• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ er is niet zoveel te doen? lol ]

    {Wil er iemand met Alex praten/dansen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Pace wacht op antwoord van Hannah, sorry.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    TheRumIsGone schreef:
    {Wil er iemand met Alex praten/dansen?}


    [ Don, dansen, battle ! :') ]

    prejudices schreef:
    (...)

    [ Don, dansen, battle ! :') ]


    {Haha, Is goed ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Aedan Price
    "Hé, het spijt me." zuchtte ik. Ik ging naast hem zitten en keek hem serieus aan.
    "Ik ben gewoon overdreven beschermend als het op mijn zus aankomt. Ik haat het om met mensen ruzie te hebben en..." ik keek hem aarzelend aan. Hij leek behoorlijk dronken, misschien herinnerde hij zich dit gesprek niet meer achteraf. Dat zou handig komen, want wat ik nu wou vertellen. Had ik nooit eerder gezegd.
    "Ik heb zo mijn redenen om zo overdreven te reageren." Ik sloeg mijn armen om mijn knieën en staarde in de verte.
    "Ik en Amy wonen alleen bij onze moeder, maar dat was niet altijd zo. Vroeger hadden we nog een vader." ik zuchtte bij de gedachte. "Als mijn moeder weg was, misbruikte hij Amy. Ik probeerde eerst voor haar op te komen, maar eindigde steeds in elkaar geslagen. Dit gebeurde altijd als mama weg was." Mijn handen balden zich tot vuisten en begonnen te trillen.
    "Na een tijd vond ze het vreemd dat ik steeds bond en blauw was. Ze vroeg wat er aan de hand was en toen ik het haar vertelde wou ze het aanvankelijk niet geloven. Maar toen ze op een avond eerder thuis kwam dan verwacht, betrapte ze hem. Ze belde de politie, maar tegen dan was hij al verdwenen. We hebben nooit meer iets van hem gehoord, maar zijn toch verhuisd. We hopen hier verder weg te zijn."
    Ik keek hem niet aan. Ik kon het niet. "Amy heeft al een zware periode achter de rug. Ik wil niet dat ze terug zoiets meemaakt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Alex! Ik daag je uit!' Zeg ik met een gemene glimlach. Ik heb zin om iemand te verslaan, als het lukt. Ik loop naar haar toe en ga recht voor haar staan. 'Nou?' Zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauw optrek.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Alex

    Als de muziek is afgelopen haal ik kort mijn vingers door mijn blonde haren en bind ze samen in een staart, ik kijk even om me heen en zie Dan staan, ik kom best goed met hem opschieten, vooral op het gebied van dans battles. 'Dan!' Roep ik, 'Zin om te Battlen?'


    [te laaat :') ]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk Aedan even aan, blijkbaar heeft hij het ook zwaard gehad. Ik leg mijn hand op zijn schouder 'H.. Het komt wel goed' zeg ik tegen hem.
    Ik blijf hem aankijken 'Ik.. Ik ken... het gevoel' zeg ik dan, door de alcohol komen de worden half rollend uit mijn mond.
    Ik kijk dan weer de lucht in, lach heel even maar een traan ontsnapt mijn oog.
    'Ik zal.. Amy nooit.. Pijn doen... Heb er geen... Reden voor..' zeg ik dan, ik kijk dan weer naar Aedan terwijl ik mijn tranen weg probeer te drukken achter mijn oogleden.

    jasmine eberson

    ''hey jongens ik heb wel even een probleempje.....''
    en ze kijkt bedroefd weg
    ''mijn moeder wilt niet meer dat ik met jullie omga.... omdat ze bang is dat het nou niet meer goed gaat met mijn school.'' en ze wilt dat ik weer klassiek ballet ga volgen:(

    {Haha, I Know XD}

    Alex

    'Alex! Ik daag je uit!' hoor ik Don zeggen waarna ik hem naar me toe zeg lopen en voor me stilstaan, 'Nou?' Zegt hij terwijl hij zijn wenkbrauw optrekt, hij dacht zeker dat hij mij kon verslaan, ik had echter nooit echt met hem gebattled maar wel gekeken naar hoe hij oefende, dit kon nog leuk wonden. 'Is goed, jouw muziek of die van mij?' Vraag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    xkimx124 schreef:
    jasmine eberson

    ''hey jongens ik heb wel even een probleempje.....''
    en ze kijkt bedroefd weg
    ''mijn moeder wilt niet meer dat ik met jullie omga.... omdat ze bang is dat het nou niet meer goed gaat met mijn school.'' en ze wilt dat ik weer klassiek ballet ga volgen:(


    [ no offence, maar ik snap heel vaak niet wat je allemaal zegt.. ]

    Don Smith
    'Meisjes gaan voor he, kies jij maar!' Ik hoop dat ze geen typische breakdance of streetdance uitkiest, dat kan nog wel eens een ramp worden. Ze is een goede danser, maar ze is niks als het op mijn style aankomt, net zoals ik niks ben op haar gebied.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:49 ]

    Aedan Price
    Ik keek hem aan. En het ergste. Het gene wat me de hele nacht had wakker gehouden, was het feit dat ik die kus niet zo erg had gevonden. Misschien had ik hem daarna wel gewoon geslagen omdat ik verward was. Ik zette die gedachte nu van me af.
    "Wat is er?" vroeg ik met een trieste glimlach. "Ook last van een waardeloze ouder?"

    nieuw topic



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”