• okay, i think it is time to say something:
    Dankjulliewel.
    Dankzij jullie ben ik verschillende dingen anders in gaan zien. Ik weet dat ik niet de gezelligste ben, en ik weet ook wel dat ik soms gewoon een bitch ben, maar ik voel me bij jullie op mijn gemak. Iets wat ik een jaar geleden nooit verwacht zou hebben. jullie hebben mij veranderd, op een positieve manier. en ik denk dat ik me, ondanks al het gezeik de laatste tijd, echt gelukkig kan noemen, doordat jullie hier voor me zijn, en omdat ik gewoon niet meer zonder jullie kan. We moeten heel snel weer wat gaan doen, en ik wil ook soon naar Belgenland om Chels en Kato te meeten (:

    iloveyou all <3



    Some things are changing too much.

    CHELSEA. <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    CHELSS <33


    What's so bad about being different?

    CHELSEAAA <33


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hoe is't?

    Basingstoke schreef:
    Hoe is't?

    Ik ben druk aan het schrijven c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ik ben druk aan het schrijven c:


    OH fijn om te horen, ga ik zo denk ik ook eens doen. maar dus ik las het topic terug en huh, zet er maar eentje online al (a')
    Oh ik keek net gossip girl de laatste afleveringen die ik heb in bad, because YOLOOOOOOOO

    GOED, VOOR HET EERST SINDS VANDAAG. MAAR OHMYGOD DKJGHDSGDSG.
    Oké dat soort dingen is het enige wat ik op dit moment kan zeggen c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Basingstoke schreef:
    Hoe is't?


    Met mij gaat het goed C:
    Ik word vrolijk van Narry gifs.. wah <3


    gewoon hoe harry naar niall kijkt ok? haha


    What's so bad about being different?

    Harrods schreef:
    GOED, VOOR HET EERST SINDS VANDAAG. MAAR OHMYGOD DKJGHDSGDSG.
    Oké dat soort dingen is het enige wat ik op dit moment kan zeggen c:


    Olaaa & hoe kom't het dat enkel dat lukt?

    Ik vind Harry's nieuwe tatoo trouwens wel mooi ^^

    Basingstoke schreef:
    Ik vind Harry's nieuwe tatoo trouwens wel mooi ^^

    Me tooooo c:


    What's so bad about being different?

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Olaaa & hoe kom't het dat enkel dat lukt?
    ]Nou, ik hou nogal heel heel heel erg veel van Fernando Torres en als ik volgend jaar slaag ga ik sowieso naar Liverpool en een voetbal wedstrijd en als alles met datums uitkomt, ga ik naar Liverpool - Chelsea EN GA IK DUS TORRES ZIEN WANT DIE SPEELT BIJ CHELSEA DKJHGDSJKGDFSG
    Maar, aangezien we volgend jaar naar Londen gaan van 1D en we nog een paar dagen hebben, gaan we dus ook naar het Chelsea stadion en de kans is er dat die spelers daar dan ook zijn. HOI TORRES DKJHGSDJKIG <333

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 21:46 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    (...)]Nou, ik hou nogal heel heel heel erg veel van Fernando Torres en als ik volgend jaar slaag ga ik sowieso naar Liverpool en een voetbal wedstrijd en als alles met datums uitkomt, ga ik naar Liverpool - Chelsea EN GA IK DUS TORRES ZIEN WANT DIE SPEELT BIJ CHELSEA DKJHGDSJKGDFSG
    Maar, aangezien we volgend jaar naar Londen gaan van 1D en we nog een paar dagen hebben, gaan we dus ook naar het Chelsea stadion en de kans is er dat die spelers daar dan ook zijn. HOI TORRES DKJHGSDJKIG <333


    Mhihihi,
    ik ben niet zo into voetbal maar ik vind hem wel iets hebben + ik supporter voor Chelsea vanwege de prachtige naam x'D


    Wah <3


    What's so bad about being different?

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Mhihihi,
    ik ben niet zo into voetbal maar ik vind hem wel iets hebben + ik supporter voor Chelsea vanwege de prachtige naam x'D

    TORRES = SEKS.


    If you spread your wings, you can fly away with me.