• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Wat jij wil' roep ik terug.
    ik slijp mijn messen een beetje aan een rots, en bekijk ze even.

    -Het word nacht!-


    El Diablo.

    [Jeej. Mag Carmen je licht verwonden door een weerhaak pijl in je schouder te schieten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Was even douchen om de spanning hoog te houden, *pampampampaaam* en ja dat mag.]

    Vintain
    Om eerlijk te zijn voelde ik me een beetje.. oké, laten we zeggen 'heel erg' onervaren in vergelijking met de rest van mijn bondgenootschap. Jillana en Damon waren sowieso al beroeps en dan nog Cat met die briljante gifpijltjes... En ik had nog nooit een wapen gebruikt. Behalve om die tekst in de boom te kerven dan, maar dat telt niet mee.
    Ik neem aan dat de rookpluim afkomstig is van een zielig, jong tribuutje dat geen flauw idee heeft wat hij of zij moet doen. En aangezien er toch wel iemand zal zijn die diegene vroeg of laat zal doden, kan ik het net zo goed doen. Ervaring en trots opdoen, denk ik en trek mijn mes.
    Als ik op de plek kom waar de rook vandaan komt, zie ik in de eerste instantie niks. Maar als ik dichterbij komt zie ik twee vrouwelijke tributen. Eén van hen heeft haar wapen in de aanslag.. Maar ze heeft het duidelijk niet op mijn gemund. Ze mikt een doelwit hoog in een boom. Stilletjes blijf ik het schouwspel aanschouwen.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:11 ]


    I can't define who I am.

    Carmen violet Grey
    De avond begint te vallen en Justin heft zicht niet bewogen. Door het tekort aan licht pak ik de nachtbril die ik gevonden had in de rugzakken en doe ik hem op. Van veraf zag je het niet maar van dichtbij wel. Ik keek ook even rond me heen als ik plots een menselijke gedaante zie. Ik herkende hem hij was van degroep op deberg die eerst bij de hoorn waren. Waar waren die anderen. Ik keek overal langs, maar zag naast hem niets zelfs niet in de bomen. Ik richte me weer op Justin. Heel even kon ik mijn doelwit veranderde toch? Freya hield hem wel in de gaten. Ik keek naar de jongen volgens mij heette hij Vintain. Al leek het voor hem net alsof ik een geluid hoorde en keek waar het vandaan kwam. In een oogwenk richte ik al op hem en schoot. Voor hem geen tijd om weg te duiken. Ik raakte hem vol in de schouder waardoor de weerhaakjes activeerde. Ik keek naar Justin en dan weer naar Freya. 'Let op Justin en vermoord hem nog niet tenzei hij aanvalt of probeert weg te komen.' Zeg ik serieus terwijl ik mijn drietand pak en naar Vintain loop. Mijn grote kartelmes in mijn linkerhand en mijn drietand in mijn rechterhand. 'Kwam je hier om een zwak dom tribuut te vermoorden? Dat had je dus verkeerd gedacht.' Zeg ik sissend. Mijn masker was weer op en ik was weer diegene die vertakt was om te moorden. Een monster.
    [Sorry in een andere RPG heet min. Personage May violet Grey :P verwarrend.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:27 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [btw, wie is May? haha=


    I can't define who I am.

