• Iedere jongen met wie ik tegenwoordig een vriendschap sluit, bekent vroeger of later dat hij me leuk vindt, of hij probeert me te zoenen of iets dergelijks. Waarom kan ik niet meer gewoon vrienden zijn met iemand? D: Het lijkt wel of ze alleen contact zoeken omdat ze een relatie met me willen...
    Iemand die hetzelfde probleem heeft?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb een tijdje dat probleem gehad ja, uiteindelijk kwam ik er gekwetst uit. Heel erg lastig. Heel veel sterkte ermee (:


    26 - 02 - '16

    Nein.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wil je ruilen? Ik heb dat nooit, ik heb juist dat ik die jongens leuk vind en ze allen maar vrienden willen zijn

    Ik heb het omgekeerde van jouw probleem. Ik word altijd vrienden met jongens, en ik vind na een tijdje dan iemand leuk, maar ik ben te bang om het op te biechten om de vriendschap te verpesten, of het is niet wederzijds.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    JeffSterling schreef:
    Wil je ruilen? Ik heb dat nooit, ik heb juist dat ik die jongens leuk vind en ze allen maar vrienden willen zijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JeffSterling schreef:
    Wil je ruilen? Ik heb dat nooit, ik heb juist dat ik die jongens leuk vind en ze allen maar vrienden willen zijn


    Deal. :3
    Of we doen gewoon half om half (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sheeran schreef:
    Ik heb het omgekeerde van jouw probleem. Ik word altijd vrienden met jongens, en ik vind na een tijdje dan iemand leuk, maar ik ben te bang om het op te biechten om de vriendschap te verpesten, of het is niet wederzijds.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JeffSterling schreef:
    Wil je ruilen? Ik heb dat nooit, ik heb juist dat ik die jongens leuk vind en ze allen maar vrienden willen zijn


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Sheeran schreef:
    Ik heb het omgekeerde van jouw probleem. Ik word altijd vrienden met jongens, en ik vind na een tijdje dan iemand leuk, maar ik ben te bang om het op te biechten om de vriendschap te verpesten, of het is niet wederzijds.


    Jongens zijn bij mij op de een of andere manier nooit bang om hun mening te spuien... Hoe verlegen ze ook zijn, op de een of andere manier praten ze tegen mij altijd honderduit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Niet meer. :Y)


    -

    Nee niet echt.
    Maar wij gaan morgen wel even bij praten over onze liefdesleven. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Nee niet echt.
    Maar wij gaan morgen wel even bij praten over onze liefdesleven. ;$


    Oh god, houd je vast... Ik heb véél te vertellen o.O
    What about you?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh, volgens mij heeft een vriendin van me dat ook (bloos)
    Ikzelf heb er geen last van, de meeste jongens die ik als 'vrienden' heb, zijn ook gewoon vrienden. Niet meer, niet minder. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hobbiton schreef:
    (...)

    Oh god, houd je vast... Ik heb véél te vertellen o.O
    What about you?

    Hou je vast want ik heb ook best veel te vertellen. Maar dan naar de positieve kant op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)
    Hou je vast want ik heb ook best veel te vertellen. Maar dan naar de positieve kant op.


    Ik ben nieuwsgierig (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.