• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Rachel
    "sorry Finn" kreeg ik eruit voor ik in huilen uitbarste en mijn mobiel op de grond gooide, huilend reed ik mezelf naar binnen rillend van de kou en naatte kleding. Vanuit het lokaal hoorde ik stemmen zingen dus ik ging om het hoekje staan.

    [ben nu bij dat stukje van glee met blain en kurt echt een leuk stukjexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij knijpt zachtjes in mijn hand en laat zijn hoofd op mijn schouder rusten. Ik voel mijn hart sneller kloppen en laat rustig mijn hoofd op zijn hoofd rusten. Het is nu voor het eerst een fijne stilte. Ik weet het nu gewoon zeker. Ik heb gevoelens voor Kurt, maar hij zal vast wel niet op mij zijn. Hij vindt mij alleen maar een goede vriend... Ik zuch zachtjes en houd zijn hand steviger vast, maar ook teder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mercedes

    Ik stond op van mijn stoeltje en liep naar Jesy toe om haar vervolgens te omhelzen.
    "Hij zal wel terug komen," Zei ik schor en wreef over haar rug. "Dat weet ik gewoon."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik snikte en besloot binnen een gitaar te halen en ergens anders te spelen.
    Snel rolde ik mijn rolstoel naar binnen en plukte een gitaar van de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik vermoed dat iedereen gaan eten is, lol :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd.
    'Niet echt, maar het duurt vast lang' zucht ik.
    Ik hoest kort, en sluit even mijn ogen.
    Ik gok erop dat ik hier nog lang moet blijven.


    El Diablo.

    Quinn

    Ik keek hem medelevend aan en vond het rot voor hem.
    Traag stond ik op van het stoeltje waar ik al die tijd had opgezeten en wandelde naar het raam terwijl de jack van Finn over mijn armen bungelde.
    "Denk je dat die ene kerel je nog iets zou aandoen?" Vroeg ik terwijl ik naar buiten keek. "Hij denkt misschien dat je dood bent."
    Ik draaide me weer om zodat ik zicht had op de kamer en leunde met mijn hoofd tegen het raam.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik haal traag mijn schouders op, ´als Santana hem vermoord in elk geval niet´ zeg ik. 'En anders heb ik geen idee' mompel ik.


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zag mercedes en Jesy in een omhelzing en ik rolde verder. Ik legde de gitaar op mijn schoot en een paar tranen vielen op de snaren. Het lukte om mijn rolstoel om te draaien ezodat ik weg kon rijden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik sloeg mijn ogen neer en glimlachte terwijl ik plaats nam op de vensterbank en trok mijn benen er mee op, wat verrassend beter zat dan de stoel.
    "Ik denk niet dat Santana de enige is die wraak wilt nemen op hem."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Hmm, denk het' mompel ik.
    Ik kijk naar Quinn maar al snel de kamer rond.
    'Waar is me mobiel eigenlijk' mompel ik droogjes.


    El Diablo.

    [miss. kan mercedes rpgen?]
    Rachel
    ik was verbaasd dat ik nog zoveel tranen overhad en ik rolde me weg van het lokaal naar het podium. Toen ik op het podium was begon ik wat te pingenlen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ik denk ergens in je broek..." Zei ik en keek de kamer rond. "Al heb ik geen idee waar je kleren zijn."
    Ik trok de jack van Finn strakker om me heen aangezien ik het wel koud begon te krijgen.
    "Druk anders op het knopje om een dokter op te roepen," Adviseerde ik hem. "Die kan misschien wel helpen?"



    Mercedes


    Ik hoorde Rachel weer wegrijden, dus liet ik Jesy los en liep ik achter Rachel aan.
    "Berry," Zei ik toen ik haar had ingehaald. "Wil je er over praten? Het is voor iedereen zwaar en praten is beter dan alles in je eentje proberen te verwerken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.