    Vintain
    Het ene moment sta je rustig naar een paar tributen te kijken, het andere moment lig ik kermend van de pijn op de grond. De weerhaken boorden zich een pijnlijke weg door mijn vlees. Hijgend kijk ik naar de tribuut die op me af komt lopen. 'Kwam je hier om een zwak dom tribuut te vermoorden? Dat had je dus verkeerd gedacht,' sist ze naar me. Haar gezicht staat emotieloos. 'As... asjeblieft...' kreun ik, en probeer de pijl uit mijn schouder te halen. Hierdoor komen de weerhaken alleen nog maar dieper in mijn vlees. Ik kerm het uit.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    'As... asjeblieft...' Zegt hij terwijl hij kermt van de pijl. Heerlijk die weerhaak pijlen. Namen ook veel vlees mee als je hem eruit trok tenzei je het op een bepaalde manier deed. Niet zoals hij het deed. 'Sukkel.' Zeg ik met een zucht. Ik hurk even neer en draai de pijl. Dit kon natuurlijk pijn doen. Dan trek ik hem er zonder te veel kracht eruit en zonder extra vlees uit zijn arm. Ik doe de pijl die nu dus onder het bloed zat weer in mijn koker. 'Je hebt geluk gehad. Had ik hem wat strakker gespannen dan was je slagader doorboord en was je nu dood aan het bloeden.' Zeg ik met een kwaadaardige grijns. Ik hield hem nauwlettend in de gaten een beweging en mijn drietand zou zijn nek doorboren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vintain
    De tribuut rukt de pijl uit mijn arm. Ik vloek als de weerhaken weer pangs de binnenkant van mijn huid schrapen. Ze zegt wat, maar ik ben halfdood op de grond aan het liggen en probeer de pijn weg te denken. Ik vang dingen op als 'strakker' 'slagader' en 'doodbloeden'. 'Ga ik dood?' vraag ik daarom maar. Dit deed verschrikkelijk veel pijn, maar ik had niet echt het gevoel dat ik liters bloed verloor.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    'Ga ik dood?' Vraagt hij dan had hij niet opgelet ofzo. 'Zoals ik al zei. Je hebt geluk gehad. Had ik hem wat strakker gespannen dan was je slagader doorboord en was je nu dood aan het bloeden. Dus op dit moment niet, maar als het infecteerd of je verzorgt het niet goed. Ja dan ga je dood.' Zeg ik onverschillend. 'Anders zal ik het lot een beetje helpen.' Oké ik klonk best sadistisch. Ik pakte het vieze zand en strooide het over zijn wond. Heerlijk de prikkelende pijn van zand en zout. 'Lekker vind je niet? Die prikkelige pijn nu bij je schouder. Nu zal je in iedergeval niet meer in mijn weg staan.' Zeg ik grijnzend. Het spijt me dacht ik in mijn hoofd. Freya of ik moet winnen. Het liefst nog Freya en daarbij kon ik hem niet gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk even naar de rookpluim, die dude blijft wel erg lang weg zeg.
    Ik zucht, over vijf minuten ofzo ga ik er echt heen om te kijken waar hij blijft..

    [Hihi, wou ik gewoon doen..]


    El Diablo.

    [Nooooo Damon mag niet gaan. Dan zal Carmen sterven xD. Plus Freya is brb xD (Frodo) poor Karma. Always Remember. Karma always strikes 2 times harder back :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Hell yeah!}


    El Diablo.

    [Carmen is zo gemeen voor die lieve Vinnie]

    Vintain
    De tranen springen in mijn ogen als ze zand in mijn wond strooit. Ik klem mijn kiezen gepijnigd op elkaar en maak mijn rug hol. De pijn wordt nu zo'n tien keer erger. Pijnlijk hijgend probeer ik de zandkorrels uit de wond te halen, terwijl ik met een vernietigende blik naar de tribuut kijk. 'Dankje,' zeg ik verbeten, 'ik denk.. Dat het nu echt... Niet zal infecteren.'


    I can't define who I am.

    [Maar Carmen probeerd Freya naar huis te krijgen en daarom is ze zo gemeen. Ze wilt ook nog sponsors geen zwakte tonen. Als Damon komt mag hij Carmen heel licht verwonden :)]
    Carmen Violet Grey
    Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Ik denk het ook niet.' Zeg ik grinnikend. Oké ik was nu heel gemeen. Ik herkende mezelf niet eens. Ik zuchte even kort. Zo was ik niet. Ik pak een glad mesje en schraap alles voorhem pijnloos eruit en pk een flesje Jodium uit mijn zak van mijn jasje. Die droeg ik vanaf net Lrijd bij me. Ik laat 6 druppels in zijn wond vallen. 'Dat Desifecteerd het.' Zeg ik nu wel vriendelijk. Door de spelen ging ik rare dingen doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Oke, dit gaat officieel te lang duren.
    Ik sta op en trek mijn shirt en jas weer aan.
    Ik grijp mijn twee messen, en begin met lopen.
    Steeds dichter naar het rookpluim toe..


    El Diablo.