• Vandaag hebben we dus een rapport gekregen van dagelijks werk. En nu dacht ik net terug toen ik mijn allereerste rapport kreeg in het eerste leerjaar/groep 3. Helemaal blij en ik voelde me hartstikke groot. Haha en met latijn ben ik enorm gestegen (van 69 naar 82) en NW daar zit ook Fysica, Chemie en Biologie bij inbegrepen.

    Mijn punten:

    Godsdienst 87.5 %
    Informatica 85 %
    LO 91.2 %
    MO 97.7 %
    PO 85 %
    TO 80 %

    Engels 84. 3 %
    Aardrijkskunde 47.1 %
    Frans 60.7 %
    Geschiedenis 85 %
    Latijn 82.2 %
    NW 47.1 %
    Nederlands 69.2 %
    Wiskunde 73.5

    Vanaf Engels zijn het de examen vakken.
    Om het nuttig te houden: wat waren jullie laatste punten op het rapport?

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:09 ]

    Endure schreef:
    (...)

    Beter dan wat wij hebben, maar 4 toetsen per vak per jaar ongeveer, krijg je je cijfer erg lastig opgehaald :<


    Ja, dat krijgen wij volgend jaar ook. Nu nog niet, we krijgen er nu ongeveer tien à twintig per vak, inclusief praktische opdrachten etc. Wel relaxter maar ook niet alles.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Advena schreef:
    (...)

    Wat zijn fle en kg en waarom is die 8.3 rood?

    OT:

    Mijn prtsc doet het niet..

    afgerond;

    Nederlands 8
    Frans 8
    Duits 8
    Engels 8
    Geschiedenis 9
    Aardrijkskunde 8
    Wiskunde 9
    Scheikunde 9
    Biologie 8
    Economie 8
    Beelden vormen 10
    Natuurkunde 9
    Sport en beweging 8

    Volgend jaar 4V

    Ben er best trots op.
    (flower)


    :8. Best trots?? Als ik dit haal, spring ik een gat in de lucht!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    :8. Best trots?? Als ik dit haal, spring ik een gat in de lucht!


    Het is de 3e, dan halen de meesten atheneumleerlingen hoge cijfers en het jaar daarna ineens minder. En gymansten ook, in de 3e wordt alles ehrhaald en in de 4e krijg je pas weer nieuwe stof.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 20:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het is de 3e, dan halen de meesten atheneumleerlingen hoge cijfers en het jaar daarna ineens minder. En gymansten ook, in de 3e wordt alles ehrhaald en in de 4e krijg je pas weer nieuwe stof.


    Echt? Ik dacht dat juist de derde (en de vierde) moeilijk waren? Ik krijg het nog wel moeilijk denk ik. Dit jaar haal ik misschien ook maar net.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Echt? Ik dacht dat juist de derde (en de vierde) moeilijk waren? Ik krijg het nog wel moeilijk denk ik. Dit jaar haal ik misschien ook maar net.


    Bij VWO is de 4e het moeilijkst.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het is de 3e, dan halen de meesten atheneumleerlingen hoge cijfers en het jaar daarna ineens minder. En gymansten ook, in de 3e wordt alles ehrhaald en in de 4e krijg je pas weer nieuwe stof.


    Ja, klopt wel. Ik verveel me dood in de les. ;C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Afgerond:

    Nederlands : 8

    Frans : 9,5 (weet niet of ze dat afronden naar 9 of 10)

    Duits : 9

    Engels : 10

    Latijn : 7

    Grieks : 7

    Natuurkunde : 7

    Scheikunde : 6 (nog één cijfer boven de 7 en ik sta een 7 afgerond)

    Wiskunde : 6

    Biologie : 7

    Beeldende Vorming : 8

    Muziek : 8

    Bewegingsonderwijs : G (hier krijgen we geen cijfers maar werkhoudingen voor)

    Economie : 6

    Geschiedenis : 8

    Aardrijkskunde : 6

    Werkhouding in de zelfstandige werkuren : G

    De volgende vakken heb ik volgend jaar in mijn pakket:

    Nederlands, Engels, Algemene Natuurwetenschappen (ANW), Latijn, Klassiek-Culturele Vorming (KCV), Maatschappijleer, Bewegingsonderwijs, Geschiedenis, Wiskunde A (dat is met statistieken en dergelijke), Maatschappijwetenschappen (MWS), Beeldende Vorming, Duits, Frans.

    Ik kan dit doen, omdat ik meedoe aan een traject waarbij je een extra vak kan kiezen. Daarvoor heb ik Frans.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:


    Frans : 9,5 (weet niet of ze dat afronden naar 9 of 10)



    Dat is een 10 afgerond. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik weet het. 30% van 4VWO blijft ook zitten, dat is ons er al lekker ingewreven. Heerlijk zoveel goede moed :') Ach, ik laat het lot beslissen er komen nog zekerr vijftien toetsen aan in anderhalve week dus ik kan me wel dood gaan leren..


    Wij hadden vorig jaar in 3VWO 4 klassen en nu in 4VWO 3 klassen en waarschijnlijk worden dat volgend jaar 2 klassen. Maarja, erger dan de HAVO bij mij op school kan het niet, daar is de helft van HAVO4 vorig jaar blijven zitten :s


    To the stars who listen — and the dreams that are answered