• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -gereserveerd {Kolderkat}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}





    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik sprong overeind en liep achter ham aan.
    "Zero, nee!" ik greep hem bij zijn schouder en draaide hem om.
    "Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het doorstaan, ok? Je was al heel dapper om het te zeggen, maar luisteren kan toch geen kwaad? Luister naar de rest. Het zal hen en jou goed doen. En verder.... Die verslavingen van je. Dat maakt niet uit, ok? Niemand gaat aandringen als jij niets wilt zeggen. Kom terug, please?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik kijk hem even aan en zucht 'Jij weet niet hoe het is om altijd al alleen te zijn geweest Aedan... Ik heb nooit iemand gehad, en dan nu deze crew, het veranderde mijn leven maar niet wie ik ben' zeg ik terwijl de tranen over mijn gezicht glijden, de herinneringen aan vroeger waren teveel, Aedan had mijn gevoel weer geopend, alles wat ik had weggestopt kwam omhoog. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder vallen en omhels hem.

    [Verdomme. Heb ik zo'n hele lap tekst getypt. Sluit die ASfrkjhasdkjghkashdf internet zich af. Ja sorry mensen, maar hier raak ik dus echt pist off van.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Don is er ook weer bij!]

    { Freedom, schrijf het anders iets kleiner ? prejudices, lees even zelf bij xD is nogal wat gebeurt :P }

    --

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:35 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aedan Price
    Ik sloeg mijn armen om hem heen.
    "Het hoeft niet te veranderen wie je bent. Het verandert alleen hoe je in het leven staat. Je bent niet meer alleen! Je hebt familie.... je hebt mij."
    Ik duwde zijn kin omhoog en drukte mijn lippen op de zijne.

    {slaapwel}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paddo schreef:
    { Freedom, schrijf het anders iets kleiner ? prejudices, lees even zelf bij xD is nogal wat gebeurt :P }


    [ik heb het al terug gelezen hoor! :') Doe ik altijd even als ik weer terug ben hihi.]

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:37 ]

    Paddo schreef:
    { Freedom, schrijf het anders iets kleiner ? prejudices, lees even zelf bij xD is nogal wat gebeurt :P }


    [Nee, dan vind ik dat ik een mini post heb --" En voel ik me alsnog kut. Ik haat het echt dat ik in een krottenwijk woon en dat onze internet gewoon tyfus sloom is. Dat aoihfjdsjgf ding kan echt nooit iets goed doen.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maar ik ga dus slapen, aangezien ik moe ben, ziek, en ik kan die sldjf post niet uit mn kop halen]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Nee, dan vind ik dat ik een mini post heb --" En voel ik me alsnog kut. Ik haat het echt dat ik in een krottenwijk woon en dat onze internet gewoon tyfus sloom is. Dat aoihfjdsjgf ding kan echt nooit iets goed doen.]


    { Aha :/ tja dan moet je het in word ff type en daarna overzetten naar Q? Is ook makkelijker als je lange teksten wilt type omdat je dan alles op je beeld ziet wat je typte :) en trustuh }

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:38 ]

    [ Slaap lekker xFreedom...
    Zullen we weer verder gaan haha?]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik zoen terug, stop dan na een tijdje 'Ik weet dat ik nu niet meer alleen ben' zeg ik terwijl ik hem aankijk 'Maar... Er zijn dingen die ik het liefst voor mijzelf hou Aedan...' zeg ik en leg mijn hoofd weer op zijn schouder.

    Don Smith
    Terwijl ik in de kring zit breken de zenuwen uit. Mijn geheim... mijn geheim, heb ik een geheim? Ik denk honderd keer na voordat ik eindelijk iets in mijn hoofd krijg, ja, ik heb een geheim.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 21:41 ]

    jasmine eberson

    'Wie moet eigenlijk nu een geheim vertellen?' Vraag ik aan de rest