• Yups, wij wandelen 's zomers altijd in de bergen, en deze zomer ga ik waarschijnlijk een wandeling van tien uur doen. Ik loop vaker op vakantie drie uur heen en drie uur terug, maar dit is weer wat nieuws. Mijn moeder heeft 'm gelopen toen ze in de twintig was, maar deze keer gaat ze waarschijnlijk niet mee, maar ga ik met andere mensen.
    However, ik vind het echt een super idee dat ik zo lang ga wandelen. Heft geeft een kick als je de top bereikt na telkens maar stijgen, deze wandeling moet je veel dalen en stijgen. De laatste twee uur of zo, daal je nog 1000 meter. Gaat godvergeten veel spierpijn en training opleveren, but it's worth it. [:

    Nog meer mensen met van die idiote plannen? :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wooooooow good luck to you :Y)
    Nope, geen plannen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Wooooooow good luck to you :Y)
    Nope, geen plannen.


    Ghehe, ik wandel als sinds mijn 5e langere wandelingen, toen al zo een uur heen en terug. [: Ik kon me het nog goed herinneren, ik kon het prima lopen. Naarmate worden ze langer en moeilijker, maar des te leuker. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cool zelf ben ik niet zo van het wandelen, maar deze vakantie moet ik er ook aan geloven, denk ik, achja wordt leuk!

    Jep heb zeker plannen: in mijn beste engels een nieuw zeelandse school directeur mailen om te vragen of ik dar een dag mee kan lopen, in een bootje met een kilometerje of 80 per uur tussen de fjorden varen en hopelijk kamperen in de auto op een afgesloten bergpas in de middel of nowwhere!

    Ik hou niet zo van bewegen, ik ga lekker in de zon liggen en hooguit zwemmen en winkelen.


    Your make-up is terrible

    nice waar ergens gaa je.
    wij doen veel wandeleln in duitsland of oostenrijk in de bergen. dat is echt lekker. Het geeft ook een kick om na dat lopen in het zonnetje aan de rand van een berg naar beneden kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Andante schreef:
    Wooooooow good luck to you :Y)
    Nope, geen plannen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Sterkte met overleven(a')


    Pretty is just a pretty word.

    O-mijn-god, ik zij ijlend en creperend midden op de berg liggen geloof ik. Heel erg veel succes!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Respect. Heel veel respect.
    Ik kan dat echt niet :/ ik moest een keer in Duitsland een enorme berg op om naar een kasteel toe te gaan, hoppa, hyperventileren. Datzelfde jaar, paar maanden later in Tsjechië op excursie met school, door de bergen lopen daar, and as you may guess: hyperventileren, hoogtevrees. No thanks, I'll stay at the beach.


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    Ik hou niet zo van bewegen, ik ga lekker in de zon liggen en hooguit zwemmen en winkelen.

    Ik ben zeker weten te lui om dat te doen. Veel plezier daar mee :'D!
    Ik moet eerst 2 moeilijke weken overleven van school(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oeeeh, dat doe ik ook altijd met mijn ouders! <3
    Ook al eens een huttentocht gelopen? xd


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Tof! Alleen heb ik een hekel aan wandelen dus niets voor mij! Maar ik ga drie weken een rondreis door Turkije maken, en dan echt slapen bij Turkse mensen of in de openlucht en zo. Dus opzich wel gaaf!


    live the life you love

    Quiescent schreef:
    O-mijn-god, ik zij ijlend en creperend midden op de berg liggen geloof ik. Heel erg veel succes!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wij wandelen op vakantie ook wel vaak, maar nooit meer dan tien kilometer, want daar zijn we te lui voor. Succes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan