• okay, i think it is time to say something:
    Dankjulliewel.
    Dankzij jullie ben ik verschillende dingen anders in gaan zien. Ik weet dat ik niet de gezelligste ben, en ik weet ook wel dat ik soms gewoon een bitch ben, maar ik voel me bij jullie op mijn gemak. Iets wat ik een jaar geleden nooit verwacht zou hebben. jullie hebben mij veranderd, op een positieve manier. en ik denk dat ik me, ondanks al het gezeik de laatste tijd, echt gelukkig kan noemen, doordat jullie hier voor me zijn, en omdat ik gewoon niet meer zonder jullie kan. We moeten heel snel weer wat gaan doen, en ik wil ook soon naar Belgenland om Chels en Kato te meeten (:

    iloveyou all <3



    Some things are changing too much.

    Hallo.
    Ik kan nog steeds elk moment in janken uitbarsten, want ik voel me zo gebroken en kut ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Heeeeeeeeeeeeeello!, (:


    every little thing is gonna be alright.

    MARIT. <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Oke ik voel me echt slecht dat k hier evht niet vaak meer ben geweest! 0.0
    Mr school deed echt stom de laats 2weken..
    Nu hb k proefwerkweek met maar 2 leerproefwerken dus hoef k eigenlijk bijna niks meer te doen en kan k weer hier zijn!. ;DDD


    every little thing is gonna be alright.

    Ik had deze week ook proefwerkweek en gisteren is er even iets gebeurd waardoor ik helemaal kapot ben, maar ja.
    Hoe is het met je? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Joaa wel goed! (: ik heb eeecht super veel zin om china! (: nog maar een week!

    En hoe is het met jou?
    Ik heb et een beetje meekregen, nj eignlijk weet k alleen da het om een jongen gaat, was het die waar je toen mee naar de film was geweest die van et voetballen. ):


    every little thing is gonna be alright.

    Ik was trouwens ff eten vndaar dt k nu pas wat stuur. XD


    every little thing is gonna be alright.

    Edible schreef:
    Joaa wel goed! (: ik heb eeecht super veel zin om china! (: nog maar een week!

    En hoe is het met jou?
    Ik heb et een beetje meekregen, nj eignlijk weet k alleen da het om een jongen gaat, was het die waar je toen mee naar de film was geweest die van et voetballen. ):
    Jup... Hij voelt niet meer dan hele goede vrienden, alleen dat kan later misschien nog veranderen, ja dat is ook lekker en sdgfhjdsgsdg ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    (...)Jup... Hij voelt niet meer dan hele goede vrienden, alleen dat kan later misschien nog veranderen, ja dat is ook lekker en sdgfhjdsgsdg ):


    Ja idd.... Daar heb je wat aan.. Het kan MISSCHIEN nog veranderen...
    het komt allemaal wel goed <3
    Je bent een hartstikke lieve meid en k weet zeker dt er snel genoeg een leukere jongen komt! (:


    every little thing is gonna be alright.

    Edible schreef:
    (...)

    Ja idd.... Daar heb je wat aan.. Het kan MISSCHIEN nog veranderen...
    het komt allemaal wel goed <3
    Je bent een hartstikke lieve meid en k weet zeker dt er snel genoeg een leukere jongen komt! (:
    Nah, ik ben toch niet goed genoeg (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    (...)Nah, ik ben toch niet goed genoeg (:


    oooh zeker wel!<3


    every little thing is gonna be alright.

    Edible schreef:
    (...)

    oooh zeker wel!<3
    Thanks love, maar ik kan op dit moment zulke dingen echt niet meer denken...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    (...)Thanks love, maar ik kan op dit moment zulke dingen echt niet meer denken...


    Ik snap het, op dit moment is het echt kut ,maar het komt wel goed! <3
    Ik weet het zeker! (:


    every little thing is gonna be alright.

    HEEEEEEEEEEUJ


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    KAAAAAAAAAATO! <3


    every little thing is gonna be alright.