• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance batlles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance batlle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Wat moet ik weten?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk (foto en beschrijving):
    Specialiteit (bv. popping, break,...)
    Familie:
    Extra:



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volledige naam: Pace Saade
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 20/09/1994
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Pace heeft donkerbruin tot zwart haar een chocoladebruine ogen. Hij is tamelijk groot en erg gespierd. Ook heeft hij een tattoo op de binnenkant van zijn rechter bovenarm.


    Specialiteit (bv. popping, break,...): Saade Shower

    Familie: Pace is enig kind. Zijn moeder is gestorven in een ongeval toen hij drie was en sinds dien zit zijn vader in een depressie. Hij kreeg een alcoholverslaving en tegen dat hij thuis was, was bijna al het geld op. Pace is dus niet veel thuis en beschouwd de leden van de crew dan ook als zijn echte familie.
    Extra: Pace is niet alleen een geweldige danser, maar kan ook nog eens erg goed zingen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Volledige naam: Aedan Price
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 25 februari
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Aedan heeft tattoo's over zijn beide armen. Hij is stevig gebouwd en zo'n 1 m 87 groot.
    Specialiteit (bv. popping, break,...) popping
    Familie: hij heeft zo zijn eigen problemen thuis, maar laat zich nooit ontmoedigen. Met een lach door het leven, dat is zijn motto.
    Verder heeft hij een zus Amy, waar hij erg op gesteld is.
    Extra: Hij is zo een beetje de leider van de groep en verzint -samen met de anderen natuurlijk- de choreografie. Hij kan ook goed rappen.
    Volledige naam: Amy Price
    Leeftijd: 15
    Geboortedatum: 26 maart
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Specialiteit (bv. popping, break,...) breakdance
    Familie: buiten haar ouders heeft ze ook nog een geweldige broer. Ze kijkt helemaal naar Aedan op en hij kan niets verkeerd doen in haar ogen.
    Extra: Ze is eigenlijk een beetje jong voor in een crew te zitten, maar haar broer heeft haar in de dancewereld geïntegreerd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    I will join the crew :9~. Ik vul straks een meisje in, ik ga zometeen cupcakes bakken ;a.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik join ook :) Ik vul zometeen een vrouwlijk crewlid in :) Vind ik leuker kwa dansstijl enz :)

    Of zal ik mannelijk doen? Als ik nu kijk zijn er twee mannen en dan drie vrouwen als de gene boven mij en ik m ook invullen xD

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 14:15 ]

    Paddo schreef:
    Ik join ook :) Ik vul zometeen een vrouwlijk crewlid in :) Vind ik leuker kwa dansstijl enz :)

    Of zal ik mannelijk doen? Als ik nu kijk zijn er twee mannen en dan drie vrouwen als de gene boven mij en ik m ook invullen xD

    kies jij maar, maar ik heb het gevoel dat er eerder vrouwelijke zullen bijkomen, dus miss is het handiger als jij een mannelijk personage maakt.
    Alleen als jij dat wilt natuurlijk!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volledige naam: Alexys "Lexy" Chayenna Cekmez, ze is half Turks dus ze heeft een Turkse achternaam.
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 21-08
    Uiterlijk (foto en beschrijving):




    Specialiteit (bv. popping, break,...) Ze kan alles we goed, maar blinkt echt uit bij streetdance, breakdance en popping.
    Familie: Ze heeft een vader en moeder die een hele goed betaalde baan hebben, waardoor Alexys alles krijgt wat ze wil. Alleen ze zijn vaak weg. Ze zit dan met haar zusje Kayla (let niet op de hamer :p) van 10 alleen thuis. Nou ja, meestal past haar broer Mich op zodat Alexys weg kan..
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 14:57 ]


    El Diablo.

    ik doe mee! ik vul zometeen even in ja? een jongen. :')

    JokerBaby schreef:
    (...)
    kies jij maar, maar ik heb het gevoel dat er eerder vrouwelijke zullen bijkomen, dus miss is het handiger als jij een mannelijk personage maakt.
    Alleen als jij dat wilt natuurlijk!


    Haha, dan doe ik wel een mannelijk personage :) Beiduh geen probleem mee :) Heb ook al wat in me hoofd zitten en kan voor beide, mannelijk en vrouwlijk :)
    Als ik zometeen even tijd heb vul ik hem even in :)

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Don Smith
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 19 maart
    Uiterlijk (foto en beschrijving):


    Hij is onafscheidelijk van zijn pet. Hij heeft een klein beetje slag in zijn haar en het is donkerblond. Zijn ogen zijn lichtgevend blauw. En hij is niet heel lang.
    Specialiteit (bv. popping, break,...): robot achtig. Zie filmpje.

    en free step.

    Familie: Zijn ouders zijn gescheiden. Hij woont bij zijn moeder, en zijn vader is sinds de scheiding verdwenen. Hij heeft een zusje, maar die is met zijn vader mee gegaan.
    Extra: Don is alleen in de crew een aardige jongen, buiten de crew om is hij een asshole, omdat hij zijn verdriet niet wil laten zien.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 14:58 ]

    Volledige naam:Flower Adriana Drea
    Leeftijd:17
    Geboortedatum:13-11-1995
    Uiterlijk (foto en beschrijving):

    ze heeft bruine ogen en blond haar waar ze soms highlights in zet.
    Specialiteit (bv. popping, break,...)Breakdans
    Familie:Haar famillie geeft niks om dansen ze zijn meer van het rijke luitjes leven. Ze geven alleen Haar zusje van 7 aandacht, Daardoor voelt Flower zich vaak alleen. Met dansen kan ze zich uiten.
    Extra:/

    wanneer beginnen we? ^^

    mag ik nog mee doen?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:35 ]

    Volledige naam: Wayne "Zero" Smith
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 6 Juni
    Uiterlijk (foto en beschrijving):



    Wayne heeft zwart haar, draagt meestal zwarte hoodies met een pet eronder. Zijn ogen zijn blauw maar lijken donkerder door de schaduw die zijn pet creeert.

    Specialiteit (bv. popping, break,...)

    Wayne danst op verschillende soorten muziek, zolang die maar alles erin kwijt kan. Waar die wel het meeste in uitblinkt is het samen voegen van freerunnen en dans.
    Daarnaast maakt die graag muziek mixjes.

    Familie: Zijn familie brak uit elkaar toen die net 5 was, zijn moeder verdween en zijn vader wist niet wat die moest doen met Wayne.

    Extra: Wayne liep daarom op zijn 8ste weg van huis om te zorgen voor zichzelf, hij leerde zichzelf hoe die kon stelen en had daarom zo een plekje voor zichzelf.
    Nu dat de jaren voorbij zijn gegaan zit die alleen maar meer met zichzelf in de knoop, daardoor is die de laatste jaren nogal emotieloos geworden en zijn mensen hem Zero gaan noemen.
    Hij rookt en drinkt wanneer die kan en rent graag over de daken heen als die niks aan het doen is om zijn trucjes te oefenen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:51 ]