• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Damon

    Ik rommel wat in mijn tas en gooi een pakje fruit zijn kant op.
    Ik kijk goed rond, en zie dan een tribuut in de bosjes bessen eten.
    Ik grijns, en geef het teken dat hij stil moet zijn.


    El Diablo.

    Vintain
    Dankbaar vang ik het pakketje voedsel op. Ik sta op het punt om de plastic verpakking met veel lawaai open te scheuren, tot Damon me gebaart dat ik stil moet zijn. Als ik zijn blik volg zie ik iets in de bosjes bewegen. Oh fijn. Damon gaat de tribuut nu vast vermoorden. Mijn eetlust ebt langzaam weg. Ik knik naar hem en focus me op zijn lichaam, benieuwd hoe hij de tribuut gaat doden. Ik moet echt snel leren om om te gaan met wapens, en Damon leek me het perfecte voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:43 ]


    I can't define who I am.

    [Ik ga slapen, slaap lekker alvast :-)]


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik sluip zachtjes naar de tribuut en zie nu pas dat het er twee zijn.
    Nou ja, dubbel zoveel lol.
    Ik pak de eerste bij de nek, en draai die in een beweging om.
    Hmm, wie zijn dit eigenlijk.
    Oh, de twee uit 7.
    Ik kijk naar het meisje en grijns kort, daarna steek ik een mes in haar nek.
    Grijnzend loop ik terug, 'zo doe je dat' grijns ik.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Ik begin om me heen te kijken als we in de arena zijn. Ik carmen grey uit District 1 zal hier uren tot weken kunnen zitten. Een jungle. Hier is een woestijn en achter mij is een rotsvlakte en een berg. Ik ging voor de jungle. Zeker weten. De laatste 20 seconde kijk ik naar de wapens. Een drietand kleine speertjes en een pijl en boog trekken mijn aandacht. Ook een vrij groot kartelmes met weerhaken. Het liefste zou ik ook werpmesjes hebben, maar dat zou teveel tijd innemen. Als de gong afgaat vlieg ik van mijn plaat af als een van de snelste en ren richting de pijl en boog. Ik laat de tas liggen en ren dan door naar de drietand. Ik grijp het vast net als ik de kleine speerpunten uit het rek gris. Ik grijp snel naar een speer die ik naar iemand gooi met een zwaard in zijn hand. Het doorboord zijn buik en hij valt neer. Dood weet ik niet. Ik hou mijn wapens goed vast en grijp naar een grote grijze rugtas. Ik gooi hem over mijn schouder. Ik zet het op een rennen. Op naar de jungle. Het zweet pareld over mijn voorhoofd en ik begin vermoeid te raken. Toch ren ik door tot ik beschut raak en ik val in een soort van kuil. Ik weet geen gil te slaken en kom in een soort van hol terecht. Een perfecte schuilplaats. De ingang was klein. Het was een wonder gewEest dat ik er door was gekomen. Er was voldoende licht en de boom was hol. Zo kon ik ook naar buiten kijken. Dank u spelmakers. Ik kijk naar mijn wapens. 1 drietand. 4 speerpunten. 1. Groot kartelmes en ten slotte een boog met 10 pijlen. Dan kijk ik naar de rugzak die ik open. Een weerkaatsende warmte slaapzak. Een ehbo kist. Wat eten: 7 Rundrepen. 3 zakjes rozijnen en 2 appels. Een vage bril die ik herken. Nachtbrillen noemen ze hem wat touw en wat draad. Een goede vangst. Een zeer goede vangst.

    (Dit was mijn begin post. Wat moet daarna komen?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Gewoon wat rondlopen in de arena, wat onbekende persoontjes vermoorden ofzo. Maar vergeet niet dat er mutilanten rondvliegen, die krijsen zo hard. Als je het te lang hoort val je flauw.]


    El Diablo.

    Vintain
    Ik knipper niet eens met mijn ogen als Damon de nek van de tribuut omdraait. Al zijn bewegingen leg ik vast, ik moet het leren. Desondanks dat ik sterk ben, heb ik nog nooit iemand vermoord. Maar in de spelen zal dit natuurlijk wel nodig zijn. Oké, in vechten was ik wel altijd de beste, maar dat is anders. Hier hebben mensen wapens waar ik niets tegenop kan brengen. Ik kijk Damon aan als hij weer bij me staat. 'Heb jij misschien een wapen voor me? Bij de Hoorn nam ik niet het risico om wapens mee te nemen,' zeg ik.


    I can't define who I am.

    [Kunnen hier nog andere mensen aan meedoen? Dat ze even een lang stukje typen vanaf de hoorn tot het moment waar jullie nu zijn en niemand tegenkomen?]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    [Volgens mij wel. Heb ik toch ookgedaan ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen Violet Grey
    Ik pak alles weer ik en klim de kuil uit. Ik hou mijn drietand in mijn rechterhand en mijn kartelmes in de linkerhand. Tijdens het bloedbad bij de hoorn had ik dacht ik iemand vermoord. Volgens mij was het de jongen uit 5. Ik wist het niet zeker maar ach. Ik zie opeens een meisje staan en ik hef mijn drietand op als ik opeens gekrijs hoor. Ikgrom zachtjes en pak meteen mijn rugzak. Ik pak de EHBO doos en doe wat verband op mijn oren. Het geluid is wat gedempt, maar ik kon nog mensen horen. Ik doe mijn haar weer snel in een vlecht en loop versnelt door. Als er opeens een vogel naar beneden scrik iktich echt wel en hou ik mijn drietand voor me. De vogel krast naar me en ik gooi mijn drietand. Het dier schreeuwde het uit en probeerde op te vliegen. Ik greep mijn drietand vast en pakte mijn mes waarmee ik zijn kop afhakte. Het geluid stopte voor mij even en ik rende door. Om eerlijk te zijn had ik een bondgenoot nodig. Ik keek naar mijn kartelmes die onder het bloed zat en deed hem bij het andere kartelmes. Ja ik had er twee. Voor het geval als ik er een kwijt raakte.

    [Wie wilt/willen Carmens Bondgenoot/bondgenoten worden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Catlyn Grayne

    Onder het rennen ondervind ik veel last van het water dat op sommige plaatsen nog steeds een meter hoog staat. Ik hoor de vogels nog wel, maar zie ze weer nergens. Als ik bij de zandvlakte aankom, twijfel ik. Ik zie niemand en het geluid van die vogels wordt weer steeds erger. Het lijkt ook de kortste weg naar de berg... Ik besluit een pijltje in mijn blaaspijp te stoppen en toch door de hitte te gaan. Ik ben goed beschermt door mijn kleren, dus het moet kunnen.

    (Mag Cat een onbekend tribuutje doden?)


    Happy Birthday my Potter!

    [@ Carmen: ik wil wel (; mijn tribuut is een meester met messen dus we kunnen een sterk team vormen. ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damon

    Ik zoek even in mijn riem.
    'Neem deze maar' zeg ik, en geef hem een van de messen.
    'Hier zijn de trucjes. Als je wil martelen snijd je langzaam alles af. Aders, snijden in het hoofd, bla bla bla. Wil je snel, steek het gelijk in de luchtpijp' zeg ik doodsimpel.


    El Diablo.

    (Mag Cat jongen district 10 doden?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Sure]


    El Diablo.