• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    prejudices schreef:
    [ wie wil zo battlen tegen Don? ]

    {Amy gaat Aedan zo tonen waar Zero is, dus... misschien als ze terug zijn.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex

    Als ik Hannah haar gezicht opmerk zie ik dat ze waarschijnlijk zelf ook andwoord had willen geven op de vraag van Jasmine, 'Sorry Hannah, volgende liedje is voor jouw' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn speaker en Ipod uit mijn zak haal, als ik langs de afspeel lijst scrol zie ik één van mijn eigen geremixte nummers staan, ergens ben ik wel beniewt wat ze er van vinden dus klik ik hem aan aan en sta ik weer op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Don Smith
    'Bedankt voor de waarschuwing, Amy!' Zeg ik terwijl ik naar haar knipoog.
    Ik oefen nogsteeds voor de choreografie van gister, en het gaat steeds beter. Misschien moet ik het zometeen maar aan Pace en Aedan laten zien.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Amy gaat Aedan zo tonen waar Zero is, dus... misschien als ze terug zijn.}


    [okey!]

    Hannah Victoria Emberson.

    "Hey, Hannah, sinds wanneer ben je eigenlijk zo vroeg?" Hoor ik iemand grijnzend zeggen. Ik draai mjn hoofd richting de stem en zie dat het Don is.
    "Sinds ik, ehm, sinds mijn vader een dag vrij heeft gekregen en mijn ontbijt heeft klaar gemaakt, Mijn hond heeft uitgelaten en de was heeft gaan. Wat ik meestal doe voordat ik hierheen kom" Zeg ik eerlijk, maar best zachtjes. Er zijn niet veel mensen die weten dat ik geen contact meer heb met mijn moeder. Ze weten dan wel dat mijn ouders gescheiden zijn, maar geen contact meer met mijn moeder is anders.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    "Ok. Ik toon het je wel." glimlachte ik. Ik trok Aedan aan zijn hand overeind en hij volgde me naar het gebouw langs waar ik en Zero de vorige keer omhoog waren geklommen.
    Ik wees naar de regenpijp. "Ga jij maar eerst. Je gaat me moeten helpen."
    "Ok." knikte hij. Hij klom soepel de regenpijp op en toen hij boven was ging hij al klaar liggen, met zijn hand naar mij uitgestoken. Ik kroop naar boven en net wanneer het moeilijk werd, kon ik aan zijn hand. Hij trok me omhoog en eenmaal terug op het dak toonde ik hem verder de weg. Als we vlakbij waren, bleef ik staan.
    "Daar ergens is een lager dak. Daar zou je hem moeten vinden." glimlachte ik. Ik draaide me al om. Hij wou hier vast geen pottenkijkers bij. Ik wist dat zijn excuses aanbieden al een moeilijke opgave op zich was.
    "Geraak je wel terug?"
    "Ja, hoor. Geen probleem." grinnikte ik en ik liep van hem weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik was van de starbucks, waar ik werk, zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gegaan. Blijkbaar was mijn vader weer eens in één van zijn zatte buien beginnen vechten en nu ligt hij dus met ernstige verwondingen in het ziekenhuis. Niet dat het voor mij zoveel uitmaakt, ik moest toch alles al zelf doen. Ik liep naar het park en kwam uitgeput aan.
    'Hey guys, sorry dat ik zo laat ban.' zei ik tussen het hijgen door.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    'Aardig van em.' Zeg ik, nu zonder grijns. Er was iets aan Hannah's stem, ik kan alleen niet goed plaatsen wat...
    Mijn bewegingen worden steeds soepeler, en de muziek van Alex is perfect om te oefenen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:08 ]

    Aedan Price
    Ik liep verder tot ik het lagere dak zag. Ik herkende Zero en merkte dat hij een flesje bier in zijn hand had. Zo te zien was het niet het eerste. Ik liet me op het lagere dak vallen en ging voor hem staan.
    "Hei." zei ik voorzichtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ oh, je mag Don gewoon uitdagen voor een battle wanneer je wil hoor! ]

    Hannah Victoria Emberson.

    "Dat vind ik ook" Zeg ik en glimlach kleintjes.
    "Pace! Ha, ik zei toch dat ik een keer eerder dan jou in het park zou zijn?" Zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht. Pace was altidj wel eerder dan mij, maar deze ene keer niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    Ik liep naar Hannah toen en sloeg mijn arm om haar nek. 'En wat wil je nu als beloning?' vroeg ik haar glimlachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik gleed langs de regenpijp naar beneden en liep terug naar de rest. Ik liet mezelf op het gras vallen en keek naar de rest. Zou ik vandaag weer dansen? Wie weet, maar misschien moest ik niet meteen met Aedan battlen. Hij was nog te goed.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex

    Zelf sta ik op en loop een eindje verder waar ik ook begin te dansen, het voelde geweldig om eindelijk weer te dansen, vooral omdat ik gister niet veel kon doen en de hele dag al in een lokaal vast zat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik gooi het lege bierflesje weg en pak een nieuwe, ik schrik wanneer ik Aedan naar beneden zie springen. Ik probeer overeind te krabbelen maar de alcohol was me teveel en val meteen weer naar beneden waar ik blijf zitten. Ik knik alleen even naar hem en giet het biertje achterover.