• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik glimlach opgelucht.
    "Maar ik zal het me toch niet snel riskeren om hakken aan te doen." mompelde ik, voortbordurend op mijn gedachten.
    Ik haakte mijn arm in de zijne. Zomaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Yo luitjes, ik moet naar beneden, tot morgen! :') ]

    {Ben ondertussen Asterix en Obelix aan het kijken! Hilarisch! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {Ben ondertussen Asterix en Obelix aan het kijken! Hilarisch! }

    [Ik ook! xD ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    prejudices schreef:
    [Yo luitjes, ik moet naar beneden, tot morgen! :') ]

    Jammer, tot morgen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric Crawford
    Ik strompelde een klein parkje binnen. Mijn enkel schrijnde en klopte en mijn hoofd sloeg open en dicht. Ik had een plek nodig om te rusten. Om te slapen. En wat was er nu beter dan een rustig parkje?
    Ik hoopte het maar. Mijn enkel kon mijn gewicht nog maar net dragen en de wond op mijn hoofd leek me niet al te gezond. Misschien moest ze wel genaaid worden.
    Ik liet me vallen op het eerste bankje dat ik tegen kwam. Doodmoe legde ik mijn hoofd op het koude, ruwe hout. Ik rilde en trok mijn benen op. Ik legde mijn armen rond mijn knieën en staarde voor me uit.
    Wat een kut leven. Wat deed ik hier. Misschien was ik toch beter dood.
    Misschien stierf ik wel. Als ik nu mijn ogen sloot, misschien werd ik niet meer wakker. De gedachte bracht me een vreemde gemoedsrust. Ik lette niet op de pijn in mijn hele lichaam en sloot mijn ogen.
    Misschien, heel misschien was het lot me gunstig gezind. En werd ik niet meer wakker.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Ik liep, na zes maanden in Zweden te hebben ggezeten; eindelijk terug naar het oude vertrouwde parkje van onze crew. Ik kwam van helemaal de andere kant en moest dus eerst heel het park doorlopen. OPeens zag ik iemand op een bankje liggen. Hij zat onder de verwondingen en het zag er eerlijk gezegd niet echt goed uit. Behulpzaam als ik ben, liep ik naar hem toe.
    'Ik kan je helpen met die verwondingen.' zei ik voorzichtig toen ik bij hem stond.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eadric Crawford
    Mijn ogen schoten open en ik ging meteen rechtop zitten.
    Ik keek de jongen voor me achterdochtig aan. Na mijn laatste ervaring met straatjongeren voelde ik me niet meer zo veilig.
    "Wie ben jij?" vroeg ik met schorre stem. Ik verstopte de pijn, zodat ik niet zwak zou lijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Doordat ik mijn arm in de zijne haakte, keek ik recht op Aedan en Zero. Ik haalde mijn neus op.
    "Ok, ik kan er mee leven dat hij gay is, maar moet hij persé zo klef zijn?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Ik ben Brad en mijn moeder is verpleegster, dus zij kan je wonden verzorgen en desnoods kan je een nachtje of wat langer in onze logeerkamer slapen.' zei ik. Natuurlijk zou ik eerst nog even gedag zeggen tegen de crew. Hopelijk had ik er niet teveel gemist in die zes maanden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eadric Crawford
    Ik overwoog de voor- en de nadelen. Misschien was hij wel niet zo vriendelijk als hij eruit zag, maar anderzijds. Veel had ik niet te verliezen en mijn wonden moesten hoe dan ook verzorgd worden.
    "Ok." mompelde ik voorzichtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    'Ik ga wel eerst nog even snel gedag zeggen tegen mijn vrienden, kom je anders even mee?' vroeg ik hem. Ik ging niet lang blijven, het was beter dat zijn wonden zo snel mogenlijk werden verzorgd. Ik zou morgen of daarna wel weer terug komen om te dansen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {OPROEP!
    graag een reactie van Don!}

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 10:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric Crawford
    Ik keek hem verward aan, waarom hielp hij me? Hij kende me niet eens.
    "Euh... Ik ga wel mee, denk ik."
    Ik ging wankel rechtstaan en hinkte naar hem toe. Op enkele meters van hem bleef ik staan. Dat was wel dicht genoeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brad Lloyd
    Hij hinkte naar me toe, nog een teken dat het nodig was om hem te helpen. Gelukkig was het niet ver meer van de crew.
    'Volg me.' zei ik en stapte wat trager zodat hij me kon bijhouden. Na een zeven tal minuutjes wareb we aangekomen.
    'Hey guys, guess who's back!' riep ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe