• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    {Haha.. Hm.. Jake komt zo denk ik (wbw) (Had er eerst overheen gelezen..)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Lizz kwam opeens overeind en trok haar huisje over har hoofd en voordat ze haar lippen weer op die van mij drukte liet ik mijn ogen nog even over die van haar glijden. Ik hoorde wat gerommel en opeens bedacht in me dat we nog altijd in de common room lagen. Ik duwde mezelf omhoog en vouwde mijn handen rond haar lichaam zodat ik op kon staan. Ik tilde haar naar de jongensslaapzaal en ik legde haar op mijn bed neer. Voordat ik me weer op haar storte trok ik mijn shirt nog over mijn hoofd en gooide deze ergens achter me in de kamer.

    Elisabeth
    Voordat Anthony zich weer over me heen boog, gaf ik mezelf de kans zijn gespierde bovenlichaam te bekijken. Een kleine grijns sierde mijn lippen.
    Ik trok hem naar me toe, en drukte zachte kusjes rond zijn schouder en nek.
    Ergens in zijn nek zoog ik, maar stopte zodat het net geen plekje werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [kga ff weg... examenleerstof vn fysica herhalen.. yeey :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cahty
    ''Goed!'' riep ik, en sloeg een beuker weg. ''Man, die dingen beginnen steeds irritanter te worden.'' mompelde ik geërgerd, en daalde naar beneden.
    Uiteindelijk stapte ik van mijn bezem af, en hijgde een beetje van de inspanning. ''Pauze.'' grijnsde ik, en plofte neer op de grond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liesje4ever schreef:
    [kga ff weg... examenleerstof vn fysica herhalen.. yeey :(]


    {Is het goed dat ik James and Jake dan ook verder laat lopen? }


    Don't be like the rest of them, darling

    [oeh oeh oeh(a)]

    Lily

    Met alle macht sloeg ze een beuker weg, voordat ze 'Goed!' naar me riep.
    Ze mompelde woorden die verloren gingen in een felle, onverwachtse windvlaag en zette de daling in. Ik ging haar achterna en sprong ook van mijn bezem.
    'Pauze!' grijnsde ze en plofte op de grond.
    Ik plofte naast haar neer. 'Heerlijk zo'n dag.' Vrolijk keek ik haar aan en streek met mijn vingers door de korte, groene sprietjes van het gras heen.
    'Heb ik je afgeleid?'

    Jake Eduward Black

    Zelf pak ik één van haar boeken en geef het aan haar, ik had geen zin om hier te blijfen staan, en ze zou waarschijnlijk ook niets zeggen. En daarbij, het jaar duurde nog wel even dus we zouden haar vast vaker tegen komen, 'Tot later' Zei ik tegen het meisje waarna ik me omdraaide en samen met James naar buiten liep.

    {Lalala, James and Jake are free and outside.. Who wants?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    Ik kreunde zachtjes toen ze in mijn nek zoog. Toen ze stopte drukte ik mijn lippen snel weer op die van haar. Ik zetten mijn benen aan wederzijdse van haar heupen en zachter bewoog ik over haar onderlichaam heen terwijl ik mijn handen weer naar haar borsten af liet glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik hapte naar adem toen hij dit keer degene was die bewegingen maakte met zijn onderlichaam, en terwijl ik mijn nagels in zijn rug zette trok ik hem naar me toe.
    Vanochtend had ik niet verwacht dat we zo zouden eindigen, maar wat maakte het uit? Dit was veel beter dan een voetmassage..
    Ik sloeg mijn ene arm rond zijn nek zodat hij the Dark Mark niet zou zien, en drukte zachte kusjes op zijn lippen terwijl mijn ademhaling versnelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Yue Witchsinner
    Ik ontving een warme glimlach, 'Dankjewel.' Een licht blosje verscheen op mijn wangen en draaide na nog één keer gekeken te hebben me om. Oké, Witchsinner, nu was het echt huiswerktijd. Het enige wat ik er tot nu toe van wist was dat het een kalmerings drankje was. Achja, die zou ik maar beter kunnen weten!

    [Sorry, ik was de hele dag weg.]


    ' Nyctophilia '

    Cathy
    Ik knikte. ''Ja, dankjewel.'' glimlachte ik oprecht, en liet me op mijn rug vallen. Ik keek naar de lucht, en zuchtte gelukzalig. Dit was lang geleden, en het liet me ook beseffen dat ik het véél vaker moest doen.

    [Kort, sorry :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    Jake Eduward Black

    Zelf pak ik één van haar boeken en geef het aan haar, ik had geen zin om hier te blijfen staan, en ze zou waarschijnlijk ook niets zeggen. En daarbij, het jaar duurde nog wel even dus we zouden haar vast vaker tegen komen, 'Tot later' Zei ik tegen het meisje waarna ik me omdraaide en samen met James naar buiten liep.

    {Lalala, James and Jake are free and outside.. Who wants?}


    [wij!]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [wij!]

    !!!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Cathy
    Ik knikte. ''Ja, dankjewel.'' glimlachte ik oprecht, en liet me op mijn rug vallen. Ik keek naar de lucht, en zuchtte gelukzalig. Dit was lang geleden, en het liet me ook beseffen dat ik het véél vaker moest doen.

    [Kort, sorry :c]


    Lily

    Ik strekte me uit en liet de bezem voorzichtig naast me neer vallen. De lucht was lichtblauw, met hier en daar een verdwaald schapenwolkje en de lucht had een aangename temperatuur.
    'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg ik en ik veerde overeind.

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [wij!]


    {XD Komen jullie naar hun toe of moet ik hun jullie kant opsturen? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling