• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt
    Ik laat mezelf tegen een kluisje aanzakken en ga op de grond zitten. Ik trek mijn knieën op tot hoogte van mijn kin en sla mijn armen om mijn benen heen. 'Dit is verschrikkelijk.. Hoe kan iemand nou zoiets doen?' vraag ik.



    Blaine Anderson:

    Ik zie dat Kurt tegen de kluisjes aanzakt en op de grond gaat zitten. 'Dit is verschrikkelijk.. Hoe kan iemand nou zoiets doen?' vraagt Kurt. Ik kniel bij Kurt en leg een hand op zijn schouder en wrijf zachtjes. 'Ik weet het niet, sommige mensen zijn gewoon gestoord' zeg ik zacht en staar voor me uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knikte maar wat. "weet jij waar Finn is" ik veegde wat tranen weg en ik slikte. Laat hem niks overkomen zijn.

    [ff snel off daarna trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mag Jesy bij Rachel en Mercedes komen, ze wil namelijk wat meer weten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mercedes

    "Ik weet alleen dat hij samen met Santana naar het ziekenhuis was vertrokken," Legde ik kalm uit. "Quinn is pas later vertrokken."


    [Is goed]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 11:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik kniket wat en staarde voor me uit.
    Ondanks de slaap was ik moe maar ik wou niet meer slapen ik wou wachten op iets nieuws


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Ik haalde mijn mobieltje uit mijn broekzak en speelde er verveeld een spelletje op, terwijl ik wachtte op nieuws.
    Ondertussen was ik zacht, een traag liedje aan het neuriën.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    Ik sta op en begin rond te dwalen, zitten zou niemand helpen. Ik verbaas mezelf door als eerste naar het glee lokaal te lopen. Ik zie Mercedes en Rachel zitten en ren bijna naar ze toe. 'Kan een van jullie mij alsjeblieft iets meer vertellen?' smeek ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik kan heel laat reageren want ik zit op mijn mobiel en het internet bereik is slecht. Dus ik kan ook ineens weg zijn.]


    Kurt
    Ik knik omdat ik vind dat hij gelijk heeft en staar net als hem voor me uit. 'Zelfs Sebastian verdient zoiets niet.' zucht ik terwijl ik even aan Sebastian denk. De Sebastian die ik nooit mocht omdat hij doordacht gemeen was, omdat ik jaloers was en omdat hij Blaine iets had aangedaan. Vond ik Blaine toen ook al leuk?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even naar Jesy en dan naar buiten.
    Ik voel tranen opkomen en rij zonder wat te zeggen mezelf weg naar buiten. Tot schrik zie ik daar een plas bloed liggen, uit het niet begin ik ineens te huilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Sebastian is neeergeschoten," Zei ik zacht en keek toe hoe Rachel er vandoor ging. "Finn, Santana en Quinn zijn met hem in het ziekenhuis."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Hij knikt en staart ook voor zicht uit. 'Zelfs Sebastian verdient zoiets niet.' zucht hij. 'Nee, niemand verdient dit' zeg ik en ga naast hem zitten. Wat Sebastian mij heeft aangedaan, vergeet ik nu maar gewoon. Dit is voor niemand leuk.

    (Oke, is goed!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [als ik ff niet reageer sorry maar ik mag een toneelstuk schrijven voor scuoting en ik ben daarmee bezig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik kijk ze een voor een aan, slik even en knipper de opkomende tranen weg 'Het komt wel goed,toch?' vraag ik met een brok in mijn keel. Maar ik moet sterk blijven, de laatste keer dat ik heb gehuild was voor Joselyn en ik ga nu niet toegeven aan de pijn. Dus blijf ik Mercedes aankijken omdat Rachel net weg is gereden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt
    'Ik voel me best schuldig,' fluister ik tegen Blaine. Als ik niet zo flipte zou Blaine kunnen helpen. Inplaats van mij rustig te houden. Aan mij zouden ze niet zoveel hebben gehad omdat ik niet tegen bloed kan en waarschijnlijk flauw zou vallen als ik Sebastian zag.Toen Quinn onder het bloed zat kon ik dat op één of andere manier aan de kant zetten. Maar als ik Sebastian zou zien, denk ik niet dat ik dat had getrokken

    [@Leannan: Zal ik met Finn naar de kamer van Sebastian toekomen?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [wilt iemand iets met rachel doen of niet??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan