• Mhihihi, m'n vriendje heeft me als zijn date gevraagd voor zijn galabal na de examens. De jongens moeten een kostuum aandoen en de meisjes een jurkje, maar ik kan niet kiezen!
    Welk jurkje zou ik nemen;


    Vergeet wat ik zei. Ik heb mijn jurkje gevonden. Alleen weet ik nog niet waar ik het kan kopen..

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:45 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Sorry hoor, maar ook op Q kan je je eigen mening zetten en als iedereen die jurkjes nou te hoerig vind mogen ze dat gewoon zeggen.
    Ik vind 2 echt afschuwelijk maar ik vind 1 wel leuk. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind ze bijzonder sletterig voor een gala, maar dat is denk ik al gezegd. Ik zou dan die tweede kiezen. Misschien kun je ze iets chiquer maken met bijvoorbeeld een stola en mooie lange oorbellen, opgestoken haar en dergelijke? Ik zou wel even kijken of je het figuur ervoor hebt als ik jou was ;)

    Ik zal een leuke hair-tutorial voor je zoeken : )


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dit jurkje is wel iets beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aperio schreef:
    (...)

    Wat kan jou dat schelen? (:
    En nou moet je ook niet gaan overdrijven, ze zijn kort, maar het is doenbaar.
    Ik hou nu eenmaal niet van losse jurkjes, of met van die frummels eraan. Met deze jurkjes floepen je boobs er tenminste niet uit.
    En als ik het model ervoor heb; waarom zou ik er dan niet gewoon van genieten? Veel meisjes staan hier gewoon niet mee omdat ze niet het juiste model hebben.

    Het kan mij niks schelen dat jij in zo een kort kleedje wilt rondlopen. Ik vond het vorig jaar op mijn gala gewoon grappig dat alle kleedjes zo kort mogelijk moesten zijn. Er bestaan ook langere strakke jurken zonder frummels (zie foto).
    Ik vind het echt waar heel leuk voor je dat je er het model voor hebt, en van mij mag je dat ook laten zien. Maar ik raad je gewoon aan om dat niet te doen op een gala.
    Dat jurkje dat je nu hebt staan vind ik wel schattig, maar ik zou het zelf nooit dragen omdat het mij ook weer te kort lijkt.
    Foto van mijn galakleed (zelfgemaakt door mijn oma en mama)
    Ik ben de blonde. Op de eerste foto zie je het detail van het kleedje, op de tweede foto de lengte. Met mijn beste vriendin en mijn ondertussen ex-vriend



    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn