• Mijn lerares aardrijkskunde vertelde vandaag dat ze met pensioen gaat. Nou, dat is op zich niet zo verbazingwekkend want zelfs een lerares moet eens met pensioen maar ze ziet eruit alsof 50 is, ik zou haar hoogstens 55 schatten. Dus ik viel bijna van mijn stoel van verbazing.

    Heeft iemand dit ook ooit gehad?

    Ik krijg nu een vervangster voor twee weken en de PTA-week

    Edit: Mijn lerares van Maatschappijleer is twee keer gevraagd om haar id bij de kassa toen ze wijn ging kopen en dat terwijl ze 31 is! Ze vond het wel een compliment maar ook een beetje lastig

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:46 ]


    Physics is awesome

    ik word zelf altijd jonger geschat --


    The truth may be orange!

    Ik word normaal geschat :)
    Mijn leraren zijn allemaal nog best jong en dat kan je ook wel zien. Alle oude leraren gaan niet naar schoolfeesten etc.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn moeder wordt ook vaak jonger geschat dan ze is en ik ook vaak met een of twee jaar >< Nu is dat op deze leeftijd nog wel eens vervelend, maar ik hoop wel dat het blijft zodat ik er op latere leeftijd wel van kan genieten :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben 16 en mensen hier op Quizlet schatten me 21 toen ik een foto liet zien. D: Ook een hoop zestien, zeventien en achttien maar toch -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik dacht dat mijn lerares Frans 35 ofzo was blijkt ze 50 te zijn O.o Toen stond ik ook met mijn mond vol tanden.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Proxime schreef:
    Ik dacht dat mijn lerares Frans 35 ofzo was blijkt ze 50 te zijn O.o Toen stond ik ook met mijn mond vol tanden.


    Dan zou ik echt een wtf-moment hebben


    Physics is awesome

    Mijn ouders. ze zijn in de 50 en zien er nog best jong uit
    En ik wordt altijd ouder geschat
    En ik was zeer verbaasd toen mijn mentor 60 werd, ik dacht dat ze veel jonger was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan zou ik echt een wtf-moment hebben


    Had ik ook O.o


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Toen ik bij Greenwich Market was, kwam ik zo'n kerel tegen die cider verkocht. Hij was best leuk en ik dacht dat die ongeveer in de onderste helft van de 20 zat, bleek dat hij 30 was :'D
    Hij zag er echt jong uit!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Toen ik bij Greenwich Market was, kwam ik zo'n kerel tegen die cider verkocht. Hij was best leuk en ik dacht dat die ongeveer in de onderste helft van de 20 zat, bleek dat hij 30 was :'D
    Hij zag er echt jong uit!


    Ik zag een tijdje geleden foto's van beroemdheden en daaronder stond hun leeftijd, echt sommige zeggen eruit alsof ze de helft jonger waren. Ik ben gewoon jaloers


    Physics is awesome

    Mijn moeder wordt ouder geschat, mijn pa jonger. Terwijl het andersom hoort te zijn.
    En ik ben 14 maar soms mag ik niet pinnen bij winkels en m'n zusje wel terwijl zij 12 is. En bij de Hans anders zeiden ze een keer dat alleen 13+ een bril mag uitkiezen zonder dat de ouders er bij hoefen te zijn. En ik was toen 14...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Mijn moeder wordt ouder geschat, mijn pa jonger. Terwijl het andersom hoort te zijn.
    En ik ben 14 maar soms mag ik niet pinnen bij winkels en m'n zusje wel terwijl zij 12 is. En bij de Hans anders zeiden ze een keer dat alleen 13+ een bril mag uitkiezen zonder dat de ouders er bij hoefen te zijn. En ik was toen 14...


    Dat is wel erg dan, dan vraag je dat toch als je in een winkel werkt?


    Physics is awesome

    ik ben 12, ik word vaa k13 of 14 geschat, maar er is ook iemand geweest die dacht dat ik 10 was (maar die had niet alles op eem rijtje xD )


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik word ook ouder geschat, maar ik vind dat niet echt een compliment ofzo. :')

    Ik word altijd 13 geschat en bij elke verjaardag wordt er gevraagd of ik nu eindelijk 13 ben geworden. Nee dus.


    Today will be Girl's Day party with you~