• AANDACHT!!

    Ik ben gestopt met al mijn series,maar ik heb ze niet allemaal verwijderd want dat duurt te lang.Maar er komen er 3 nieuwe in de plaats,waar ik dus rollen voor zoek.

    belangrijk als je een rol wilt.Zeg een nummer.En niet van; ik tom willen,die altijd tom hebben,of van dat gedoe want dan krijg je zowiezo geen rol.Want ik kan er niet tegen dat mensen zo doen.Je kiest een nummer,je hebt die verassing,en als je er niet tevreden mee bent moest je u maar niet aanmelden!
    zeggen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe heeft geen goesting.Maar ik bedoel,als zowel de mensen die ik ken,of de mensen die ik niet ken zich niet houden aan de regel hierboven,hebben zei geen rol!

    dan nu de idejen!

    1.Je bent met je 3 beste vriendinnen juist afgestudeerd en omdat te vieren hebben jullie ouders een reis geboekt naar een heel ver,warm en exotisch land waar bijna niemand komt en jullie op jullie gemakje kunnen genieten van jullie vakantie voor de komenden paar maand.Maar op dat zelfde moment heeft tokio hotel een paar maand vrij af en komen ze naar juist het zelfde eilandje.
    rollen;
    Suprise 1. LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 2. zelf verzonnen personage vriendin georg
    Suprise 3. HoneyPoepx3 vriendin tom.
    Suprise 4. Nickaaii vriendin bill

    2.Tom en bill zijn niet bekend,maar ze hebben wel geld,veel aantrek van meiden en hun karakter is juist het zelfde.Ze wonen bij simone en hun stiefvader en zijn geen 19 maar 17!Simone vond het een goed idee om een typisch amerikaans meisje te adopteren.Ze is 16,bloedmooi,en typisch amerikaans.Hoe lang zal het duren voor ze zich aanpast in duitsland?En wat gebeurd er als ze smoorverliefd word op tom?
    [center]rollen;

    Suprise 1= xXPinkLadyXx vriendin tom
    Surpise 2= persianQUEEN vriendin gustav
    Suprise 3= JOYCEDIAMOND vriendin bill.
    Surpise 4= KimFootball vriendin georg
    speciale rol = persianQUEEN zusje tom en bill.[jha word vriendin gustav
    3.Simone is de baas van een modeblad.Ze krijgt er op een dag een nieuwe werkneemster bij.Ze is 17 en bloedmooi.Ze ziet er netjes uit alsof ze het perfecste meisje is op de wereld dat niets verkeerd doet en de wereld kan omtoveren tot een perfecte leefplek.Maar simone is de enigste die er zo over denkt.Het meisje doet zich alleen maar zo voor op het werk.Buiten het werk is ze een losgeslagen tiener dat sex heeft,drinkt,en een grote mond heeft.Tokio hotel is bekend en tom ontmoet het meisje ergens in een disco.Hij word er verliefd op,maar hij komt te weten dat het los geslagen tienermeisje waar hij zot van loopt de nette nieuwe werkneemster is van simone.
    rollen;

    Suprise 1= KimFootball=vriendin georg
    Suprise 2= xTINKERBELL vriendin bill
    Suprise 3= LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 4= nouszie vriendin tom


    wat ik moet weten voor de rollen;
    Naam:
    plaatje:
    tekst[liefst niet te kort en AN!]


    GOOD LUCK!En houw u aan de regel!

    o.O mag ik een rol?!


    Fight for you're love, cause it worth it

    Oké voor alle 3 de verhalen ene rol (A)

    Jij mag kiezen welke rol =D info komt


    Lalalalalalalala.

    Ikkuu wil voor alle 3 de verhalen verassing 2.
    Naam:
    Rose
    plaatje:
    In myn FB
    tekst[liefst niet te kort en AN!]
    Hallo Sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben 16 jaar jong. Dus totaal niet oud he! Ik heb geen hobby's en die heb ik ook niet nodig, want wat heb je er nou aan?! Ik hou van myn friends en van Boys, maar niet van player'z! Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer heb ik niet te zeggen! So bye!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Mandy

    plaatje:http://www.aolcdn.com/tvgalleries/sexiestreality06_rrrw-diem.jpg

    tekst[liefst niet te kort en AN!]
    Heey!!

    Ik ben Mandy en ik ben 16 jaartjes jong.
    Ik houdt van Zwemmen, Zingen, Schrijven en Pizza :P Past ook echt mooi in het rijtje ;)
    Maar ja, ik ben volgens de mensen om me heen, lief, nieuwschierig, eigenwijs en vooral rustig. Nou dan hebben ze me nog niet meegemaakt als ik druk ben xD. Ik geef ze gelijk, dat wil je niet meemaken :P Whaha, nee hoor, het valt wel mee.
    Ik weet eigenlijk niet echt meer wat ik moet zeggen, dus ik ga maar weer!!

    bye bye

    xXxXx-jes

    Mandy


    Fight for you're love, cause it worth it


    Ikkuu wil voor alle 3 de verhalen verassing 2.
    Naam:
    Rose
    plaatje:
    In myn FB
    tekst[liefst niet te kort en AN!]
    Hallo Sweetypops. Myn naam is Rose en ik ben 16 jaar jong. Dus totaal niet oud he! Ik heb geen hobby's en die heb ik ook niet nodig, want wat heb je er nou aan?! Ik hou van myn friends en van Boys, maar niet van player'z! Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer heb ik niet te zeggen! So bye!

