• Medemogelijk gemaakt door Pronks

    Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning: VOL
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - Pronks
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - Pronks


    Jongens: VOL
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - Pronks
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Pronks schreef:
    Oké wat hierboven staat snap ik echt totaaal niks van (cat)


    Nothing hapened, haha

    Maar even serieus, we hebben nog één jongen van het kasteel en één meisje uit het bos nodig, wie wilt extra rol?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Forget about it :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vind iemand het leuk om er nog een meisje bij te doen? Dan maak ik bij de jongens wel de zoon van de koning aan...


    Keep your head up, keep your heart strong

    ik neem wel bosmeisje


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    ik neem wel bosmeisje


    ga jij nou eerst maar je bosjongen aanmaken, haha


    Keep your head up, keep your heart strong

    daar ben ik mee bezig,
    ik heb hem net af trouwens



    Naam: Christopher

    Bijnaam: Chris

    Leeftijd: 18

    Karakter: Hij is behulpzaam, hij is snel en lenig. Ook kan hij snel vrienden maken en heeft hij een goed gevoel voor humor. Soms is hij een tikkeltje eigenwijs en hij vertelt nooit over zijn verleden. Hij vindt het ook niet erg om alleen te zijn.
    Hij zwerft veel rond in het bos en moet en zal de koning vermoorden, persoonlijk.
    Uiterlijk:




    Verleden: Hij had heel veel dieren en de koning heeft ze allemaal vermoord. Ook zijn oom, broertje en zusje zijn vermoord door de koning. Daarom wilt hij hem persoonlijk afmaken, hoewel hij daar nooit over praat.

    Extra: Hij is goed in boogschieten en zwaardvechten, een van de beste in bos, misschien wel de beste.



    mag het nu wel?

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 11:59 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Bo Cruz
    Bijnaam: heer Cruz, Cruz, meneer, enz.
    Leeftijd: 19
    Karakter: Bo is een medogeloze jongen die alleen aan zichzelf en de dingen die híj leuk vind denkt. Hij lijkt een harteloze jongen die alleen maar dingen doet om zelf plezier te hebben, waaronder hele erge leedvermaak. Maar als je goed kijkt, heel diep in zijn hart kijkt, is hij een hele lieve jongen. Iets wat nog nooit iemand gezien heeft en hij ook niet van plan is te vertellen.
    Uiterlijk:


    Bo is een sterke jongen die, hoewel hij bijna niks aan zijn uiterlijk doet, toch best knap is. Iets wat hij maar al te goed weet en maar al te graag gebruik van maakt.
    Plaats in/rondom het paleis: De zoon van de koning
    Verleden: Bo is altijd heel slecht behandelt door zijn vader, maar nu zijn vader de koning is heeft hij Bo een hele hoge positie gegeven, iets wat ervoor zorgt dat Bo alles mag doen wat hij maar wil en iets waar hij maar al te graag gebruik van heeft.


    Keep your head up, keep your heart strong

    @pronks: haha, ja doe maar


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik ben nu bezig met de plaatjes van het kasteel en bos en zo, straks maak ik het meisje.

    Moet eigenlijk aan school maar doe ik niet xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    Ik ben nu bezig met de plaatjes van het kasteel en bos en zo, straks maak ik het meisje.

    Moet eigenlijk aan school maar doe ik niet xd


    als je dat meisje aan hebt gemaakt kunnen we beginnen :)


    Keep your head up, keep your heart strong

    -

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 12:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    meisje komt er aan, even plaatjes zoeken


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    In welke tijd speelt het zich af?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naam: Kayleigh the Dutchman

    Bijnaam: Kay, Leigh, Dreamer, Rainer

    Leeftijd: 18

    Karakter: Ze is wantrouwig en achterdochtig. Ze ziet er erg mysterieus uit en daarom trekken jongens vaak naar haar toe. Zelf is ze niet erg aanhankelijk, maar als ze verliefd wordt doet ze er veel aan om haar zin te krijgen. Ze is een beetje stil. Ze klimt graag en vaak in bomen of verschuilt zich ergens anders om mensen te bekijken. Soms komt ze naar mensen. Met de mensen in het bos heeft ze een erg goede band en praat wat meer. Ze heeft een grote hekel aan de koning en alle arrogante, achterbakse mensen die daar mee te maken hebben. Ze kan groentjes niet uitstaan, maar mensen die naast hun schoenen lopen van verwaandheid ook niet. Ze heeft een laag zelfbeeld van zichzelf.
    Uiterlijk:



    Ze is 1.70 en heeft lang, donker rood (naar het zwarte), lang haar dat rijkt over haar middel. Haar ogen zijn mysterieus, maar wel mooi, donkere ogen en de kleur veranderd elke dag. Sommige mensen zeggen dat dat ligt aan haar humeur maar zelf zegt ze dat ze het niet weet.

    Verleden: Ze is opgegroeid in het bos en heeft niet veel meegekregen van de koning, maar ze mocht hem meteen niet. Toen haar opvoeder, een hele aardige oude man, door de koning dood ging, zwoor ze de oorlog. In stilte, natuurlijk.

    Extra: Haar specialiteit is lenig- en snelheid en zang.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xFreedom schreef:
    In welke tijd speelt het zich af?


    ik ben altijd slecht geweesd in geschiedenis, dus de echte tijd weet ik niet echt.
    Maar een tijd met arme hutjes, maar ook weer rijkere hutjes. De tijd dat er nog geen straten bestaan enzo. Ken je merlin? Ik denk dat dat een beetje de tijd van dit RPG is


    Keep your head up, keep your heart strong