ik:
    4x een 8
    2x een 7
    4x een 6

    Vraag me trouwens niet waarom ik zo laag sta voor Engels, stond altijd 8en maar sinds die nieuwe docent gebeurd alles heel raar en kut --''


    Engels docenten hebben veel invloed op je cijfers. Ik heb nog nooit eentje gehad die ech Engels sprak. Nummer één kwam uit Ierland en sprak voornamelijk Iers, nummer twee kwam uit Zuid-Afrika en vond het veel leuker om Afrikaans te praten en nummer drie komt gewoon uit Nederland en vindt zichzelf heel wat. Zucht..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Engels docenten hebben veel invloed op je cijfers. Ik heb nog nooit eentje gehad die ech Engels sprak. Nummer één kwam uit Ierland en sprak voornamelijk Iers, nummer twee kwam uit Zuid-Afrika en vond het veel leuker om Afrikaans te praten en nummer drie komt gewoon uit Nederland en vindt zichzelf heel wat. Zucht..


    Hmm, nou, ze kijkt nogal raar na.. Onze vorige docent vond het goed als je wat anders invulde wat ook goed was, maar dit mens moet het per sé volgens de strakke opdracht enzo. Krijg je opdracht: Vul het ontbrekende woord in de zin in, het moet uit je woordenlijst komen.
    Hallo, ik ken niet alle 100 woorden uit mijn hoofd hoor, vertalen? Prima, maar ik kan ze niet zo opsommen.
    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik weet het. 30% van 4VWO blijft ook zitten, dat is ons er al lekker ingewreven. Heerlijk zoveel goede moed :') Ach, ik laat het lot beslissen er komen nog zekerr vijftien toetsen aan in anderhalve week dus ik kan me wel dood gaan leren..


    Beter dan wat wij hebben, maar 4 toetsen per vak per jaar ongeveer, krijg je je cijfer erg lastig opgehaald :<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.