    Lieverd,zouw je eerst 1 verhaal wille kieze ? n_n en als ik dan nog over heb zal ik u in de andere doen
    x3

    Naam: Mandy

    plaatje:http://www.aolcdn.com/tvgalleries/sexiestreality06_rrrw-diem.jpg

    tekst[liefst niet te kort en AN!]
    Heey!!

    Ik ben Mandy en ik ben 16 jaartjes jong.
    Ik houdt van Zwemmen, Zingen, Schrijven en Pizza :P Past ook echt mooi in het rijtje ;)
    Maar ja, ik ben volgens de mensen om me heen, lief, nieuwschierig, eigenwijs en vooral rustig. Nou dan hebben ze me nog niet meegemaakt als ik druk ben xD. Ik geef ze gelijk, dat wil je niet meemaken :P Whaha, nee hoor, het valt wel mee.
    Ik weet eigenlijk niet echt meer wat ik moet zeggen, dus ik ga maar weer!!

    bye bye

    xXxXx-jes

    Mandy

    voor welke rol en welk verhaal ? n_n

    o.O de rol is ook wel handig :P
    Mag ik voor alle drie de verhalen een rol en dan voor verhaal 1: Surprise 4
    Verhaal 2 (Daar wil ik het liefst in dus als er maar 1 mag dan deze): Surprise 1
    En verhaal 3: surprise 1


    Fight for you're love, cause it worth it

    Oké voor alle 3 de verhalen ene rol (A)

    Jij mag kiezen welke rol =D info komt

    Lieverd n_n zouw je zelf een rol willen kiezen ofso n_n en voor 1 verhaal , als ik erna nog over heb zal ik nog een rol in een ander verhaal geven.Maar kwil iedreen een kans late krijge n_n

    @ Joyce, dan verhaal 2 (A) :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam;Paris
    Plaatje;KOMT
    Tekstje;

    Haay people ;3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,nouja pas net hoor.Ik hou enorm veel van shoppen en verder ga ik graag stappen met vrienden en doe vaak aan gokspelletjes.Ja ik ben er eigenlijk best wel versaafd aan.Verder hou ik van allerlei soorten muziek,maar rock en R&B scoort bij mij het hoogst.Oh voor ik het vergeet,ik zit onder breakdance en dat is dan ook mijn leven.Maar ik ga weer (:.Toedels;33

    Verhaal;2
    Rol;Het liefste hoofdrol n_n


    Lalalalalalalala.

    Verhaal: 2
    Suprise: 2 maar maakt niet uit.
    Naam: Kim
    Plaatje: http://www.prosieben.de/imperia/md/images/music_und_cd/personenarchiv/P/pussycat_dolls_galerie/pussycat_dolls_05_303_404_James_White_-_Universal.jpg
    tekst[liefst niet te kort en AN!]: Hoii,ik ben dus Kim en ben 17 jaar oud. Ik ben best wel verwend maar ik doe wel aardig tegen mensen hoor ookal ben ik een huppelkut. Ik hou erg van muziek,vrienden en ehhm chocolade. Ik heb een hekel aan uitslovers en na-aapers en al die zooi. Ik hou van rustige muziek maar hele wilde muziek is ook vet x]. Verder heb ik niet veel info dus Tschús.

    verhaal 2
    suprise 1
    naam: Camille
    plaatje: http://mattkirsch.files.wordpress.com/2008/05/gossip-girl-200709070459458801.jpg
    tekst:
    Hallo, ik ben Camille en leef al 17 jaar op deze wereld. Ik hou van muziek en ik speel zelf piano. Mijn vriendinnen betekenen alles voor mij, als je hen aanraakt heb je met mij te maken. Want ik kan er niet tegen dat iemand mijn vriendinnen pijn doet. Ik hou helemaal niet van wannabe's en huppelkutten. Sporten is helemaal niets voor mij dus als je aan mij vraagt of ik meedoe met iets bv. voetbal of basketbal dan zeg ik meteen nee. Maar nu moet ik gaan, ik heb afgesproken met mijn vriendinnen.
    Daag. xx


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Joycieeee :P
    I WANT ROLLIIE 2 IN VERHAALTJAA 2 (H) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Anouschka
    plaatje: http://i243.photobucket.com/albums/ff100/Will_Turners_Girl/2461695828_9692576a65.jpg
    tekst[liefst niet te kort en AN!]
    Hallo ik ben Anouschka. Op dit moment 17 jaar oud en nog samen wonend met mijn ouders. In mijn vrije tijd ben ik graag bij mijn vrienden. Om uit te gaan of gewoon wat te gaan shoppen. Ik hou van feesten, zonder dat weet ik niet hoe ik me in de avonden moet vermaken. Jongens,dansen,drank. Je snapt me wel. Voor de rest is mijn leven redelijk normaal. Vind ik zelf dan. Alleen ik heb een bizarre verslaving. Zoals de ene is verslaafd aan sigaretten, de andere aan drugs. Maar ik aan lolly's. Geen idee hoe het kan, maar ik kan er amper zonder. Maar ik ga maar weer moet zo naar mijn werk toe. Bubaai «3


    ~

    o.O iedereen wil rol in verhaal 2. <--- sorry voor mijn O zo goede nederlands xD


    Fight for you're love, cause it worth it