• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance batlles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance batlle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Wat moet ik weten?
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk (foto en beschrijving):
    Specialiteit (bv. popping, break,...)
    Familie:
    Extra:



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Je mag zeeeeeeeeer zeker meedoen.
    We zijn blij u in onze crew te ontvangen! Welkom! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Je mag zeeeeeeeeer zeker meedoen.
    We zijn blij u in onze crew te ontvangen! Welkom! xD}


    [Hehe. Mag ik dan een samenvatting, snel een persoontje aanmaken. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [ps: wat heb je liever, jongen of meisje?]


    kindness is never a burden.

    ik join ook ^^! En mag ik dan een meisje? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {hmm, ik weet niet goed, kies anders zelf maar, maar volgens mij... hebben we eerder een meisje nodig. Aangezien twee jongens gay zijn. ^^

    Dus wat is er gebeurd...
    Ze komen altijd samen in het park. De eerste twee dagen in de rpg was alles nog normaal. Er waren wat emotionele problemen, maar die hebben ze opgelost door iedereen met een balletje te laten gooien en wie het balletje ving, moest een geheim vertellen. Zo konden ze elkaar troosten en hun hart eens luchten.
    Ondertussen zijn Aedan en Zero (Wayne) op elkaar verliefd geworden. Gay koppel dus.
    Ok, de volgende dag zagen ze dat het park ging sluiten, ze zijn meteen een oplossing gaan zoeken. En wat is die oplossing?
    Een danswedstrijd, met als prijzengeld 1 miljoen euro. Aedan heeft al een liedje gevonden die ze gaan gebruiken op de eerste choreo, hij liet iedereen naar gevoel dansen op de beat en heeft zo wat inspiratie opgedaan. Nu werkt hij aan de choreo, terwijl de rest gewoon even mag doen wat hij wilt. Ondertussen is Amy (die tevens het kleine zusje van Aedan is) een verrassingsfeest aan het organiseren. Zodat de hele crew even kan ontspannen voordat ze er keihard tegenaan gaan. Nu zitten we op het moment dat de crew een beetje relaxt, niemand weet dus al van het verrassingsfeest, behalve Zero, die met Amy meewerkt ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ja is goed, geweldig zelfs xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    2 nieuw meisjes dan? ^^ Lol, gay xD


    kindness is never a burden.

    ja, ik ken al minstens 2 jongens die niet gay zijn en single zijn xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Poeh schreef:
    2 nieuw meisjes dan? ^^ Lol, gay xD


    Hahaha, worden de meisjes lesbi's :Y)

    Grapjehoor ^^

    Komen onze personage's dan gewoon nieuw bij de crew?

    Ik ga haar nu aanmaken ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hahaha, worden de meisjes lesbi's :Y)

    Grapjehoor ^^

    Komen onze personage's dan gewoon nieuw bij de crew?

    Ik ga haar nu aanmaken ^^

    {Je kan doen alsof ze daar al de hele tijd waren of alsof ze op vakantie zijn geweest of zo...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Als die twee jongens elkaar leuk vinden heb je toch eerder een jongen nodig? Xd


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Volledige naam: Aubrey Molly Woods.
    Leeftijd: 19.
    Geboortedatum: 18 Februari. -Mijn echte verjaardag. xD-
    Uiterlijk:


    Aubrey heeft lang zwart haar en een mooi gladde huid. Ze heeft een zandloperfiguur en mooie vrouwelijke rondingen. Vaak draagt ze een tanktop of een shirt met een open schouder en een jeans of joggingbroek maar als het moet kan ze ook jurken dragen en hoge hakken. Ze doet niet veel make-up op, een fijn lijntje eyeliner en wat mascara voor de rest houd ze het simpel.
    Specialiteit: Old School, ballet, popping. Aubrey deed ballet tot haar 16 maar door te veel schoolwerk stopte ze. Op haar 18 begon ze opnieuw met ballet en deed op verder met old school en popping die ze al van haar 12 doet.
    Familie: Ze heeft een jongere broer Michaël (16) die net als zijzelf popping doet. Michaël is 100% homo. Aubrey heeft ook een zus van 23, Delina die voor Aubrey en Michaël zorgt nadat hun ouders beiden omkwamen in een auto-ongeval. Aubrey's ouders zijn de reden dat zij nog danst.
    Extra: Aubrey heeft een tatoeage van een wolf op haar rug.


    kindness is never a burden.

    xFreedom schreef:
    Als die twee jongens elkaar leuk vinden heb je toch eerder een jongen nodig? Xd

    {ja maar ik vergelijk met wie er nog redelijk reageert en als ik dat zie zijn er meer jongens die verder gaan doen dan meisjes, snap je?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat moet ik weten?
    Volledige naam: Sky Jessica Love
    Leeftijd:b18 jaar
    Geboortedatum: 14-04-1994
    Uiterlijk (foto en beschrijving): klik ^^ Sky heeft blond haar en bruin groene ogen. Haar haar is halflang maar zit meestal in een knotje. Sky is 178 cm lang. En ze heeft hier en daar moeder vlekjes.
    Specialiteit (bv. popping, break,...) Sky haar specialiteit is hip hop en ballet. Twee dingen die tegenover elkaar staat, maar daarom vindt ze het juist leuk.
    Familie: Sky haar familie is bijna nooit thuis. Daardoor kan ze haar gang gaan en doen wat ze wil. Ze is enigskind. Ze heeft geen goede band met haar ouders maar dat vindt ze ook niet belangrijk meer, ze wil gewoon dansen.
    Extra: Sky vindt het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar over zichzelf praat ze liever niet. Niet over diepe gevoelens. Ze drukt zich liever uit in dansen, daarin kan je haar gevoelens terugvinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {ja maar ik vergelijk met wie er nog redelijk reageert en als ik dat zie zijn er meer jongens die verder gaan doen dan meisjes, snap je?}


    Jep i get it.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'