• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    Vintain
    Ik kijk de tribuut aan met een mengeling van pijn en ongeloof als ze ineens jodium in mijn wond doet. 'Waarom.. Doe je dat? Dan had je net zo goed niks kunnen doen,' zeg ik een beetje geïrriteerd. Voor zover dat lukt, want de jodium brandt en ik leg mijn hoofd weer op het gras.


    I can't define who I am.

    Justin Alexander Samuels

    Ik vertrouw het niet zo, Carmen is bezig met Vintain, hmm..nu kan ik Freya wel even uitschakelen.
    Met één sprong sta ik alweer op de grond en heb ik Freya vast geklemd. 'Hmm, dus nog iets te zeggen?' vraag ik dan met een moordlustig grijnsje op mijn gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen Violet Grey
    'Waarom.. Doe je dat? Dan had je net zo goed niks kunnen doen,' Zegt hij geïrriteerd. 'Als ik niets had gedaan was je nu morsdood geweest. Mijn pijl zat onder vergiftigd bloed. Zand houd het tegen zodat het niets infecteerd en jodium zorgt dat de wond schoon blijft maar laat het giftige bloed wegstromen.' Zeg ik geïrriteerd. 'Trn tweede. Wees blij dat ik je überhaupt niet heb vermoord.' Zeg ik grommend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Eindelijk ben ik er en zie 2 tributen, en Vintain.
    Ik grom, 'en wat doe jij zo lang hier?' grom ik terwijl ik Vintain gemakkelijk oppak bij zijn kraag.


    El Diablo.

    Vintain
    Ik sta (of eigenlijk: lig) even met mijn mond vol tanden. 'Nou. In dat geval: bedankt. Alleen niet voor het neerschieten,' grimas ik.
    'Godver, Damon, mijn schouder,' grom ik en sla hem van me af als hij ineens verschijnt en me bij mijn kraag pakt.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:26 ]


    I can't define who I am.

    Justin Alexander Samuels

    Als ik Carmens woorden hoor grom ik even. Freya geef ik een klap op haar achterhoofd zodat ze nu bewusteloos is. 'Jij geeft ons echt een slechte naam,' sis ik in haar oor. 'Waarom vermoord je hem niet gewoon,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon

    'Ja, ga jij nou maar terug' sis ik, en duw hem richting de bergen.
    Ik kijk de anderen wantrouwend aan, één verkeerde beweging en ze hebben een mes door hun keel.


    El Diablo.

    Carmen Violet Grey
    Opeens zie ik Damon en staat Justin naast me. Ik kijk hem wantrouwend aan, maar alleen zou ik Damon niet aankunnen aangezien hij een bonk spieren is en ik vrij slap vergeleken met hem. Ik kijk Justin aan. 'Ik ben niet zoals jou, Damon of die andere beroeps die iedereen dood die ze tegenkomen. Aangezien ik met Freya de hoogste overlevingskansen heb.' Zeg ik sissend tegen Justin. Ik hou mijn drietand en groot kapmes/groot kartelmes goed vast. Damon vertrouwde ik niet. 'Plus ik heb genoeg voedsel voor weken nu we dat grote vette hert hebben gesnoten.' Zeg ik grijnzend. Als ht op eten af ging had ik deze aankomende weken geen honger. Ik zou dat hert niet eten om bepaalde redenen, maar er waren ook vissen bessen en schors van bomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vintain
    'Waarom vermoord je hem niet gewoon?' hoor ik een mannelijke tribuut sissen, maar ik negeer hem. Ik weet niet zeker of ik Damon alleen moet laten, maar aangezien mijn arm niet meer doet wat ik besluit ik toch naar hem te luisteren. Damon kan ze sowieso wel aan, denk ik. Maar die zoutstrooister, dat was een taaie.
    Ik zoek een paar genezende kruiden en druk die op de wond. 'Succes,' zeg ik tegen Damon, en ren dan zo snel als ik kan naar boven.


    I can't define who I am.

    Justin Alexander Samuels

    Ik deed een stap naar voren en pakte de drietand van Carmen, 'Je zal me even moeten vertrouwen schat,' zeg ik dan waarna ik haar een stukje naar achteren duw. Ik vertrouwde Damon niet, en mijn mededistrictgenoot die dood is, daar heb ik op dit moment niet veel aan, 'En ik ga daar later nog op in Carmen,' mompel ik dan. Ik kijk Damon aan, 'Oprotten,' grom ik dan. 'Eén beweging en jij en je vriendje hebben een drietand door je keel. Ik denk niet dat je dat zo fijn gaat vinden eh?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damon

    Ik keek haar nu een beetje grijnzend naar Carmen voor me.
    Ik leun een beetje tegen de boom aan.
    Kijken wat ze gaat doen.
    Een verkeerde beweging en er zit geen kop meer op haar romp.


    El Diablo.

    Vintain
    Ik ren net zo lang tot ik Jillana en Cat zie, en val dan neer op het gras. Wat ben ik ineens kleinzerig, denk ik, Damon zou doorgaan als zijn arm eraf werd gehakt. 'Ga Damon asjeblieft helpen,' hijg ik vermoeid.


    I can't define who I am.

    Carmen Violet Grey
    Hij pakte mijn fucking lievelings wapen af. Mijn drietand waar ik mijn district en naam in hadgesneden. O mooi niet. Ik tromben uit zijn handen. 'Pak je eigen wapen.' Sis ik naar Justin. Hij was dan missschien mijn district genoot dat betekend niet dat hij mijn wapens mag pakken. 'Damon ga weg. Ik heb je maatje gespaard. Als ik hem namelijk niet had verzorgt al had ik de pijl geschoten was hij nu mors en dan bedoel ik ook mors dood geweest.' Zeg ik rustiger dan Justin. Ik wijs mijn drietand omhoog en niet naar hem. Ik had geen zin in nog een gevecht. Ik was moe al liet ik dat helemaal niet zien aan mijn buitenkant.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jillana

    Ik was inmiddels al een beetje wakker en rek me uit.
    'Ik ken Damon ietsje beter, die wint dat wel' mompel ik.
    Ik ga naast hem zitten bij de wond, en pak de ehbo doos.
    Ik verzorg de wond snel, en doe er dan verband omheen.
    'Toch handig, een moeder als dokter' glimlach ik.


    El Diablo.

    Justin Alexander Samuels

    Normaal had ik hierom moeten lachen maar nu nee, 'Mijn drietand ligt bij Freya,' mompel ik dan, maar pak hem toch. 'Damon, opdonderen,' zeg ik nu ook een heel stuk kalmer. 'Carmen heeft gelijk, zij spaart je niet, maar ik al helemaal niet dus ga nu weg of ga dood,'

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 23:47 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.