• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Rollen:

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Gereserveerd - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Voor een rol dit invullen;

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje):


    Als je personage Thais spreekt moet het in de RPG Nederlands zijn, maar dan erbij zeggen dat het 'Thais' is.
    Reserveringen verlopen na een dag.
    Je hoeft niet te vragen om in te vullen, gewoon doen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:51 ]


    how dare you speak of grace

    Slush schreef:
    Naam: Jake Logan Smith
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Nationaliteit: Half Iers
    Uiterlijk:



    Hij is 1.75 en heeft een kleine six-pack. Hij heeft donkerbruine ogen en draagt vrijwel altijd een NY pet.
    Karakter: Mensen die hem niet goed kennen zien hem als een badboy, maar wie hem beter kent weet dat hij eigenlijk heel gevoelig is en dat hij vaak problemen heeft door zijn verleden. Waar zijn beste vriend is overleden aan kanker, daarom is hij er ook super erg tegen om te schelden met kanker. Wat hij voordat zijn vriend ziek werd overigens wel deed.
    Extra: Zijn ouders geven heel veel om hem. Hij woont al op zichzelf maar komt nog heel vaak langs bij zijn ouders om leuke dingen te doen samen met hen en zijn zusje.
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Nee


    Oee nice c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    prejudices schreef:
    Naam: Luke Jones
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Nationaliteit: 100% Engels
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar, volle lippen en knal blauwe ogen. Er zitten altijd liters gel in zijn haar, omdat hij het anders verschrikkelijk vind zitten. Hij heeft een six-pack, want hij gaat elke week minstens vijf keer naar de sportschool. Hij heeft wel een groot litteken op zijn rug, die heeft hij nog van een auto-ongeluk, waarbij zijn zusje is omgekomen.
    Karakter: Hij is een echte vrouwenverslinder, maar hij heeft nog nooit een echte relatie gehad. De meeste meisjes vielen op hem omdat hij zo 'knap' was. Maar qua gedrag is hij heel gesloten, en hij vertelt bijna niks over zichzelf. Wel kan hij heel druk en gezellig zijn als hij bij vrienden is.
    Extra: Zijn zusje is omgekomen bij een auto-ongeluk, hij praat er nooit over, maar hij heeft er nogsteeds elke dag verdriet om. Vooral omdat hij er nooit was geweest voor zijn zusje, terwijl zijn zusje wel een band met hem wou hebben.
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Nee


    Me like Ghehe :3


    The expert in anything, was once a beginner.

    prejudices schreef:
    Naam: Luke Jones
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Nationaliteit: 100% Engels
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar, volle lippen en knal blauwe ogen. Er zitten altijd liters gel in zijn haar, omdat hij het anders verschrikkelijk vind zitten. Hij heeft een six-pack, want hij gaat elke week minstens vijf keer naar de sportschool. Hij heeft wel een groot litteken op zijn rug, die heeft hij nog van een auto-ongeluk, waarbij zijn zusje is omgekomen.
    Karakter: Hij is een echte vrouwenverslinder, maar hij heeft nog nooit een echte relatie gehad. De meeste meisjes vielen op hem omdat hij zo 'knap' was. Maar qua gedrag is hij heel gesloten, en hij vertelt bijna niks over zichzelf. Wel kan hij heel druk en gezellig zijn als hij bij vrienden is.
    Extra: Zijn zusje is omgekomen bij een auto-ongeluk, hij praat er nooit over, maar hij heeft er nogsteeds elke dag verdriet om. Vooral omdat hij er nooit was geweest voor zijn zusje, terwijl zijn zusje wel een band met hem wou hebben.
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Nee


    _O_ Me like c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    prejudices schreef:
    Naam: Luke Jones
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Nationaliteit: 100% Engels
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar, volle lippen en knal blauwe ogen. Er zitten altijd liters gel in zijn haar, omdat hij het anders verschrikkelijk vind zitten. Hij heeft een six-pack, want hij gaat elke week minstens vijf keer naar de sportschool. Hij heeft wel een groot litteken op zijn rug, die heeft hij nog van een auto-ongeluk, waarbij zijn zusje is omgekomen.
    Karakter: Hij is een echte vrouwenverslinder, maar hij heeft nog nooit een echte relatie gehad. De meeste meisjes vielen op hem omdat hij zo 'knap' was. Maar qua gedrag is hij heel gesloten, en hij vertelt bijna niks over zichzelf. Wel kan hij heel druk en gezellig zijn als hij bij vrienden is.
    Extra: Zijn zusje is omgekomen bij een auto-ongeluk, hij praat er nooit over, maar hij heeft er nogsteeds elke dag verdriet om. Vooral omdat hij er nooit was geweest voor zijn zusje, terwijl zijn zusje wel een band met hem wou hebben.
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Nee


    Hier heb je trouwens een duidelijke foto:


    Don't be like the rest of them, darling

    c: Nice.. (A)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hier heb je trouwens een duidelijke foto:



    'k vond die andere foto ook wel duidelijk genoeg, toch?

    ik wil beginnen, mean. :')

    Naam: James Orlando Scagotti
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Half Italiaans half Amerikaans
    Uiterlijk:





    Karakter:/komt later
    Extra:/komt later
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Ja


    Don't be like the rest of them, darling

    prejudices schreef:
    (...)

    'k vond die andere foto ook wel duidelijk genoeg, toch?


    Weet niet.. Ik kwam hem tegen en dacht dat je er mischien iets aan had


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ook..!! c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    TheRumIsGone schreef:
    Naam: James Orlando Scagotti
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Half Italiaans half Amerikaans
    Uiterlijk:





    Karakter:/komt later
    Extra:/komt later
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Ja


    Wauw.. hij is knap c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    (...)

    Wauw.. hij is knap c:


    Ik ben het helemaal met je eens.


    Happy girls are the prettiest !

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Weet niet.. Ik kwam hem tegen en dacht dat je er mischien iets aan had


    ik bedoelde het niet stom ofzo hoor :'), maar, alsnog bedankt.

    TheRumIsGone schreef:
    Naam: James Orlando Scagotti
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Half Italiaans half Amerikaans
    Uiterlijk:





    Karakter:/komt later
    Extra:/komt later
    Spreekt Thais (ja/nee/een beetje): Ja


    Me Likes James(flower)


    The expert in anything, was once a beginner.

    Okei, ik ga een topic aanmaken (:
    Daar staan de regeltjes enzo (:


    how dare you speak of grace