• AANDACHT!!

    Ik ben gestopt met al mijn series,maar ik heb ze niet allemaal verwijderd want dat duurt te lang.Maar er komen er 3 nieuwe in de plaats,waar ik dus rollen voor zoek.

    belangrijk als je een rol wilt.Zeg een nummer.En niet van; ik tom willen,die altijd tom hebben,of van dat gedoe want dan krijg je zowiezo geen rol.Want ik kan er niet tegen dat mensen zo doen.Je kiest een nummer,je hebt die verassing,en als je er niet tevreden mee bent moest je u maar niet aanmelden!
    zeggen dat ik niet aan vriendjespolitiek doe heeft geen goesting.Maar ik bedoel,als zowel de mensen die ik ken,of de mensen die ik niet ken zich niet houden aan de regel hierboven,hebben zei geen rol!

    dan nu de idejen!

    1.Je bent met je 3 beste vriendinnen juist afgestudeerd en omdat te vieren hebben jullie ouders een reis geboekt naar een heel ver,warm en exotisch land waar bijna niemand komt en jullie op jullie gemakje kunnen genieten van jullie vakantie voor de komenden paar maand.Maar op dat zelfde moment heeft tokio hotel een paar maand vrij af en komen ze naar juist het zelfde eilandje.
    rollen;
    Suprise 1. LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 2. zelf verzonnen personage vriendin georg
    Suprise 3. HoneyPoepx3 vriendin tom.
    Suprise 4. Nickaaii vriendin bill

    2.Tom en bill zijn niet bekend,maar ze hebben wel geld,veel aantrek van meiden en hun karakter is juist het zelfde.Ze wonen bij simone en hun stiefvader en zijn geen 19 maar 17!Simone vond het een goed idee om een typisch amerikaans meisje te adopteren.Ze is 16,bloedmooi,en typisch amerikaans.Hoe lang zal het duren voor ze zich aanpast in duitsland?En wat gebeurd er als ze smoorverliefd word op tom?
    [center]rollen;

    Suprise 1= xXPinkLadyXx vriendin tom
    Surpise 2= persianQUEEN vriendin gustav
    Suprise 3= JOYCEDIAMOND vriendin bill.
    Surpise 4= KimFootball vriendin georg
    speciale rol = persianQUEEN zusje tom en bill.[jha word vriendin gustav
    3.Simone is de baas van een modeblad.Ze krijgt er op een dag een nieuwe werkneemster bij.Ze is 17 en bloedmooi.Ze ziet er netjes uit alsof ze het perfecste meisje is op de wereld dat niets verkeerd doet en de wereld kan omtoveren tot een perfecte leefplek.Maar simone is de enigste die er zo over denkt.Het meisje doet zich alleen maar zo voor op het werk.Buiten het werk is ze een losgeslagen tiener dat sex heeft,drinkt,en een grote mond heeft.Tokio hotel is bekend en tom ontmoet het meisje ergens in een disco.Hij word er verliefd op,maar hij komt te weten dat het los geslagen tienermeisje waar hij zot van loopt de nette nieuwe werkneemster is van simone.
    rollen;

    Suprise 1= KimFootball=vriendin georg
    Suprise 2= xTINKERBELL vriendin bill
    Suprise 3= LOLLIPOPx vriendin gustav
    Suprise 4= nouszie vriendin tom


    wat ik moet weten voor de rollen;
    Naam:
    plaatje:
    tekst[liefst niet te kort en AN!]


    GOOD LUCK!En houw u aan de regel!

    o.O hipheid!!
    Thnx voor de rol!!! (A)


    Fight for you're love, cause it worth it

    YES IK BEN VRIENDIN TOM YES DANKJE LIEFORD ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    JAAAAAAAAAAHHHH (H)
    Vriendin GUUSSTTAAAVV (H)(K)
    JoyciieePoyciiee, Ik ook rolletje mag in die andere serie('s) (A)? xD


    welke rol wil je nog ? n_n

    Laat Je Me Weten Als De Eerste Erop Staat?


    Take My Hand Take A Breath ...

    IK WIL!

    Info komt<3


    Naam: Annelies

    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    tekst[liefst niet te kort en AN!]

    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.Dan is er nog 1ding speciaal aan me.. maar dat kom je later te weten.En het niet een ding op trots op te zijn.




    See you

    (...)

    welke rol wil je nog ? n_n


    Maakt niet uit(A)
    Jy kies mag =D (H)(H)
    Jy = myn JOYCIEPOYCIE (H) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verhaal: 2

    Suprise: 4 maar maakt niet uit.

    Naam: Kim

    Plaatje: http://www.prosieben.de/imperia/md/images/music_und_cd/personenarchiv/P/pussycat_dolls_galerie/pussycat_dolls_05_303_404_James_White_-_Universal.jpg

    tekst[liefst niet te kort en AN!]: Hoii,ik ben dus Kim en ben 17 jaar oud. Ik ben best wel verwend maar ik doe wel aardig tegen mensen hoor ookal ben ik een huppelkut. Ik hou erg van muziek,vrienden en ehhm chocolade. Ik heb een hekel aan uitslovers en na-aapers en al die zooi. Ik hou van rustige muziek maar hele wilde muziek is ook vet x]. Verder heb ik niet veel info dus Tschús.

    Verhaal: 1

    Suprise: 2 maar maakt niet uit.

    Naam: Kim

    Plaatje: http://www.prosieben.de/imperia/md/images/music_und_cd/personenarchiv/P/pussycat_dolls_galerie/pussycat_dolls_05_303_404_James_White_-_Universal.jpg

    tekst[liefst niet te kort en AN!]: Hoii,ik ben dus Kim en ben 17 jaar oud. Ik ben best wel verwend maar ik doe wel aardig tegen mensen hoor ookal ben ik een huppelkut. Ik hou erg van muziek,vrienden en ehhm chocolade. Ik heb een hekel aan uitslovers en na-aapers en al die zooi. Ik hou van rustige muziek maar hele wilde muziek is ook vet x]. Verder heb ik niet veel info dus Tschús.

    (...)

    Maakt niet uit(A)
    Jy kies mag =D (H)(H)
    Jy = myn JOYCIEPOYCIE (H) xD

    jij speciale rol extra hebbe in 2 n_n

    IK WIL!

    Info komt<3


    Naam: Annelies

    plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    tekst[liefst niet te kort en AN!]

    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.Dan is er nog 1ding speciaal aan me.. maar dat kom je later te weten.En het niet een ding op trots op te zijn.




    See you

    welke wil je lieverd?n_n

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    IK HEB GEWOON DÉ GEWELDIGSTE ROL IN DE HELE FUCKING WERELD (H)(H)
    LOVE YOU JOYCIEPOYCIEE (H)(K)
    THNQUUUU,. (H)

    ZUSJE T&B + VRIENDIN GUSTAV (H)(H)(H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ahmm een goeie xD
    Kies ij maar (A)

    Maar uhmm je link deed het niet van die nieuwe Quiz vn photomodel :X

    Ahmm een goeie xD
    Kies ij maar (A)

    Maar uhmm je link deed het niet van die nieuwe Quiz vn photomodel :X

    Jha ik heb al mijn series nzu verwijderd omda ik er 3 nieuwe ging beginne.En niemand deed die van mij nzu,en ik vond ze nuja,ni zo geweldig.

    Aah okay ^^

    Mag ikke in 3 ook nog een rol(A)