• okay, i think it is time to say something:
    Dankjulliewel.
    Dankzij jullie ben ik verschillende dingen anders in gaan zien. Ik weet dat ik niet de gezelligste ben, en ik weet ook wel dat ik soms gewoon een bitch ben, maar ik voel me bij jullie op mijn gemak. Iets wat ik een jaar geleden nooit verwacht zou hebben. jullie hebben mij veranderd, op een positieve manier. en ik denk dat ik me, ondanks al het gezeik de laatste tijd, echt gelukkig kan noemen, doordat jullie hier voor me zijn, en omdat ik gewoon niet meer zonder jullie kan. We moeten heel snel weer wat gaan doen, en ik wil ook soon naar Belgenland om Chels en Kato te meeten (:

    iloveyou all <3



    Some things are changing too much.

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Jammer genoeg besef ik dat niet echt, toch niet op dit moment.
    Maar dus ik hou ook van jou zoals ik hierboven zei & Lianne van jou ook hé moppie ! Écht elk woord komt van mijn hart (;<3

    Alles wordt weer beter, echt, ik beloof het! En ik weet dat elk woord gemeend is, bij mij is het dat ook, je (jullie allemaal) kan altijd bij mij terecht! <3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ok dit moest even, ik kon het even niet meer aan.


    MY OVARIESS

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:44 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    ok dit moest even, ik kon het even niet meer aan.


    MY OVARIESS


    Dead


    What's so bad about being different?

    You're gonna laugh with this!

    Oké, het voetbal is afgelopen, dus ik trek naar mijn comfortabele nachtfort. (lees: bed) slaaplekker lieverds! <3333


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Basingstoke schreef:
    You're gonna laugh with this!

    HAHAHAHA IK HAD DIE AL GEZIEN, MAAR DIE BLIJFT GRAPPIG! DIE VIJF GAYLORDS TOCH HAHAHAHA


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind vooral Liam's gezicht echt geweldig, echt, ik zie hem zo al: "oeh" zeggen, hahaha


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    Ik vind vooral Liam's gezicht echt geweldig, echt, ik zie hem zo al: "oeh" zeggen, hahaha


    HAHAHAH Jaa x'D
    Btw, slaaplekker <333

    hahaha blijft geweldig dat plaatje ahahhaha.

    En Katoo slaap lekker lieverd <33333


    What's so bad about being different?

    Ik ga nog wat gossip girl kijken
    alvast: Slaaplekker <3333333

    Basingstoke schreef:
    Lieve lieve schatten,
    't is hier Chelsea. Ik dacht laat ik is wat posten.
    We hebben ons zo goed geamuseerd vorige zomer hier in het topic & in de tinychats. Elke dag verlangde ik naar het topic, naar jullie gezelschap. We weten bijna allés over elkaar, kennen elkaars zwakke punten en sterke eigenschappen. Waar we goed in zijn en waar iets minder. We kennen elkaar zeg maar door en door. Het is zonde dat we langzaam uit elkaar groeien, het had niet mogen zijn. & ik weet dat als we net zo een goede vriendinnen zijn zoals we altijd dachten, het wel goed zal komen. Het is bijna weer zomer, ya know. Oké, het zal nooit het zelfde zijn als vorige zomer. Omdat onze jongens nu ook groter - bekender zijn maar dat wil niet zeggen dat hiet hier niet meer leuk kan zijn. Als we allemaal onze krachten bundelen en hier in deze vriendschap weer energie steken, kan het weer tot iets fijn komen. Dat weet ik honderd procent zeker. Want jullie zijn geweldig, zowel innerlijk als uiterlijk. Nooit zullen jullie iemand van ons kwetsen, of toch niet met opzet. Jullie zijn leuk, lief, gezellig.. Het is echt alsof ik jullie al jaren ken. Jullie zijn een deel van mijn leven geworden en moest ik jullie verliezen dan zou ik een deel van mezelf kwijt zijn & dat wil ik zeker niet. Dat kan ik er ook niet bij hebben, daarom wil ik er alles aan doen om weer zo een fijne, lange gesprekken met jullie te hebben. Dat we weer 5 topics in een dag doen, gekke dansjes in tiny & elkaar meeten. Echt jullie zin zo geweldig, jullie beseffen het nog eens niet zelf volgens mij. Ik hou van jullie & ga proberen zo snel mogelijk weer in het topic te komen, maar ik besef dat ik even aan mezelf moet denken. Aangezien het niet zo heel goed gaat, maar het gaat al wat beter hoor. Weet dat je altijd bij me terecht kunt, ik ben slechts een DM - TWEET - (SMS) - MSNGESPREK weg. Verander jezelf nooit, voor niemand. Jullie zijn uniek en te kostbaar om te verpesten.Weet je nog dat ik mijn kleinkinderen later over jullie ging vertellen? Dat is nog altijd van toepassing hoor. Want als we echt zo sterk waren als we dachten, is dit zeker niet het einde, elke vriendschap kent zijn ups & down.
    Ik hou van jullie met mijn hele hart & dat zal ik altijd doen.


    Thankyou. i just fucking love you.


    Some things are changing too much.

    Hiyaa <3


    What's so bad about being different?

    ELLUW. IK HEB STUDYBREAK.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KATOO <33


    What's so bad about being different?

    En ik ben weg, ben naar een verjaardag, ben misschien vanavond online, dunno=
    BYE I LOVE YOU ALL <3


    What's so bad about being different?