• ik heb van mijn 4e tot mijn 11e geturnd, en dan op top niveau. Daarna heb ik nog 3 jaar aan trampoline springen gedaan en ik wou dus een grote trampoline, maar die kreeg ik niet want mijn kamer werd ook verbouwt. Maar nu kijk ik dus en zie ik dat mijn ouders een enorme rechthoekige trampoline hebben besteld en ik mocht het niet weten, dus ik ben nu echt enorm HAPPY!

    dus hadden jullie nog van die happy momenten vandaag, op zo'n vervelende zondag!

    EN IK BEN ZO ENORM BLIJ, echt heel lief van ze

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:50 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Haha dat is wel echt lief van je ouders! En zeker een leuke verassing!
    Mijn zondag is niet zo leuk :'). Het enige leuke is dat ik bij mijn vriend ben (: Maar verder zijn we allebei bezig voor school en heb ik enorme hoofdpijn :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dus, je krijgt een trampoline en je noemt je ouders dom daarvoor?

    Hm. Curious.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ah wat leuk! Maar dan moet je dom wel veranderen in lief (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cosette schreef:
    Dus, je krijgt een trampoline en je noemt je ouders dom daarvoor?

    Hm. Curious.


    Net wat ik dacht. Klinkt ook nogal ondankbaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Net wat ik dacht. Klinkt ook nogal ondankbaar.


    ik bedoel dat ze de mail open laten staan en alle berichten zodat ik het lees maar ik zal het veranderen haha


    even a white rose has a black shadowx

    Ik snap de titel niet.


    Food.

    hoe pas ik dat aan $$


    even a white rose has a black shadowx

    Oh wat gaaf!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Neen, maar wel op school, een zeer regenachtige dag was het.
    Ik moest 2 mondelinge testen afleggen (Engels en Nederlands).
    Mijn eerste mondeling van Nederlands verliep vlekkeloos, ze feliciteerde mij en zei voor ogen van de hele klas dat ik de beste test had afgelegd. YAY!
    En dan was het mondelinge test van Engels en de leerkracht zei 'Wow, Axelle, je kan mooi British spreken! Echt, ik kreeg kippenvel omdat het zo mooi was! Ik ga voor het eerst in mijn hele carrière een leerling een 10/10 geven voor mondeling.' Omg, mijn dag was goed, ik heb toen gedanst in de regen. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:52 ]


    Owl you need is love.