• Medemogelijk gemaakt door Pronks

    Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning: VOL
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - Pronks
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - Pronks


    Jongens: VOL
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - Pronks
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mylox schreef:
    Dit is de jongen die in het bos woont:

    Naam: Mylan Yrian Jeo
    Bijnaam: Myl
    leeftijd: 17
    Karakter: Dapper, maar soms overmoedig. Hij heeft de neiging om te snel op dingen af te gaan. Toch krijgt hij zichzelf wel snel weer uit moeilijke situatie. Hij moet het niet van kracht, maar van zijn goede vaardigheden als vechter hebben. Hij is aardig tegen iedereen, maar hij vertrouwt je niet snel. Je krijgt niet snel hoogte van hem.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)


    Mylan is niet overdreven sterk of gespierd en hij geeft weinig om zijn uiterlijk. Toch is hij best knap. Dat weet hij zelf alleen niet.
    Verleden: Mylan komt uit een familie van handelaars. Hij trok altijd rond door de bossen, toen de koningin nog aan de macht was. Helaas werd hij op een nacht overvallen door een groep rovers, die zijn ouders vermoordden. Hij kon op tijd vluchten. Bij toeval kwam hij de verzetsstrijders tegen. Hij maakte zich boos over het feit dat de koning ongestraft rovers liet rondlopen en sloot zich aan.
    Extra: Mylan leerde pas echt vechten in het bos, maar werd er wel goed in. Hij kiest er vaak voor zich een beetje buiten dingen te houden, maar hij zou zich altijd volledig inzetten voor de groep.


    he's hooott!!!
    (Nuallan ook, maar deze is veel leuker)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik zou ook nog een meisje willen reserveren die trouw is aan de koning (: Ik maak ze vanmiddag aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik wil wel een meisje reserveren, die trouw is aan de koning.
    Ik moet nu weg, je krijgt ze eind van de middag!:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben bezig :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam:
    June Rose Richmond. [Dsjuun. Roos Richmond.]
    Bijnaam:
    /
    leeftijd:
    Net zeventien.
    Karakter:
    June is iemand die voor zichzelf en andere opkomt. Je zou van haar denken dat ze een verlegen meisje is, wat ze ook wel kan zijn, maar grotendeels is ze erg moedig. Haar moeder heeft ze niet gekend, omdat ze overleed na haar geboorte. Ze moest het alleen redden met haar vader, die door het overlijden van haar moeder zichzelf niet meer in de hand had en aan de drank ging toen June pas vier was. Alle herinneringen die zij met haar vader heeft zijn herinneringen waarbij hij dronken, aangeschoten of verdrietig was. Na June haar zevende verjaardag is ook haar vader overleden door het vele drinken van wodka en andere sterke dranken. Sindsdien is ze door haar oma en tante in huis genomen. Ze is er erg sterk van geworden en kan zich nauwelijks nog wat van haar vader herinneren. Ze heeft het onderwerp 'vader' van zich afgesloten en heeft hem uit haar gedachte en herinneringen gehaald.
    June is een echt paarden mens. Haar oma heeft sinds haar elfde een zwart paard voor haar gekocht. June is er mee opgegroeid en heeft een hechte band met het beest. Haar familie is nooit arm geweest. In tegen deel zelfs. Ze behoorde tot een van de rijkste hier in het dorp, wat niet altijd even leuk is. Als ze namelijk buiten de stad loopt of rijd, heeft ze meer kans om overvallen te worden, daarom draagt ze buiten het dorp een andere naam. Haar kleding is nooit echt rijk geweest, omdat ze nooit rijk heeft willen zijn.
    Uiterlijk:


    June heeft lange bruine haar waar het bij de plukjes wat donkerder is. Haar haren worden vaak opgestoken door de bediende van haar oma en tante. Zij zorgen ook voor de kleding die ze aandraagt. Meestal zijn het lange jurken die van zijden zijn gemaakt. Zelf is ze al tevreden met een trui of vest en een gemakkelijke broek. Ze heeft het niet zo op rijk zijn, maar als ze hier haar oma en haar tante een plezier mee kan doen, wilt ze de kleding wel aantrekken. De wenkbrauwen van June komen overeen met haar haarkleur, alleen zijn ze iets lichter. Haar diep donkere ogen tonen weinig emotie, waardoor je niet aan haar ogen kan zien hoe ze zich voelt. Een lichte twinkeling komt wel eens voor, als ze zich écht blij voelt, zoals bij haar paard. Ze heeft de licht bruine huidskleur geërfd van haar overgrootouders. June is niet erg lang, zo rond de een meter zeventig. June is fijn gebouwd en best dun, maar dat betekend niet dat ze nergens toe in staat is.
    Plaats in/rondom het paleis:
    June woonde met haar vader ergens net aan de rand van het dorp in een klein huis, voor wat rijkere mensen was het klein. Voor haar vader maakte het niet echt uit waar ze woonde als er maar een kast was voor flessen drank en een bed om in te slapen. Dat was iets wat voor hem echt noodzakelijk was, omdat hij anders zijn leven niet doorkwam. June heeft daar tot haar zevende gewoond en weet daar niet veel meer van, omdat ze het net zoals bij haar vader heeft weggestopt. Na die tijd is ze ingetrokken bij haar oma en tante die midden in het dorp wonen vlakbij het kasteel. Het was een redelijk groot huis waar minstens vijf mensen in konden wonen met een stal in de achtertuin.
    Verleden:
    June is opgegroeid in een rijke familie. Haar vader had zichzelf niet meer in de hand na het overlijden van haar moeder die ze nooit heeft gekend, aangezien ze is overleden na haar bevalling. -In de stukjes hiervoor, lees je ook al wat er een beetje in haar verleden is gebeurd.-
    Extra:
    -


    Naam:
    Ivan Daniël Newton. [Aivan Daniël Newton.]
    Bijnaam:
    Ivy of Danny.
    leeftijd:
    Achttien.
    Karakter:
    Ivan is een sociale en spontane jongen wat hij van zijn opa heeft geërfd aangezien zijn ouders wat terughoudend zijn en zich wat meer afsluiten van de bewoonde wereld. Zijn opa was een blije en aardige gozer die veel van de buitenlucht hield en vaak met Ivan en zijn zusje Fidessa aan het dollen was, maar sinds een jaar geleden kan hij dat niet meer doen, aangezien hij aan een ernstige ziekte is gestorven. Ivan weet nog veel van hem, maar Fidessa is waarschijnlijk te klein om later nog aan hem terug te denken. Ivan is niet alleen een sociale en spontane jongen, ook is hij erg slim, waardoor hij mensen vaak te slim af is. Dat heeft hij nou weer niet van zijn opa geërfd.
    Uiterlijk:


    Ivan heeft donker bruine haren. Als hij het wat langer heeft, zoals aan de bovenkant, krijgt hij kleine krulletjes, waaronder ook een paar grote. Voor de rest is zijn haar best kort en krult het niet op, maar zit er een klein beetje slag in. Zijn ogen zijn bijna precies dezelfde kleur als zijn haar. Donker bruin met meestal een glinstering, aangezien hij tevreden is met wat hij heeft. Zijn wenkbrauwen zijn redelijk dik met een donker bruine kleur, iets lichter dan zijn haar.
    Ivan's lippen zijn licht roze van kleur en zijn erg vol. Vaak zit er een licht roze laagje op zijn bleke wangen.
    Ivan heeft een afgetraint lichaam door het uren werken op het land. Zijn buik heeft iets weg van een six-pack en zijn ook redelijk gespierd, net zoals zijn armen. Hij heeft een sterke bouw en is zeker niet dik. Hij kan wel aardig wat gewicht dragen, meer dan de meeste mensen in het dorp. Zeker meer dan de luie rijken mensen. Ivan's lengte is zo rond de een negentig, wat hem erg groot maakt voor zijn leeftijd.
    Plaats in/rondom het paleis:
    Ivan woont samen met zijn ouders en zijn jongere zusje op het platteland. Ze hebben een stuk land gekocht van de koning waar ze verschillende gewassen op verbouwen en waar de koeien op grazen. Op dat stuk land staat ook een klein gebouwtje waar precies genoeg ruimte is voor vier personen. Ivan helpt vaak mee op het land en is altijd wel ergens buiten te vinden. Vaak is Ivan degene die naar het dorp moet om inkopen te doen of gewassen te verkopen. Dan gaat hij met paard-en-wagen richting het dorp. Thuis op het land hebben ze één wit paard genaamd Calypso. Om het jaar gaat Ivan samen met zijn vader naar het dorp met een stel koeien om te verkopen aan de slagers die daar werken.
    Verleden:
    Ivan heeft al veel meegemaakt. Zijn ouders hebben nooit een goede klik met de koning gehad, daardoor zijn ze zo ver mogelijk van het dorp en het kasteel gaan wonen. Toch komen ook daar iedere dag wel een paar ridders langs om te controleren of ze zich wel aan de regels houden. Ook komen ze om de week belasting indienen. Één keer is het gebeurd dat ze door seizoen problemen geen gewassen konden verkopen en dus niet genoeg geld hadden om de belasting te betalen. Daardoor hebben de ridders hun huis in de brand gestoken. Het duurde een aantal maanden voordat het weer opgebouwd was. Ivan's ouders vonden het wel erg, maar durfden nooit iets tegen de koning te doen, aangezien hij zoveel macht had dat hij zelfs Fidessa of Ivan kon meenemen of zelfs wel doden. Ondanks dat is Ivan tegen de koning en wilt hij het liefst naar het bos, maar hij kan en wil zijn familie niet achterlaten. Daardoor doet hij alsof hij trouw is aan de koning, maar tegelijkertijd informeert hij de bewoners van het bos hoe en wat er in het kasteel gebeurt. Plannen die de koning aan het maken is bijvoorbeeld.
    Extra:
    -

    [Word nog uitgebreid.]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Wat zitten er toch weer leuke jongens tussen ;oo ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke komt ze:


    Naam: Amelia Elizabeth Wright
    Bijnaam: Amy
    leeftijd: 16
    Karakter: Amelia is een zachtaardig, vriendelijk meisje. Ze is erg behulpzaam en altijd druk in de weer. Haar spontaniteit en nieuwsgierigheid zorgen ervoor dat ze goed met mensen om kan gaan, maar zorgen er ook wel eens voor dat ze in de problemen komt. Ze is erg gehecht aan het leventje wat ze nu leidt en houdt niet van veranderingen. Een plotselinge verandering kan haar helemaal in paniek doen raken. Hoewel je het niet zou zeggen, is Amelia vrij snel bang. Al doet ze haar best dit niet te laten merken aan anderen.
    Uiterlijk:


    Amelia is rond de 1.70 lang, heeft lang donkerbruin krullend haar en lichtblauwe ogen
    Plaats in/rondom het paleis: runt een winkel samen met haar moeder.
    Verleden: Amelia’s vader is overleden tijdens de slag om het koninkrijk. Hij heeft de nieuwe koning geholpen om op de troon te komen, maar is tijdens de aanval op het kasteel omgekomen. Hij was altijd ontevreden geweest onder de oude koningin, aangezien zijn familie altijd moest lijden. Nooit heeft de familie het echt breed gehad, waardoor de nieuwe koning hem over wist te halen voor het nieuwe regime. Hij had beloofd dat hij en zijn familie rijkelijk beloond werden, maar achteraf blijkt er niets waar te zijn van die beloning. (Zeker niet omdat de man zelf overleed in de strijd) Nu nog steeds hebben ze het niet erg breed, maar het gaat al iets beter. Amelia runt nu samen met haar moeder de winkel, die altijd had toebehoord aan haar vader. Het is een van-alles-en-nog-wat winkeltje. Alles wat ze maar kunnen verkopen, gaat bij hun over de toonbank. Het geld kunnen ze goed gebruiken en daarom maakt het ze niet uit wat er in de winkel ligt. Zolang het maar verkocht wordt voor een redelijke prijs, kunnen de klanten om alles vragen. Aangezien vooral haar moeder de winkel runt, is Amelia grotendeels ook bezig met het opvoeden van haar twee broertjes en zusje. Zij zorgt dat er thuis eten op tafel komt, doet de was, enz.
    Extra: Ze is heel goed met pijl en boog, geleerd van haar vader. Meestal gebruikt ze dit alleen als ze voor extra eten op zoek gaat in het bos.

