• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [Laat ze maar naar hun komen als je wilt, ze zijn zo ongeveer knock out x'D Cathy in ieder geval]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [kom maar naar ons hihi(a)]

    Cathy
    Ik grinnikte zachtjes. ''Zeventien, en jij?'' vroeg ik haar, terwijl ik een beetje met het zand speelde.
    Net als Lily ging ik rechtzitten, en keek een beetje het veld rond. Ik was het niet gewend, zo leeg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Oke.. I think Valentijn is Gone btw.. XD Just like Poefff... XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, damn x'D.
    Laat hem eh.. Ook naar hun toe komen? Hij zal toch meedoen? Doe gewoon alsof hij ook uit de lucht kwam vliegen enzo hahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Jeah.. Mischien moest hij weg.. Offf beter, hij kreeg een beuker tegen zijn hooft en is naar madame plijster XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahahahhahaha x'DDD Dat is een goede. Dag belofte x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Indeed XD well done Cathy }

    Jake & James Black

    Warom was er zo weinig te doen hier? Naar de lessen gaan was duidelijk geen optie, gelukkig was er altijd zwerkbal nog, de hoop die ze hadden dat er niemand op het zwerkbal veld zou zijn vervloog al gauw toen ze het veld op liepen Cathy en Lily zagen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    In de verte zag ik twee personen aanlopen.
    Ah, James en Jake, die twee van vanochtend. Die twee knappe jonens.
    Ik liet me weer achterover in het zand vallen, maar zei verder niks. Nu maar hopen dat Lily haar mondje hield, en niks zei over Snape. Ik vertrouwde haar daar wel in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even snel met de honden wandelen ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily

    Vanuit de verte zag ik Jake en James aan komen lopen. Voor de zekerheid zei ik tegen haar, zachtjes: 'je geheim is veilig bij mij, dat weet je, hè?'
    Ik zwaaide naar Jake en James.
    'Ik vind ze knap,' zei ik tegen Cathy met een grijns.

    Cathy
    Ik glimlachte. ''Dankjewel.''
    ''Ik vind ze knap.'' zei ze opeens, en ik lachte. ''Ja, vooral die rechter -James-.'' grinnikte ik, terwijl ik hun bewegingen volgde.
    Dat van vanochtend.. Ik had een ochtendhumeur, begrijpelijk toch? Al helemaal als je uit je bed dondert.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily

    'Nee, die linker, Jake!' giechelde ik en ik liet mijn ogen langs zijn goddelijke lijf glijden.
    'Het zijn Zwadderaars,' constateerde ik. 'Eigenlijk zou ik ze niet aardig moeten vinden, maar dat lukt me niet.'

    Cathy
    Ik lachte. ''Oké, jij neemt Jake, ik neem James!'' grapte ik.
    ''Het zijn zwadderaars.'' zei ze, en met een teleurgesteld geluidje stemde ik in.
    ''eigenlijk zou ik ze niet aardig moeten vinden, maar dat lukt me niet.'' zei ze, en ik haalde mijn schouders op. ''Ik ken ze niet goed genoeg om aardig te vinden, maar hun uiterlijk zegt me genoeg.'' gaf ik op zachte toon toe, omdat ze dichterbij kwamen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ben uiteten dus reageer pas vanavond ergens weer;3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''