• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric Crawford
    Ik ging tegen een boom aan staan leunen en keek van een afstand toe. De sfeer die hier hing beviel me wel. Het was zo huislijke. Een grote familie!

    Amy Price
    Ik liet Don los en rende op Brad af.
    "Brad!" riep ik uit, terwijl ik op hem sprong. Ik vroeg me af of hij me wel zou kunnen houden, of dat we beiden achterover zouden vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Amy!' riep ik blij uit toen ze op me af kwam gelopen. Ze sprong op me en ik kan haar gelukkig vangen, maar ik kon het niet houden en viel achteruit. Ik lag op de grond met Amy op me.
    'Jij hebt me blijkbaar gemist.' zei ik grinnikend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Je was veeeeeeeeel te lang weg!" riep ik blij uit. Ik ging lachend van hem af en stak mijn hand uit om hem recht te trekken.
    "Oh, trouwens Aedan is gay." melde ik maar meteen. Ik wees met mijn duim naar het koppeltje dat blijkbaar nog niets gemerkt had. Nou ja, ze waren ook te veel met zichzelf bezig nu.
    "Er kan een boom ontploffen en ze zouden het nog niet door hebben."

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:57 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik schrok er even van; maar dat was al snel voorbij. Zolang hij gelukkig was, was het goed zeker. 'Ja, want bomen kunnen echt wel ontploffen.' zei ik sarcastisch, maar kon het niet laten van even te lachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Ja! waarom niet?"
    Ik zag het al zo voor me. "En hoe was het? Heb je iets leuks gedaan? Ben je verlieeeeeefd?" Ik sprong enthousiast op en neer.
    "Heb je nieuwe vrienden gemaakt? Natuurlijk! Zijn het toffe! Hoe zij de mensen daar eigenlijk?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik moest even grinniken toen ik al haar vragen hoorde, zo kende ik haar weer.
    'Natuurlijk heb ik iets leuks gedaan, neen ik ben niet verlieeeeeefd, ja ik heb nieuwe vrienden gemaakt, natuurlijk zijn ze tof, dat is iedereen die met mij bevriend is en de mensen daar zijn heel vriendelijk.' antwoorde ik op al haar vragen tegelijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik grinnikte, toen hij al mijn vragen had beantwoord.
    "Oh en wat vind je van mijn nieuwe schoenen?"
    Ik nam mijn enkel en trok mijn been omhoog, zodat hij mijn schoenen goed zou zien. Eigenlijk was ik wel best lenig.
    En die random vraag was natuurlijk ook zeer typisch voor mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Fashioooooon.' zei ik grinnikend. Wat heb ik haar toch gemist met al haar random vragen. Haar zou niemand van de crew ooit vergeten, maar dan ook echt niemand.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "Je hebt echt veel gemist. We hebben vandaag allemaal onze geheimen verklapt."
    Ik keek hem een beetje donker aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Maar ik ga door, moet nog even naar huis, misscgien kom ik straks nog terug om wat te dansen.' zei ik tegen haar en gaf haar een knuffel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    Ik knuffelde hem snel terug en knikte.
    "Ok, zie je later."
    Ik draaide me om en huppelde terug tot bij Don. Hem keek ik met een stralende glimlach aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik draaide me om en liep in de richting van de jongen van daarnet.
    'Kom,' zei ik, 'dan breng ik je naar mijn huis.' zei ik en begon rustig in die richting te lopen.
    'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ik hem na een tijdje.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eadric Crawford
    "Eadric." antwoordde ik hem. Ik had al wat meer vertrouwen in hem. Ik had hem bezig gezien met het meisje van net. En hij leek wel een vriendelijk persoontje. Anders werd een onschuldig persoontje toch niet zo enthousiast bij het weerzien?
    "Wie was die hyperactieve eend van net?" vroeg ik met een kleine glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik grinnikte even. 'Amy, een vriendin en het jongste lid van onze crew.' glimlachte ik terug. Ik kreeg het gevoel dat hij me al wat meer vertrouwde. We waren bijna bij mijn huis aangekomen. We liepen het parkje al uit.
    'We zijn er.' zei ik na nog een 100 m stappen. ik stak de sleutel in het slot en deed de deur open.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ wait wait, niet zo snel, anders snap ik er niks meer van straks! ]