    Heel misschien als ik tijd heb, maak ik nog wel een jongen;) Maar ik ga eerst de avond4daagse lopen!:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn laptop is kapot, dus ik weet niet wanneer ik weer online kan komen. Misschien snel, misschien niet. :(


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Oke, ik heb ook nog een jongen voor je! (Bij de mensen die trouw zijn aan de koning)

    Naam: Leon James Smith
    Bijnaam: -
    leeftijd: 20
    Karakter: Leon is behoorlijk slim, maar ook sluw. Hij staat bekend als één van de beste krachten van de koning en bekleed dus een behoorlijk hoge positie. Hij verzorgt vele trainingen voor de andere ridders, maar het liefst traint hij toch alleen. Hoewel er vele ridders ouder dan hem zijn, kunnen ze niet anders dan naar hem luisteren. Er wordt veel over hem gezegd in het kamp, maar Leon trekt zich daar niets van aan. Hij is een behoorlijke solist en erg gesteld op zijn privacy. Zijn enige doel in het leven: De koning dienen. Sinds zijn familie op brute wijze om het leven is gekomen, stelt Leon zich volledig in voor zijn werk. Hij is loyaal, sterk en doet er alles voor de koning te beschermen. Mocht je bij zijn vriendengroepje horen, dan heb je geluk. Iedereen daarbuiten moet voor hem oppassen, aangezien hij heel erg onvoorspelbaar is. Toch als vriend zijnde, weet je dat Leon soms alleen moet laten. Hij kan een te erge drukte niet aan.
    Uiterlijk:


    Leon heeft kort bruin haar, heeft donkergroene ogen, en is aardig gespierd
    Plaats in/rondom het paleis: woont iets verder van het trainingsveld dan de andere ridders. Hij wil een plekje voor zichzelf en woont daarom afgezonderd van de rest.
    Verleden: Zijn familie is op brute wijze om het leven gekomen. Zijn ouders waren altijd voorstanders van de oude koningin. Ze hielpen haar op alle mogelijke manieren. In de nacht dat het koninkrijk werd overgenomen zijn zijn ouders en zijn broers en zussen vermoord door wachters uit het paleis. Wat Leon niet weet, is dat deze wachters al onder bevel stonden van de nieuwe koning. Hij geeft de oude koningin de schuld van de dood van zijn familie. Ondanks dat is hij niet tevreden met het overlijden van de koningin. Hij is uit op wraak, alle mensen die terug willen naar het oude regime, worden persoonlijk door hem uitgeroeid.
    Extra: Hij is erg goed in het werpen van messen en speren


    It's never gonna happen, Guys.

    wanneer gaan we beginnen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    wanneer gaan we beginnen?


    Als alles is ingevuld.
    Ik zet je reservering er trouwens pas bij als je heel het lijstje hebt ingevuld


    Keep your head up, keep your heart strong

    --

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 11:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    computerprobleem opgelost :)


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    xFreedom schreef:
    (...)

    Ik schrijf het best uitgebreid en als de RPG niet loopt, danvind ik het zonde, dus ik vul meestal dingen in als de RPG van start is gegaan en het lekker loopt ;s


    En ik laat mensen alleen toe tot mijn RPG als ze al van te voren aantonen er een beetje moeite voor te gaan doen, dus niet als ze zoiets hebben van "ja, misschien stop ik wel gelijk"


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik ga zo beginnen met aanmaken van min personages


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel