• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Vintain
    Ik besluit maar geen aandacht te besteden aan het feit dat Cat niet reageert op mijn opmerking. Bovendien, van de geur van het eten begin ik te watertanden. 'Well done ladies,' zeg ik en lik over mijn lippen.
    Dan kijk ik toch nog even naar de rookpluim. Damon heeft gelijk. Ik heb het gevoel dat ik al dagen niet gegeten heb. Die tributen wachten maar even.


    I can't define who I am.

    May Violet Grey
    Ik spitste mijn oren en hoorde een takje kraken. Het was boven ons. Ik pakte mijn mes en een pijl en begin hem een beetje te slijpen. Ik lachte even kort en in een beweging pakte ik mijn boog en spande hem aan terwijl ik omhoog wees. Het vuur verlichte wie het was en dt had zijn leven gered. Het was Justin. Mijn district genoot. Naast Freya de enige die ik nog verder mocht, maar niet mijn volle vertrouwenhad gewonnen. Ik hield mijn pijl strak. Een beweging en hij was dood. 'Justin?' Zeg ik zacht, maar ook gelijk vragend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya Rose Jones

    Het vuur was nu al zo'n 10 minuutjes aan en nog steeds geen tribuut te bekennen. Ik hoopte nog steeds op de tributen die ik bij de Hoorn had gezien... ze waren met teveel, konden me zo vermoorden en Carmen er nog bij ook.
    Maar net op dat moment hoorde ik iets kraken en Carmen en ik keken tegelijkertijd boven ons. Meteen pak ik mijn mes, klaar om te gooien en Carmen neemt haar wapens vast. Schiet dan, denk ik maar ze reageert niet. Er komt een hees gefluister over haar lippen.
    'Justin?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jillana

    'Doe er maar twee' glimlach ik, en pak er twee.
    Ik gooi een paar naar de jongens, en zet grijnzend mijn tanden in de vis.
    Ik eet rustig, en kijk naar de rookpluim.


    El Diablo.

    Vintain
    'Hey!' roep ik, als ik nog net een paar vissen kan opvangen voor ze op het grass vallen. Ik verdeel de vissen onder Damon en mezelf. Maar ik heb geen tijd om boos te zijn, de geur van de vis is te verleidelijk en ook ik begin gulzig te eten.


    I can't define who I am.

    Jillana

    Ik sta grijnzend op, en loop naar Vintain.
    Ik plof naast hem neer en leun tegen hem aan.
    'Is er een probleem?' vraag ik terwijl ik tegen hem aan leun.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    'Nee nee, de vis is heerlijk schoonheid,' zeg ik en lik mijn lippen af. 'Toch vraag ik me af wie zo onwetend zou zijn om zo'n fikkie te stoken.'


    I can't define who I am.

    [Eventjes tussendoor: jullie kunnen echt niet doorhebben dat het is om jullie te lokken, dat zou wel heel toevallig zijn. (: ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Nee, ze denken ook dat het domme tributen zijn, maar ze willen eerst eten..]


    El Diablo.

    Jillana

    'Domme kinderen' zeg ik, en leun onbewust met mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik neem nog een hap van de vis, en grijns.


    El Diablo.

    [IHeartMusicc is ofline dus we moeten wachten. Ugh. Me is bored. Eet is door xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hahahah]

    Vintain
    Als Jillana met haar hoofd op mijn schouder legt, laat ik zuchtend mijn hoofd vervolgens op de hare rusten. Het had erger gekund, denk ik tevreden, veel erger. Ik prop het laatste stuk van de tweede vis in mijn mond en ik voel me gevuld en tevreden.


    I can't define who I am.

    Jillana

    Hmm, met een gevulde maag en warmte word je best snel moe.
    En die schouder ligt ook best lekker.
    Ik gaap een keer, en val dan toch in slaap op zijn schouder..

    Damon

    Ik kijk van Jillana naar Vintain.
    'Aww, adorable' grinnik ik, en grijns.


    El Diablo.

    [Vintain: maak d'r eens wakker, jullie moeten die verdachte rookwolk gaan bestuderen ;D ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik denk dat die goeiige Vintain toch even zijn vijanden een plezier gaat doen]

    Vintain
    Ik grijns verontschuldigend naar Damon. Als ik merk dat Jillana in slaap is gevallen, kruip ik zo voorzichtig als ik kan onder haar vandaan en leg haar hoofd zachtjes neer op de grond.
    'Ben zo terug,' murmel ik, en loop van de berg af. Richting de rookwolk.


    I can't define who I am.