• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Quinn

    Een klein lachje uit kwam uit mijn mond. "Heb je de dokters al gevraagd wanneer je weg mag?"
    Waarschijnlijk zou het nog wel even duren, aangezien een harttransplantatie niet niets was



    Mercedes

    Ik kwam terug het lokaal in van Glee en glimlachte sober toen ik Rachel wakker zag zitten.
    "Hey meid," Zei ik zacht en wandelde weer naar een stoeltje. "Ik heb wat drinken voor ons meegebracht."
    Ik wierp haar een drankje toe en zuchtte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Iik keek naar mercedes " dankje, is finn bij football?" ik keek haar vragend aan.
    Ik nam een slokje van mijn drinken

    ( ik ga ff omkleden en ik kom boven online)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Ik slikte en schudde langzaam mijn hoofd. "
    "Nee," Zei ik en keek naar mijn knieën zodat ik haar niet zou moeten aankijken. "Sebastian is neergeschoten."
    Ik keek haar aan en had het gevoel alsof ik nog nooit zo serieus was geweest in mijn hele leven.
    "Hij leeft nog, dankzij Quinn" Merkte ik op en vervolgde. "In het ziekenhuis heeft hij nog een harttransplantatie gedaan nadat hij een hartaanval kreeg. Finn, Santana en Quinn zijn nu bij hem."
    Ergens was ik blij dat Quinn me op de hoogte had gehouden, zo moest ik niet in spanning zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    Ik zit al een tijdje op de grond met mijn armen om mijn kniëen heen gewikkeld. Er was niemand bij Cheerio les, dus toen heb ik gevraagd waarom aan Sue, en die antwoordde dat Quinn en Santana er allebei niet waren omdat Sebastian in het ziekenhuis ligt, en de rest is te verdrietig om te gaan cheerleaden. Ik weet niet waarom ik niet meteen naar het ziekenhuis ben gegaan, waarschijnlijk omdat ik bang ben voor wat ik zal zien. Dus blijf ik hier zitten in de hoop dat iemand me misschien iets meer kan vertellen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (Mijn Topic. Heb ik iets gemist? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik voel hoe even mijn hart stopt en ik kijk haar ongelovig aan.
    "meen je dat?" ik wist niet waarom ik dat vroeg, ergens wou ik het niet geloven. Ik voelde de tranen branden in mijn ogen.

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Quinn is aangekomen bij het ziekenhuis waar ze vanavond zal blijven. Ze heeft Mercedes op de hoogte gebracht. Sebastian was even wakker en zei tegen Quinn dat het hem speet en toen stopte zijn hart met slaan. Hij heeft een harttransplantatie ondergaan nadat zijn hart stil stond en omdat het te zwak was. Hij is nu trouwens weer wakker.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Dankje! :Y))


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    "Ik meen het," Zei ik zacht en keek haar troostend aan. "Maar naar daar geen heeft momenteel niet veel nut aangezien het anders te druk zal worden en hij waarschijnlijk rust nodig heeft."
    Ik voelde me rotslecht en misschien wat aan de depressieve kant, maar toch huilde ik niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Mijn topics]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Finn zit nog in de kantine, toch? ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel [ik heb miss. iemand gevonden die jesse wilt spelen, ze denkt er nog even over na]
    ik kijk naar haar en een paar tranen druppen op mijn schoot. "hij gaat het wel redden toch mercedes?" ik keek haar onzeker aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja, klopt.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Ik probeerde te glimlachen, maar staakte die poging uiteindelijk toch aangezien het te sarcastisch leek.
    "Ik denk het wel Rachel," Zei ik, maar was er zelf toch niet gerust op. "Laten we niet meteen het ergste denken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ga glee kijken maar reageer wel gewoon]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan