• Iedere jongen met wie ik tegenwoordig een vriendschap sluit, bekent vroeger of later dat hij me leuk vindt, of hij probeert me te zoenen of iets dergelijks. Waarom kan ik niet meer gewoon vrienden zijn met iemand? D: Het lijkt wel of ze alleen contact zoeken omdat ze een relatie met me willen...
    Iemand die hetzelfde probleem heeft?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vandersteen schreef:
    Eh, volgens mij heeft een vriendin van me dat ook (bloos)
    Ikzelf heb er geen last van, de meeste jongens die ik als 'vrienden' heb, zijn ook gewoon vrienden. Niet meer, niet minder. :Y)

    This.

    Hobbiton schreef:
    (...)

    Ik ben nieuwsgierig (:


    Morgen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jup, ik heb dat al jaren. Al mijn vrienden geraken uiteindelijk verliefd op me.. Helaas...


    Bad decisions make good stories.

    Vandersteen schreef:
    Eh, volgens mij heeft een vriendin van me dat ook (bloos)
    Ikzelf heb er geen last van, de meeste jongens die ik als 'vrienden' heb, zijn ook gewoon vrienden. Niet meer, niet minder. :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee ik niet, waarschijnlijk omdat ik het altijd wel goed met jongens kan vinden en ik zelf in een relatie zit ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat heb ik een keer op de basisschool gehad maar nu blijven jongens bij mij uit de buurt en zo blijft mijn leven lekker rustig


    Physics is awesome

    IK HEB HETZELFDE PROBLEEM BIJ DE MEESTEN.

    irriteer me er dood aan. Goede vrienden zijn is onmogelijk met jongens.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn probleem is dat iedereen denkt dat ik en diegene verliefd zijn T-T. Terwijl ik zo veel jongens-vrienden heb, denkt de rest dat ik op allemaal verliefd bent. Mensen nooit gehoord van vriendschap?(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor