• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    'Dat dacht ik toevallig ook.' grinnikt Kurt zachtjes tegen me en ik zie dat hij zijn kleding weer pakt en moeizaam gaat aankleden. Ik lach even om zijn gestuntel en pak mijn kleding dan ook maar en begin me ook aan te kleden.

    (Ik ben er weer. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik maak een spastische beweging door zijn gepor.
    "Oke geen avond eten voor Finyy" ik kijk hem lachend aan.
    "Oke en dat kind moet volwassen worden" ik begin weer te lachen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jep als je dat neit erg vid]:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [SCHOOL IS AFGELOPEN!]


    El Diablo.

    [jeeej]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Zonder nog een woord te zeggen, verliet ik met grote passen het glee lokaal en voelde hoe mijn blonde haar wild achter me aan danste.
    Je kon zeggen dat ik nog net niet het lokaal uit stormde.
    Het was toch tijd om naar huis te gaan en ik had echt geen zin nog één minuut in het bijzijn van bepaalde leerlingen te zijn.
    Ik wandelde op een snel tempo naar mijn auto, gooide letterlijk mijn spullen de koffer in en sloot deze hardhandig.



    Mercedes

    Ik bleef naar de deur kijken waar Quinn zonet was uitgelopen en draaide me om naar de anderen.
    "Babes, ik denk dat ik ook eens naar huis ga," Grijnsde ik. "Heb nog redelijk veel te doen en ik zie het nut niet om nog langer op school te blijven als dat niet nodig is."
    Ik stond op van mijn stoel en keek iedereen nog eens aan.
    "Tot morgen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alexys

    Met grote passen loop ik de parkeerplaats op, naar mijn auto.
    Eenmaal in de auto kijk ik even voor me uit.
    Ik kijk naar mijn polsen, vol littekens.
    Ik zucht, en begin met rijden.
    Ik ga dit doen, ik kan het gewoon niet meer..


    El Diablo.

    Kurt

    Als we aangekleed zijn kijk ik hem nog een keer aan. 'Dat was geweldig, Blaine.' zeg ik met fonkelende ogen, ik druk snel een kusje op zijn mond waarnaar ik weer naar voren klim en me daarna neer laat ploffen op de stoel.

    Finn

    'Oké, nu heb je het gedaan.' grinnik ik terwijl ik haar optil en het lokaal uitloop met haar waarnaar ik nog ''Tot morgen!'' na roep naar iedereen in het lokaal. Ik deed het gewoon om haar een klein beetje bang te maken, zodat ze niet weet wat ik van plan ben.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slaak een gilletje als Finn me optilt. Ik kan nog snel doei roepen en zwaaien naar Mercedes voor hij het lokaal uit loopt. In een pogin af te leiden geef ik hem kusjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    Al snel kom ik thuis aan, en parkeer de auto.
    Ik open de deur en loop gelijk door naar mijn kamer.
    Ik open een la en haal er een pistool uit, en doe de kogels erin.
    Snel pak ik nog mijn blackberry.
    Tot nooit meer.. verstuur ik naar iedereen, en pak dan het pistool.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Als we aangekleed zijn kijkt Kurt me nog een keer aan. 'Dat was geweldig, Blaine.' zegt Kurt met fonkelende ogen, hij drukt snel een kusje op mijn mond waarnaar hij weer naar voren klimt en laat zichzelf ploffen op de stoel. Ik klim achter hem aan en plof dan bij de stuur en geef een tedere zoen op zijn lippen. Ik hou mijn stuur vast en kijk hem aan. 'Waar moet ik heen rijden, Kurt?' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Ik heb met Rachel afgesproken om gelijk vanaf school met haar mee te gaan, dus naar school.' zeg ik glimlachend terug terwijl ik mijn gordel om doe en Blaine verliefd aan kijk.

    Finn

    Rachel geeft me kusjes en al snel ben ik afgeleid en zoen ik haar hartstochtelijk terug en zet ik haar weer neer, maar blijf ik haar zoenen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mercedes

    Wanneer ik mijn mobieltje voelde trillen, nam ik hem snel uit mijn broekzak en las wat er op stond.
    Mijn ogen werden groot van verbazing en als een bezetene liep ik naar de gang waar ik Finn en Rachel tegen kon houden.
    "Hebben jullie dat sms'je ook gekregen?" Vroeg ik half roepend. "Alexys stuurde tot nooit meer."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Net toen ik Finn terug wou pakken kwam Mercedes om het hoekje. "Geen idee" ik pakte mijn mobieltje. Owja in mijn tas. Ik zette mijn tas op de grond en begon te zoeken. Waar was verdomme men mobieltje??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik laat Rachel los en kijk op naar Mercedes en haal daarna mijn mobiel uit mijn zak. Ik had inderdaad een sms'je van Alexys. Ooit hadden we een keer onze nummers uitgewisseld, ik weet ook niet meer waarom. 'tot nooit meer..' lees ik waarna ik er geschrokken naar blijf staren. 'Denk je dat ze..-' vraag ik aan Mercedes zonder mijn zin af te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.