• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Jajaah, whatever. IK HEB HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]


    {IK OOK! Zijn ze bij jouw voetbal aan het kijken en willen geen eten maken? Bij mij namelijk wel (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    "Hei, Don." glimlach ik. Ik voelde een lichte blos zich over mijn wangen verspreiden.
    "Ga zitten." ik klop op de plek naast me en drink nog eens van mijn biertje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {IK HEB IJS!!!!!!!!!!!!!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {IK OOK! Zijn ze bij jouw voetbal aan het kijken en willen geen eten maken? Bij mij namelijk wel (no_chears)}


    [6 uur is ook echt een rót tijd om te gaan voetballen... vooral als je een 'voetbal' vader hebt, lol. Mijn ouders hebben gewoon chinees bestelt haha. ]

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {IK OOK! Zijn ze bij jouw voetbal aan het kijken en willen geen eten maken? Bij mij namelijk wel (no_chears)}

    [Ik was aan het kijken, mijn mama was naar de winkel en bij mijn meter, en toen ze eindelijk thuis was, kwam mijn tante toe.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Don Smith
    Ik ga naast Amy zitten en kijk even om me heen.
    'Eh, je weet wel... laatst, toen we die bal moesten gooien? En dan ons geheim moesten vertellen?' Zeg ik zachtjes. 'Toen heb ik mijn geheim niet vertelt... en die... die wil ik wel even kwijt.' Zeg ik nu heel snel.

    prejudices schreef:
    (...)

    [6 uur is ook echt een rót tijd om te gaan voetballen... vooral als je een 'voetbal' vader hebt, lol. Mijn ouders hebben gewoon chinees bestelt haha. ]


    {Grr.. Mn broertje kijkt het zelfs (Ik vind mijn broertje gay) hij heeft er niets mee en houd stug vol dat hij voetbal helemaal geweldig vind.. (joehoe)}

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Amy Price
    Ik schrik even, maar glimlach daarna. Ik leg geruststellend mijn hand op zijn schouder.
    "Ik wil graag naar je luisteren." glimlach ik. "Ik weet hoe het kan opluchten."
    Ergens vond ik het niet leuk dat iedereen nu mijn geheim kende, maar ik merkte geen verschil in hun houding tegenover mij. Gelukkig. Ik kon niet tegen medelijden.
    En ze moesten eens weten...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    'Bedankt.' glimlachte ik terug. Ik zag Don bij Amy zitten en begon te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {voetballers zijn eigenlijk geweldige acteurs}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Eh, nouja, het is niet heel ernstig ofzo hoor.' Zeg ik wanhopig, wil ik mijn geheim wel delen? Ik zucht, ik móet dit delen.
    'Ik eeh, ik heb in mijn leven té vaak, té kort verkering gehad.' Zeg ik snel, zonder de details te vertellen, de details die 100x erger zijn.

    JokerBaby schreef:
    {voetballers zijn eigenlijk geweldige acteurs}


    [ja, of geweldige aanstellers xd. ]

    Amy Price
    Ik goot de rest van het bier naar binnen, terwijl ik hem verward aankeek.
    "Zoals onenightstands bedoel je?" vroeg ik verbaasd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    prejudices schreef:
    (...)

    [ja, of geweldige aanstellers xd. ]

    {echt eh!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ETEN! ben zo terug ^^}


    Don't be like the rest of them, darling