• De laatste tijd erger ik me veel vaker aan van die Ik zoek .. topics. Ik vroeg me af of daar niet een algemeen storydroptopic over kon komen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Volgens mij is die er al.. Ik kan het mis hebben.. Of is iets wat er op lijkt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jup, heb ik al voorgesteld.

    Dat werkt echt niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neenie schreef:
    Jup, heb ik al voorgesteld.

    Ohh, en?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Ohh, en?

    Eigenlijk niet echt één topic, maar eerder een nieuw subforum. Maar dat kan geloof ik enkel handig zijn voor GMs.
    Maar ik denk niet dat zo'n topic kan blijven aangepast worden, als je snapt wat ik bedoel. Da's ontzettend veel werk.

    Neenie schreef:
    (...)
    Eigenlijk niet echt één topic, maar eerder een nieuw subforum. Maar dat kan geloof ik enkel handig zijn voor GMs.
    Maar ik denk niet dat zo'n topic kan blijven aangepast worden, als je snapt wat ik bedoel. Da's ontzettend veel werk.

    Mmm is het dan niet slim om idd nieuw subforum. Zoiets als schrijvers IDs?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Misschien een sticky-topic per genre? Daar kan iedereen dan stories dumpen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Misschien kunnen die ik zoek story's mensen wel gewoon even op zoeken drukken of bij de story promoten topics kijken?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sting schreef:
    Misschien een sticky-topic per genre? Daar kan iedereen dan stories dumpen.

    Dat is ook wel een goed idee.

    Neenie schreef:
    (...)
    Dat is ook wel een goed idee.

    + ik vind het raar als mensen vragen om 1d story's of van THG of HP want die zijn er in overvloed of zelfs OP want daar is een hype over met een lijst van OP-story's..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mij boeit het geen ene ruk. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik begin nu ook ontzettend geïrriteerd te raken. Laten we zeggen dat vijf pagina's nu vol zijn met 'stories gezocht' en ze allemaal ouder zijn dan één maand.


    Destroy what destroys you.

    Het begint wel irritant te worden ja..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Forks schreef:
    Mij boeit het geen ene ruk. [:

    Irritant is het inderdaad, maar het is zo vaak voorgesteld en net zo vaak afgewezen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor