• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}




    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga ook slapen.
    Tot morgen iedereen xx]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    Ik ademde diep in en uit en bleef nog lang zitten nadat iedereen weg was gegaan. Ik was ondertussen al helemaal nat geregend. Uiteindelijk stond ik recht. Ik was helemaal verdiept in die vreselijke herinneringen. Ik nam de radio op en draaide me richting huis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Gelukkig was mijn moeder niet thuis geweest. Anders had ik in de problemen gezeten, maar mijn moeder werkte in het ziekenhuis als verpleegster en moest nachtdienst draaien. Na school, wat verdomd moeilijk ging met die hoofdpijn, liep ik terug naar het grasveld, waar Aedan al op een schommel zat te wachten. Ik was nog nooit eerder geweest dan hem. Vraag me niet hoe hij het doet.

    Aedan Price
    Na de radio op het gras gezet te hebben, ging ik op een schommel zitten. Ik wiegde zachtjes heen en weer, terwijl ik nadacht. Plots ging er iemand naast me zitten.
    "Oh, Amy." zuchtte ik. Ze had geluk dat ik al gekalmeerd was. Ik zuchtte en drukte mijn vingers tegen mijn gesloten oogleden.
    "Wil je dat nooit meer doen, ja?"

    Amy Price
    "Het spijt me." zuchtte ik. "Ik heb gehoord dat jullie hebben gevochten."
    "Ja." antwoordde hij. "Dat spijt mij dan weer."
    "En dat hij je gekust heeft." grinnikte ik.
    Hij keek duister naar me op. "Ok, geen tijd voor grapjes ik snap het." bromde ik.
    Hij wende zijn blik weer af.
    "Ik moest gewoon steeds terugdenken aan vroeger."
    Ik keek hem triest aan. Ik wou niet aan die tijd herinnerd worden, maar hij had het nodig.

    Aedan Price
    "Daar moet je zo min mogelijk aan denken. Hij is weg." probeerde ze me op te vrolijken.
    "Maar wat hij met je heeft gedaan." ik keek wanhopig naar haar op. "Ik dacht dat Zero het ook had gedaan."
    Ze schudde meteen haar hoofd. "Hij heeft me enkel aangeraakt om me terug naar huis te dragen."
    Plots trok ze haar neus op. "Ik heb tegen water zitten praten."
    Ik grinnikte om haar plotse opmerking en sloeg een arm om haar heen.
    "Ah, ik zal het met hem goed maken. Het komt allemaal wel in orde."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik schrik wakker van de zoveelste nachtmerie en kijk naar buiten, ik zucht even en klim dan via het raam naar buiten. Ik kijk naar het hooge gebouw ietsjes verder op en sprint er naar toe, als ik er ben klim ik omhoog en kijk ik over bijna de hele stad uit. Ik zie het park, de speeltuin, het winkelcentrum en nog wat huizen. Ik ga zitten en laat mezelf naar achter vallen, ik ga met mijn hand langs de korst op mijn lip terwijl ik over van alles nadenk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 11:06 ]

    Don Smith
    Ik rek me uit, ik heb weer eens veel te lang liggen slapen. Ik sta op, pak mijn pet en doe dan de rest van mijn kleren aan. Een veel te groot vans t-shirt met een beige broek.. Mijn afgetrapte vans trek ik ook aan. Met een zucht verlaat ik mijn kamer. Eigenlijk ben ik nog veel te moe om weg te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 12:11 ]

    Hannah Victoria Emberson.

    Nadat ik gister nog een tijdje in het park ben gebleven met muziek, ben ik naar huis gegaan. Daar heb ik mijn hond Flip een aai over zijn bol gegeven en ben ik direct naar bed gegaan. Mijn vader kwam pas laat thuis. Hij had een rechtzqak die wat is uitgelopen. Hij komt wel eens vaker later thuis, aangezien hij een advocaat is en vaak weg moet om aan een rechtzaak deel te nemen en met cliënten te praten.
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk ik even in het rond. Snel sta ik op, waarna ik meteen onder de douche stap.
    Na een klein tijdje ben ik klaar met douchen en ben ik lekker opgefrist. Een blauw met wit streepjes kleedje dekt mijn lichaam. Daaronder trek ik een kort zwart broekje aan die net niet te zien is. Mijn blauwe vans trek ik pas aan nadat ik ontbeten heb. Ik zeg mijn vader gedag, terwijl hij de krant leest en even naar me opkijkt. "Tot vanavond" zegt hij dan, waarna ik mijn Ipod in de zak van mijn zwarte vest stop en mijn groene oordopjes erin plg. Op de maat van de muziek loop ik op de stoep richting het park.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Don Smith
    Ik slenter over de straten. Ik hoop dat het deze keer niet eindigt in een gevecht. Als ik de hoek om loop zie ik Aedan, Amy en Hannah al staan. Ik draaf erheen en laat me op de grond ploffen.
    'Jooo, luitjes.' Roep ik opgewekt, mijn moeheid is verdwenen.
    Als ik hoor dat er een free step nummer op de radio komt, sta ik meteen op. En ik ga helemaal los.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik leun wat omhoog en kijk richting het park waar ik vier mensen zie staan, zoals gewoonlijk gaan ze weer oefenen. Ik pak een sigaret en steek hem aan terwijl ik mijn ogen op het park hou.

    Don Smith
    Hijgend ga ik op de grond zitten, ik heb wel weer genoeg gedanst voor nu. Straks ga ik wel weer verder. Ik beweeg nog een klein beetje mee met de muziek, maar na een tijdje zit ik stil. De vogels fluiten en het is heerlijk weer. Het enige wat er nog is is dat er zoveel mensen van de crew er nog niet zijn.

    Alexys

    Gister na het park was ik alleen nog maar langs de starbucks geweest, maar eenmaal thuis dook ik gelijk in bed. Nu was ik weer wakker, en zat in mijn dans-outfit in de starbucks. Ik dronk wat van mijn Chocomelk en kijk rond. Ik vertrek maar eens naar het park, en met de starbucks beker loop ik erheen. 'Yo' zeg ik maar tegen iedereen die er al zit..

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 15:25 ]


    El Diablo.

    jasmine eberson

    moe loop ik uit school, wat een drukke dag zeg, en heb ook nog eens veel slaap te kort gehad!
    thuis spring ik even onder de douche en trek mijn spijkerbroek, vans en een sweater aan waarop staat LIVE MY LIFE

    dan loop ik rustig naar het park toe waar de anderen ook al zijn
    ''heey mensen, hoe lang zijn jullier hier al?'' en ik ga erbij zitten

    Hannah Victoria Emberson.

    Inmiddels komen er steeds meer leden van onze crew het park op lopen.
    De meesten in dans kleding en dan zie je mij. In een gestreept zomerjurkje met een zwart broekje die net niet te zien is. Voor mij maakt het niet uit in welke kleding ik dans, aangezien ik met ballet ook altijd verschillende kleding aan moest. "Heey mensen, hoe lang zijn jullie hier al?" Vraagt Jasmine als ze aankomt lopen. "Ik pas net en ik denk dat Amy en Aedan er ook pas net zijn" Glimlach ik naar haar, terwijl ik wat begin te stretchen.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 15:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    jasmine eberson

    '' oke, dan ben ik gelukkig niet te laat
    ik ga met hannah mee stretchen

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 15:54 ]

    Alex

    Verveeld loop ik van mijn school naar huis, school was verschrikkelijk saai en doeloos, elke les zat ik alleen maar uit het raam te staren om weer naar buiten te kunnen. Thuis trek ik een trainings broek en kort shirt aan, het liefst zou ik me zo de hele dag kleden, strakke broeken waren niets voor mij maar volgens mijn moeder was dat niet netjes, ik rolde kort met mijn ogen en liep toen op weg naar het park waar zich steeds meer mensen van de crew vormden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hannah Victoria Emberson.

    "Alex!" Roep ik blij, als ik een meisje aan zi ekomen lopen net een trainingsbroek aan en een kort shirt. Alex. Ik ken haar maar al te goed. "Jou heb ik gister niet gezien of ik heb gewoon niet goed gekeken" Zeg ik en glimlach even naar haar. Alex was een van de meiden in onze crew met wie ik goed kan omgaan. Ik kan het niet met iedereen hier goed vinden, maar dat blijft altijd wel zo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'