• Het idee:

    Er is een 20 jarige die zojuist haar verloofde heeft gedumpt omdat ze hem niet leuk meer vond en niet goed meer met hem op kon schieten, Haar BF regelt een tripje naar Las Vegas voor wat afleiding en samen gaan ze er dan ook heen.. Dan is er nog Tom, die samen met zyn broer, Bill naar Las Vegas gaat voor de lol. Om even by te komen van alle concerten met Tokio Hotel. Wanneer het meisje té dronken raakt en Tom ook hebben ze samen de grootste lol. De volgende dag wordt het meisje plots wakker, half naakt in een bed. Ze rekt zich uit en ziet plots een ring om haar vinger. Ze begint te gillen als een gek. Wat is er de vorige avond gebeurt?!

    Ik doe met verassingen!
    1= BiLlPRinCeSs(Vriendin Georg)
    2= BoKillerDoll(Vriendin Tom)
    3= JOYCEDIAMOND(Schoonmaakster hotelkamer+ Gewone vriendin van hoofdrol)
    4= Flo (Hoofdrol)
    5= xTINKERBELL(1e Vriendin Bill+ Vriendin Ashton Kutcher)
    6= KimFootball(Vriendin Gustav)
    7= PersianQUEEN(Collega Hoofdrol= Vyand Hoofdrol = onder de naam Romy)
    8= PersianQUEEN(BF Hoofdrol+Latere vriendin Bill)

    Naam:
    Textje(leeftyd van 19t/m25):
    Plaatje:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EN IK WIL TOMSEX (:


    Lalalalalalalala.

    (...)Hmm Bootje, ik jou iets vraag moet x]
    Als ik er dan nu rollen by ga zoeken, moet dat dan gewoon in dit topic of niet? :P

    jah in dit topic moet alles <3


    when words fail, music speaks.

    @ Flo is goed :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Rachel
    Plaatje: http://s2.fotolog.com.ar/photo/l/000/616/616378_4250014464.jpg
    Text:
    Hee.ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyeliner.
    Ik ben gek op voetbale en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.
    Rol: De mooiste he Rose^^


    Music is the new sex

    Kies ff een nummertje Rachel want ze zyn allemaal mooi (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BOOOOOOO =D
    JY VOOR MY AANPASSEN DE TITEL? (H)(K)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gdn x]
    UND ik wil de rol die ik wil x]


    when words fail, music speaks.

    En Bootje, welke rol is dat? :P xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    # Name; Bo

    # Text; Hoi =) ik Ben BO. Ben 20 jaartjes I like peepz die ik kan vertrouwens en die ook vertrouwens hbbn in my, en die me alles durfen te vertellen <3 want dat doe ik ook by hen =) ToHo heeft gwn keiharde koewlheid music <3 Sow i love hun ^^ en Don't fuck with me! want anders blijft er helaas niks van je over [à] persoonlyk heb ik een voorkeur voor skateguy's =) of HipHop or something like that =) want dat is gwn hipheid x] maar zelf hou ik van streetdance But OK nou dit geval suckt sow ik ga Bye kinders! <3

    # Pic; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76157

    # Rol; 2,3 of 6 x]


    when words fail, music speaks.

    kies jij maar een rol =D info komt zo


    Lalalalalalalala.

    Naam: Paris

    Textje(leeftyd van 19t/m25): Haay people ;3.Ik ben Paris en ben 20 jaartjes oud,nouja pas net hoor.Ik hou enorm veel van shoppen en verder ga ik graag stappen met vrienden en doe vaak aan gokspelletjes.Ja ik ben er eigenlijk best wel versaafd aan.Verder hou ik van allerlei soorten muziek,maar rock en R&B scoort bij mij het hoogst.Oh voor ik het vergeet,ik zit onder breakdance en dat is dan ook mijn leven.Maar ik ga weer (:.Toedels;33

    Plaatje: KOMT!


    Lalalalalalalala.

    Ikke n_n
    rol 5 of 3 info komt n_n
    naam:
    joyce
    textje:
    Heeej mensen.Ik ben joyce en ik ben 21 jaar.Ik houw van reizen,alleja niet dat ik heel de wereld wil zien.maar las vegas lijkt mij helemaal geweldig om naartoe te gaan.Ik ben verloofd,maar ik weet niet voorwat.Ik kan zelfs niet met hem opschieten.Ik woon alleen ergens in een appartementje in duitsland.Best wel gezellig enzu.Af en toe zie ik mijn ouders nog is,maar daar heb ik op dit moment geen nood aan.Ik houw van uitgaan,gigantisch veel zelfs.Ik ben nog maar 21,dus mijn leven is zojuist begonnen.En ik feest er op los jha.Ik kom wel is veel de disco zat uitgestrompeld,maar dat doet er niet toe.Voor de rest?Is er niets,dus ik ga.<3
    plaatje:
    http://www.topnews.in/usa/files/megan-fox.jpg

    Je Weet wel die ene x]


    when words fail, music speaks.

    Iek Iek Ike,, Mag ik 3 ?!? Info komt zo


    Dunno ><

    Je Weet wel die ene x]


    WELKEE?? :PxD Zeg het maar gewoon :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3