• Mijn lerares aardrijkskunde vertelde vandaag dat ze met pensioen gaat. Nou, dat is op zich niet zo verbazingwekkend want zelfs een lerares moet eens met pensioen maar ze ziet eruit alsof 50 is, ik zou haar hoogstens 55 schatten. Dus ik viel bijna van mijn stoel van verbazing.

    Heeft iemand dit ook ooit gehad?

    Ik krijg nu een vervangster voor twee weken en de PTA-week

    Edit: Mijn lerares van Maatschappijleer is twee keer gevraagd om haar id bij de kassa toen ze wijn ging kopen en dat terwijl ze 31 is! Ze vond het wel een compliment maar ook een beetje lastig

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:46 ]


    Physics is awesome

    Mijn moeder lijkt ook 10 jaar jonger dan ze daadwerkelijk is. :Y) En ik zelf natuurlijk ook. Maar dan geen 10 jaar :'D


    -

    Niemand gelooft dat mijn moeder 46 is, maar ze verzorgd zichzelf ook goed:Y).
    Heel veel mensen schatten mij 3 jaar jonger ._. en ze vinden me schattig D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Niemand gelooft dat mijn moeder 46 is, maar ze verzorgd zichzelf ook goed:Y).
    Heel veel mensen schatten mij 3 jaar jonger ._. en ze vinden me schattig D:


    Ik word meestal ouder geschat


    Physics is awesome

    Mijn moeder schatten ze altijd tien jaar jonger, mij schatten ze altijd ouder. Én van mijn moeder en mij denken ze meestal dat we zusjes zijn. :)


    Bad decisions make good stories.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik word meestal ouder geschat


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik dacht dat mijn docent die Duits gaf 40 jaar was, hij bleek 65 te zijn. Geloof me, ik ben normaal wel goed in het schatten van iemands leeftijd. Hij ziet er gewoon super jong uit voor zijn leeftijd.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik word meestal ouder geschat


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik word meestal jonger geschat, altijd heel fijn om te horen x'D.


    i put the fun in funeral

    wij hebben een leraar.
    We schatte hem allemaal in de 40.. blijkt tie al 60 te wezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    wij hebben een leraar.
    We schatte hem allemaal in de 40.. blijkt tie al 60 te wezen..


    Zit je op dezelfde school als Persefoneia?


    Physics is awesome

    Mijn oma is ondertussen 75 en ze heeft nog steeds blonde plukken, dus ze ziet er echt wel meer als 10 jaar jonger uit en een kennis van mijn moeder is 50 maar iedereen dacht dat hij 30-35 was.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Eyes schreef:
    (...)

    Zit je op dezelfde school als Persefoneia?


    Haha, nee. Ik heb geen Duits ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ze schatten mijn moeder altijd jonger dan dat ze is. Maar mijn moeder verzorgd haar huid ook heel erg goed, sport, eet gezond et cetera...

    En van mij denken ze meestal dat ik 3 á 4 jaar ouder ben.

    Gabumon schreef:
    (...)

    Haha, nee. Ik heb geen Duits ;d


    Ik ook niet, want ik ben slecht in grammatica en woorden stampen dus vandaar. Wat is jouw reden om geen Duits te hebben?


    Physics is awesome

    Mijn ouders lijken heel erg jong, maar mijn leraren daarentegen... :')


    "Well, well. Look who we've got here!"