• Dikkie dik hier begint een middel te vormen ... i.p.v ( ) begint mijn figuur langzaam aan steeds meer de ) ( vorm aan te nemen. Mhiiiiihihihi! <3 <3 <3
    Ik sport me dus niet voor niets de kolere! <3


    Til hug og blod.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Same thing. En ik ren een beetje op de loopband om mijn conditie te verbeteren. :3


    Dat laatste kan ik dus echt (nog) niet (volhouden). ;-;


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dat laatste kan ik dus echt (nog) niet (volhouden). ;-;


    Je moet het opbouwen. Eerst loop je gewoon 5 km per uur. Daarna 6 km per uur. 6.5 ect ect. Ik zit nu op 8 km per uur en ik hou dat nu een kwartier vol yay haha.


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Je moet het opbouwen. Eerst loop je gewoon 5 km per uur. Daarna 6 km per uur. 6.5 ect ect. Ik zit nu op 8 km per uur en ik hou dat nu een kwartier vol yay haha.


    Ik begin meestal bij 5, dat bouwt in diezelfde 10 minuten nog op naar 5,5 en bij 6 ga ik al vrij snel hijgen ... Als ik 'm dan op 7 of 8 gooi zodat ik wel moet rennen, houd ik het gemiddeld een minuut vol ofzo. Haha. :'D


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik begin meestal bij 5, dat bouwt in diezelfde 10 minuten nog op naar 5,5 en bij 6 ga ik al vrij snel hijgen ... Als ik 'm dan op 7 of 8 gooi zodat ik wel moet rennen, houd ik het gemiddeld een minuut vol ofzo. Haha. :'D


    Ahja, ik ben vrij fanatiek aangelegd en ik wil altijd beter zijn dan mijn sportschoolmaatje die dus langer sport al dan ik haha.


    SLOAN.

    Goed van je!
    Ik heb een goed figuur en da's maar goed ook want ik eet me juist helemaal de kolere. I love food.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Ahja, ik ben vrij fanatiek aangelegd en ik wil altijd beter zijn dan mijn sportschoolmaatje die dus langer sport al dan ik haha.


    Ja dat heb ik ook en ik heb m'n vader (mijn sportschoolmaatje meestal dus, haha) met sommige dingen al ingehaald - Ik doe ook veel meer als hij ... Maar rennen doet hij sowieso al niet dus daar kan ik ook moeilijk naar streven om in te halen. Maar ik zou zo graag ook willen kunnen rennen voor een lange tijd! D:


    Til hug og blod.

    Sting schreef:
    Goed van je!
    Ik heb een goed figuur en da's maar goed ook want ik eet me juist helemaal de kolere. I love food.


    Thanks (:
    Haha. I'm jelly. ;-;
    I love food, but food doesn't like me. Or too much. Ik wordt al dik als ik er naar kijk. ):


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Thanks (:
    Haha. I'm jelly. ;-;
    I love food, but food doesn't like me. Or too much. Ik wordt al dik als ik er naar kijk. ):

    Ik sport er wel naast hoor :]
    En lekker eten kan ook gezond zijn. Gewoon vol aan die Sojaburgers (cat)
    Haha nee, maar ik vind het wel echt goed van je.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je bedoeld de zandloper vorm. =)

    Miyavizm schreef:
    Je bedoeld de zandloper vorm. =)


    Ik weet wat ik bedoel. Maar dit staat gewoon leuker. :')


    Til hug og blod.

    wat goed!,

    ik ga van dit ) ( naar | | xdd

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:49 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Sting schreef:
    (...)
    Ik sport er wel naast hoor :]
    En lekker eten kan ook gezond zijn. Gewoon vol aan die Sojaburgers (cat)
    Haha nee, maar ik vind het wel echt goed van je.


    I know! Zelfs een kale en rauwe wortel is lekker. En zelfs dat wil al niet echt meewerken, haha. En Sojaburgers enzo zijn helaas te duur voor m'n ouders. ):
    Maar goed, kleinigheidjes houd je altijd. Zo kan ik weer tegen dingen die anderen vaak niet kunnen hebben. d:
    En dankjewel! :]


    Til hug og blod.

    Nice, mijn lichaam staat al zo xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lol ik dacht hier aan toen ik die titel las:


    You've cat to be kitten me right meow.

    TurtleNoises schreef:
    Lol ik dacht hier aan toen ik die titel las:


    Daar kwam het ook ongeveer op neer. :'D


    Til hug og blod.