• Het idee:

    Er is een 20 jarige die zojuist haar verloofde heeft gedumpt omdat ze hem niet leuk meer vond en niet goed meer met hem op kon schieten, Haar BF regelt een tripje naar Las Vegas voor wat afleiding en samen gaan ze er dan ook heen.. Dan is er nog Tom, die samen met zyn broer, Bill naar Las Vegas gaat voor de lol. Om even by te komen van alle concerten met Tokio Hotel. Wanneer het meisje té dronken raakt en Tom ook hebben ze samen de grootste lol. De volgende dag wordt het meisje plots wakker, half naakt in een bed. Ze rekt zich uit en ziet plots een ring om haar vinger. Ze begint te gillen als een gek. Wat is er de vorige avond gebeurt?!

    Ik doe met verassingen!
    1= BiLlPRinCeSs(Vriendin Georg)
    2= BoKillerDoll(Vriendin Tom)
    3= JOYCEDIAMOND(Schoonmaakster hotelkamer+ Gewone vriendin van hoofdrol)
    4= Flo (Hoofdrol)
    5= xTINKERBELL(1e Vriendin Bill+ Vriendin Ashton Kutcher)
    6= KimFootball(Vriendin Gustav)
    7= PersianQUEEN(Collega Hoofdrol= Vyand Hoofdrol = onder de naam Romy)
    8= PersianQUEEN(BF Hoofdrol+Latere vriendin Bill)

    Naam:
    Textje(leeftyd van 19t/m25):
    Plaatje:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JEWEL KOM, OP VERTEL VERTEL =D


    Lalalalalalalala.

    Jah :'D Tell me NOW!


    when words fail, music speaks.

    Bootje > Titel veranderen < xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DANKUU <3


    when words fail, music speaks.

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah BILL BILL BILL EN DAN ASHTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON BE JEALOUZ IK HEB DE MOOISTE ROL DIE JE KAN KRIJGEN (H) btw ik ga in mijn fotoboek plaatjes van Ashton zetten x]


    Lalalalalalalala.

    @ Parisjuu,


    Je gaat wel gedumpt worden door Bill hea xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Rol 6
    Naam: Kim
    Textje(leeftyd van 19t/m25): Hoii,ik ben dus Kim en 20 jaar oud maar lijk veel jonger en ik heb bruin haar en ben bets wel lang en erg dun. Ik hou erg van muziek enzo. Maar ook veel van me vrienden,ik kan niet zonder ze! Maar ik ga nu maar is hé? DOEI!!
    Plaatje: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00213/Pussycat_Dolls_Melo_213561m.jpg

    NOU EN,IK KRIJG DAARNA DIE VET SEXY AHSTON,MAAR MAG IK DAN NOG WEL BF ZIJN VAN BILLHOOFD?


    Lalalalalalalala.

    En trouwens ik wordt niet gedumpt,het gaat zo;

    "Paris ik moet je iets vertellen""Nou?""Ik maak het uit""Dat kan niet,want ik heb het gisteren al uitgemaakt""Ooh"

    xD


    Lalalalalalalala.

    Schatz, myn idee is dit:
    Je hebt met Bill en gaat vreemd met je seksmaatje Ashton, Bill komt erachter en dumpt je (A) Dan blyf jy nog wel een beetje friends met Bill maar geen BF omdat je vreemd bent gegaan (A) En na Bill kryg je dus een échte vaste relatie met Ashton xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oké oké x]


    Lalalalalalalala.

    Mwhuahahahahaa Parisjuu
    OMYGOSH JE GAAT FUCKING VREEMD :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JA EN HOE?NOU MET DE LEKKERSTE ACTEUR VAN DE HELE WERELD MAN =D


    Lalalalalalalala.

    Mahah,, ike vriendin Georg:D Will je laten weten waneer,, het eerste deel er op staat?! [A]


    Dunno ><

    Sorry voor mijn o zo late reactie,maar ROSE IK WIL MET JE TROUWEN:O JE BENT ZO LIEF^^ dat moest even^^


    Music is the new sex