• Ik wist niet welk subforum
    De laatste tijd heb ik vaak zo maar ineens buikpijn wat een raar gevoel geeft. Het is niet normale buikpijn van bijvoorbeeld te veel of te weinig eten. Ik moet ook niet overgeven en mijn ongesteldheid is het probleem ook niet. Ik bijt wel nagels en krijg daarna vaak buikpijn dus ik wou vragen of het mogelijk is dat je door nagelbijten buikpijn kan krijgen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Slik je het door?

    Dat klinkt verkeerd

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:32 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gezond kan het in ieder geval niet zijn denk ik:W
    Maar ik twijfel eerlijk gezegd dat het daar aan zou kunnen liggen.
    Misschien eens een dokter raadplegen als het nog lang blijft aanhouden?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Beckett schreef:
    Slik je het door?

    Dat klinkt verkeerd


    Nee daarom vind ik het ook al zo raar.. mensen zeggen dat als je het doorslikt je een nagelbolletje ofso kan krijgen in je maag of zo iets IEL!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Het kan wel, want onder je nagels zitten bacterieën die je aardig ziek kunnen maken. Misschien is het een infectie of zo iets. Toch even langs de dokter dan.


    Food.

    dat lijkt mij nogal raar ... gewoon is langs de dokter gaan ? mss ligt het aan je lever ofs ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Scharry schreef:
    Het kan wel, want onder je nagels zitten bacterieën die je aardig ziek kunnen maken. Misschien is het een infectie of zo iets. Toch even langs de dokter dan.


    ^ dit, onder je nagels zitten de meeste bacteriën...

    Geen nagels meer bijten, dus.


    We accept the love we think we deserve.

    Scharry schreef:
    Het kan wel, want onder je nagels zitten bacterieën die je aardig ziek kunnen maken. Misschien is het een infectie of zo iets. Toch even langs de dokter dan.


    Tell me about it, stud.

    Lightweight schreef:
    Geen nagels meer bijten, dus.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Scharry schreef:
    Het kan wel, want onder je nagels zitten bacterieën die je aardig ziek kunnen maken. Misschien is het een infectie of zo iets. Toch even langs de dokter dan.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Nee daarom vind ik het ook al zo raar.. mensen zeggen dat als je het doorslikt je een nagelbolletje ofso kan krijgen in je maag of zo iets IEL!


    Volgensmij kun je geen nagelbolletje krijgen. Ze zeggen ook wel dat je een haarbolletje krijgt als je met je haar in je mond zit. Maar je moet wel héél veel nagelbijten wil je zoiets krijgen.


    how dare you speak of grace

    gewoon ff naar een dokter dus (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Scharry schreef:
    Het kan wel, want onder je nagels zitten bacterieën die je aardig ziek kunnen maken. Misschien is het een infectie of zo iets. Toch even langs de dokter dan.

    ^ Maar van de nagels zelf kan je geen buikpijn krijgen hoor, ik bijt al jaren op mijn nagels en heb het nog nooit gehad. (:


    Save me from myself.

    Hmm, ik zou gewoon even naar de dokter gaan, die kan het onderzoeken. Een vriendin van mij had ook veel last van buikpijn (maar zij was ook nog misselijk), maar het bleek dus dat ze parasieten had, doordat ze waarschijnlijk iets verkeerds had gegeten.

    Het zal heus niet aan je nagels liggen en zeker niet aan de bacteriën die mogelijk onder je nagels zitten. Die zullen al lang gedood zijn door je lymfeklieren in je hals of door de zuren e.d. die ze tegen komen op hun weg naar de maag en in de maag.

    Ik zou gewoon naar de dokter gaan. Misschien heb je de laatste tijd iets verkeerd gegeten of heb je teveel stress ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury