• Dikkie dik hier begint een middel te vormen ... i.p.v ( ) begint mijn figuur langzaam aan steeds meer de ) ( vorm aan te nemen. Mhiiiiihihihi! <3 <3 <3
    Ik sport me dus niet voor niets de kolere! <3


    Til hug og blod.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Te ingevallen is ook niet mooi bij mijn figuur, daar zijn mijn borsten te groot voor :')
    Maar inderdaad sportmaatjes. Ik ga met mijn beste vriendin één keer per week maar dan gebeurd er niet heel erg veel en als ik alleen ga ben ik er binnen een half uur weer mee klaar. Alleen een teamsport helpt en dat moet ik even zoeken, of dansen.


    Haha. Ik deed eerst 3x per week een uur. Afgelopen week was het 4x, vanaf volgende week ga ik 5 keer per week elke dag een uur sporten. :]
    Tenzij ik de volle dag moet werken, maar dan sport je ook al aardig wat, haha.
    En ja, je moet een maatje hebben waar je wel een leuke tijd mee hebt, maar die je er ook doorheen sleurt op moeilijke momenten en waar je samen mee verder komt.
    Ik kan bijvoorbeeld heel slecht rennen en na een minuut zet ik de loopband dan ook alweer op lopen... Terwijl als ik iemand zou hebben die bij wijze van spreke tegen me schreeuwt dat ik door moet gaan tot ik niet meer kan, het heel anders zou zijn. d:


    Til hug og blod.

    Jealous lol, maar wel goed van je!
    Ik ben zelf ook bezig, maar het wil nog niet helemaal lukken hahah


    As travars

    Oh wat goed! ^^
    Ik ben nog ) (
    Maar dat is alleen omdat ik blijkbaar geluk heb. Ik sport niet en ben ontzettend lui. Maar waarschijnlijk zal ik in een paar jaar wel minder geluk hebben en moet ik echt er wat aan gaan doen. ><

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:29 ]

    Cathedral schreef:
    Jealous lol, maar wel goed van je!
    Ik ben zelf ook bezig, maar het wil nog niet helemaal lukken hahah


    Jealous? Ik werk mezelf de pleuris ervoor! ._.
    Komt echt niet uit het niets aanwaaien hoor, lol.
    En als jij echt serieus bezig bent, ga je het ook vanzelf zien.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Haha. Ik deed eerst 3x per week een uur. Afgelopen week was het 4x, vanaf volgende week ga ik 5 keer per week elke dag een uur sporten. :]
    Tenzij ik de volle dag moet werken, maar dan sport je ook al aardig wat, haha.
    En ja, je moet een maatje hebben waar je wel een leuke tijd mee hebt, maar die je er ook doorheen sleurt op moeilijke momenten en waar je samen mee verder komt.
    Ik kan bijvoorbeeld heel slecht rennen en na een minuut zet ik de loopband dan ook alweer op lopen... Terwijl als ik iemand zou hebben die bij wijze van spreke tegen me schreeuwt dat ik door moet gaan tot ik niet meer kan, het heel anders zou zijn. d:

    Het klinkt echt als een zwak excuus maar tijd om 3 uur te sporten in een week heb ik simpelweg niet. De tijd die ik hie op Quiz doorbreng geef ik tegelijkertijd ook aan mijn huiswerk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)
    Het klinkt echt als een zwak excuus maar tijd om 3 uur te sporten in een week heb ik simpelweg niet. De tijd die ik hie op Quiz doorbreng geef ik tegelijkertijd ook aan mijn huiswerk.


    Ik sport via een fysio instelling, dus daar zitten kortere tijden per dag aan ... MAar de gemiddelde sportschool is toch vanaf een uur of 7 's ochtends tot een uur of 11 's avonds open?


    Til hug og blod.

    Ik begin ook eindelijk wat figuur te krijgen, haha ;D


    Believe in yourself.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik sport via een fysio instelling, dus daar zitten kortere tijden per dag aan ... MAar de gemiddelde sportschool is toch vanaf een uur of 7 's ochtends tot een uur of 11 's avonds open?


    Ik weet het maar als ik bij een sportschool wil komen moet ik of door een soort 'achterbuurt' bij ons of door het park en mijn moeder heeft dat liever niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Santos schreef:
    That's awesome. (:

    Pfff mijn lichaam heeft juist zoiets van: Sanne snoept niet meer en sport extra, laten we niet afvallen en juist aankomen. Altijd fijn. :Y)


    Same thing.


    SLOAN.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Ik weet het maar als ik bij een sportschool wil komen moet ik of door een soort 'achterbuurt' bij ons of door het park en mijn moeder heeft dat liever niet.


    Kan ze toch meelopen om je te brengen/halen? Voor haar ook gelijk een klein oefeningetje. d:


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Haha. Ik deed eerst 3x per week een uur. Afgelopen week was het 4x, vanaf volgende week ga ik 5 keer per week elke dag een uur sporten. :]
    Tenzij ik de volle dag moet werken, maar dan sport je ook al aardig wat, haha.
    En ja, je moet een maatje hebben waar je wel een leuke tijd mee hebt, maar die je er ook doorheen sleurt op moeilijke momenten en waar je samen mee verder komt.
    Ik kan bijvoorbeeld heel slecht rennen en na een minuut zet ik de loopband dan ook alweer op lopen... Terwijl als ik iemand zou hebben die bij wijze van spreke tegen me schreeuwt dat ik door moet gaan tot ik niet meer kan, het heel anders zou zijn. d:


    Wat sport je vooral, cardio? Krachttraining :3


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Wat sport je vooral, cardio? Krachttraining :3


    Voornamelijk kracht. Sterkere spieren betekent namelijk automatisch een groeiende conditie. Cardio doe ik ook wel, maar een heel stuk minder haha.


    Til hug og blod.

    Ga zo door, zou ik zeggen!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Yeaaaaaaaaaah goedzo baby <3
    Ben trots op je!


    -

    Turmoil schreef:
    (...)

    Voornamelijk kracht. Sterkere spieren betekent namelijk automatisch een groeiende conditie. Cardio doe ik ook wel, maar een heel stuk minder haha.


    Same thing. En ik ren een beetje op de loopband om mijn conditie te verbeteren. :3


    SLOAN.