• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Deze keer dan´ mompel ik, en met die woorden draai ik me om.
    Ik loop terug naar de berg, en ga rustig zitten.
    Ik vermoord ze wel een andere keer.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Als Damon wegloopt kijk ik Justin vernietigend aan. 'Je mag dan misschien mijn district genoot zijn dat betekent niet dat je aan mijn wapens mag zitten of me schat mag noemen of mijn bondgenoot KO slaan. En Justin ik ken je zwaktes en een daarvan is een drietand de andere een pijl en boog. Waarom heb je een drietand gepakt. Ik ben een van de enige die daarmee kan omgaan in deze spelen.' Zeg ik sissend terwijl ik naar Freyya toeloop. Ik schud haar heen en weer. Geen reactie. Ik werd gek van Justin. Hij was een typisch rijkeluis kindje. Ik was niet zo. Ik verwachte niet dat ik alles kreeg wat ik wou. Justin wel. Daarom mocht ik justin niet heel erg.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 13:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kga slapen xx ]


    El Diablo.

    Vintain
    'Dankje..' zeg ik als Jillana mijn wond verbindt. 'Mag ik er geen kusje op?' vraag ik geniepig, maar kreun dan toch even van de pijn 'Mother of God,' mompel ik als Damon zich bij ons voegt, 'ik dacht dat ze je daar aan het afmaken waren. Hoe ben je weggekomen?'


    I can't define who I am.

    Damon

    'Ik ben Damon, duh' mompel ik.
    Ik leun naar achter, en laat me tegen een rots zakken.

    Jillana

    Ik grinnik, en kijk Vintain aan.
    'Best' mompel ik, en geef hem een kusje op zijn mondhoek.


    El Diablo.

    Vintain
    'Daar heb ik geen pijn,' murmel ik tevreden, 'maar dat was beter.' Ik nestel me met mijn goede schouder tegen haar aan.


    I can't define who I am.

    Catlyn Grayne

    Ik voel mij totaal niet op mijn gemak bij dit bondgenootschap. Een beetje een buitenstaander. Jillana en Vintain gaan duidelijk te veel om elkaar geven en Damon is zo droog als wat. Ik besluit op te staan. Misschien kan ik wel wat jagen. 's Nachts zijn de meeste dieren veel actiever en het is dan misschien donker, de maan geeft mij genoeg licht. Ik ga sowieso niet slapen in dit gezelschap.
    'Ik ga jagen,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 14:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Kom anders met catlyn langs Freya Carmen en Justin. Justin en Carmen zijn toch aan het ruziën :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oké, maar wel lief zijn hè! :P)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oké. Ik zal haar hooguit lichtverwonden ;) doe je dan ook rustig aanbij Carmen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Catlyn is meer het type dat eerst haar vijanden bestudeerd en dan pas met een slim dodelijk plan aanvalt. Tot nu toe zit ze dus onzichtbaar gewoon te kijken)

    Catlyn Grayne

    Ik heb net twee vogels en een raar knaagdier geschoten, als ik plots geruzie hoor. Het komt uit de richting waar eerder het vuur was. Waarschijnlijk zijn het dus de tributen die Vintain hebben verwond. Ik ga ervan uit dat ze goede spullen en dus ook nachtbrillen hebben, dus ik blijf goed achter de bladeren verscholen. Ik gebruik de takken maar niet, want ik vertrouw die rare bomen voor geen meter. Als ik achter een goede stuik sta, kan ik de tributen zien. Ik durf amper adem te halen. Zien kunnen ze mij niet, maar één verkeerde beweging op een stil moment en ze horen waar ik zit.
    De tributen uit 1 maken ruzie. Er ligt een meisje naast bewusteloos op de grond. Ze ziet er onschuldig uit, maar ik kan zien dat ze nog ademt en de beroeps zullen dus niet de intentie hebben gehad haar te vermoorden. Ik besluit dat minimaal één van de twee uit 1 een bondgenoot van haar moet zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Vintain
    'Voorzichtig zijn,' zeg ik als Cat besluit te gaan jagen. Ik ben doodsbang dat ze de tributen tegen zou komen die me net hadden verwond, ook al bleken ze me niet dood te willen. Maar Cat kon vast beter haar mannetje (of vrouwtje) staan dan ik.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    Ik hou mijn nachtbril op mijn neus en kijk Justin woedend aan. 'Ik ben niet zoals die hordes meisjes die achter je aanloopt en alles voor je doen. Ik ben niet je voetveeg waardoor je mijn wapens kan lenen of mijn geweldige bondgenoot bewusteloos maakt.' Ik grom geïrriteerd en schud Frey dan weer door elkaar. Weer niets. 'Als je het nog is een keer waagd haar te verwonden of pijn te doen op welk mogelijke manier dan ook zal ik je langzaam laten dood gaan.' Zeg ik sissend. Ik hoor blaadjes ritselen maar het was vast de wind want overal ritselde het. Ik keek toch even om ons heen, maar zag niets.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jillana

    Ik grinnik, en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Dus, het gaat wel met je?' grinnik ik droogjes.


    El Diablo.

    Catlyn Grayne

    Dus het meisje hoort bij de vrouwelijke tribuut uit 1 en de jongen is een rokkenjager. Ik moet toegeven dat hij er goed uitziet -voor zover ik kan zien in het donker, maar uiterlijk is niet alles. Ik besluit maar gewoon gewapend en wel te blijven zitten waar ik zit. Misschien krijg ik nog wel meer waardevolle informatie te horen en dat zou ik niet willen missen. Leer de zwakken plekken van je vijand kennen, denk ik.


    Happy Birthday my Potter!