• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [OH my God(A) ik ging een halfjaar met iemand een tijdje terug. Ging mis enzo, but I still liked him soo much. Er is nu anderhalf jaar tot 2 jaar voorbij and I just asked him out on a date xD hij wil heel graag, maar aangezien er allerlei praatjes over ons geweest zijn op de opleiding (ERG lang en ingewikkeld verhaal) waar we zaten weet hij niet of het verstandig is, maar hij doet zo schattig nu <3 hij wil wel een prive bios afhuren, lol :P]

    Lily

    Ik keek bedenkelijk voor me uit. 'Ik weet het niet, eigenlijk. Volgensmij over een paar weken!'
    Ik keek weer naar de twee broers. 'Jullie zijn Drijvers, toch?'

    [by the weg, ik ga douchen!]

    .....

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:07 ]

    [Zeker weten. Het HG 6 keer helemaal gelezen :D en film 3x in de bios gezien :)]
    Carmen Savenna Riddle
    Tuurlijk kregen we weer huiswerk. Aangezien ik toch bijna nooit in de lessen kwam ging het via Uil ik had hier zo geen zin in. ik ga staan pak een paar boeken en minimaliseer ze zodat ze in mijn zakken kunnen. Ik stap de Common Room uit en loop uit de kerkers omhoog. Misschien kon ik nog wel een uit RavenClaw zover krijgen mijn huiswerk te doen. Ik zoek om Meyden en zie een jongen. (Liam.) hij zag er leuk uit. Goed om mijn huiswerk te doen. Ik loop naar hem toe aangezien hij alleen is. 'Heey kan je me helpen met mijn huiswerk?' Vraag ik vriendelijk terwijl ik op mijn lip bijt. Helpen. Ach ja. Hij zou toch alles doen. Ik hooguit 1 opdracht maar wist hij veel.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cathy
    Ik veerde een stukje omhoog. ''Oh, toevallig! Ik ook.'' grijnsde ik, en keek de tweeling aan. Dit kon nog wel eens leuk worden tijdens de wedstrijd.. Mensen onderschatten mijn krachten vaak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {thats so cute.. I never had a boyfriend.. }

    Jake Eduward Black

    'inderdaad' Andwoorde nu James, volgens mij had iemand er iets over gezecht waneer de wedstreid was maar als dat zo was was ik het duidelijk al vergeten.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Liesje4ever schreef:
    [shit ]

    Jennifer
    Zuchtend gooi ik de telefoon in een hoek en verstop mijn handen in mijn haren terwijl er een zouten traan over mijn wang loopt. Die telefoon was mijn enige kans op contact met Selina. Brieven komen bij haar ouders terecht en privacy kennen zij niet.
    Waarom verdomme moest nu ook bij een pleeggezin te recht komen. En dan nog wel van 2 magiehatende dreuzels...


    Summer Liz Weasley.

    Met een diepe zucht liep ik de klas uit, het was weer een saaie les geweest as always. En nu was het weer mijn taak om Ginny te halen, die nog steeds in bed lag. "Anny, kan jij even tegen Hagrid zeggen dat ik wat later ben, aangezien ik Ginny uit bed moet plukken?" "Doe ik, succes!" En ze stak haar duim op. "Bedankt." Mompelde ik en langzaam liep ik verder. Weer zuchtte ik, die Ginny, kwam ook nooit op tijd en dat was mijn tweelingzus. Er rende een eerstejaars langs me en ik grinnikte. Die waren altijd bang te laat te komen. Ik liep de hoek om en hoorde iemand snikken. Ik keek waar het vandaan kwam en zag een meisje zitten. Ik kende haar vaag en wist dat ze in Hufflepuff zat. Langzaam liep ik naar haar toe en ging naast haar zitten. "Gaat het?" Vroeg ik en met betraande ogen keek ze me aan.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    [OMG. Ik drie keer de hele serie boeken gelezen ;D]

    Liam Daniëlsche
    Plotseling stond er iemand in mijn zon. Vat me niet verkeerd op, maar ik hield van zon en nee, ik ben geen meisje.
    'Heey, kan je me helpen met mijn huiswerk?'
    Ik opende één oog en keek naar de persoon wat in mijn zon stond. Een meisje, en ze zag er zeker niet verkeerd uit! Ze beet twijfelend op haar lip, wat haar aantrekkelijker maakte.
    'Als helpen maken betekent, dan nee.'


    ' Nyctophilia '


    Iemand die Ryan wil meeten ? (:


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Jennifer
    'Gaat het?' vraagt er plots een meisje naast me. Verschrikt kijk ik op. ik had niemand horen binnen komen. Vlug veeg ik de tranen weg. 'Ja niets aan de hand.' probeer ik zo overtuigend mogelijk te zeggen want door de trilling in mijn stem mislukt.
    Het meisje laat zich naast me op de grond vallen. Even heb ik zin om haar alles te vertellen. Ik moet het gewoon iemand vertellen als ik het niet aan iemand vertel maken de schuldgevoelens me van binnen kapot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {



    Jullie jongens gaan toch niet winnen van Jake en James XD
    Moet nu gaan btw..n (no_chears)


    Don't be like the rest of them, darling

    [Trouwens, waar zijn we nu ?]

    Summer Liz Weasley.

    Geschrokken keek het meisje naast me me aan. "Ja, niets aan de hand." Probeerde ze me overtuigend te zeggen, maar ik geloofde er geen barst van. Ik was te goed in het zien van mensen die problemen hadden om te zien dat ze loog. "Vind je het heel erg als ik je niet geloof?" En ik keek haar vragend aan. Ze gaf me geen antwoord. "Oké dan, hoe heet je? Je zit in Hufflepuff toch?" En weer keek ik haar vragend aan. "Jennifer, en ja ik zit in Hufflepuff. En jij bent?" Ik hoorde nog steeds de trilling in haar stem. "Summer Weasley, misschien ken je mijn broers Fred en George, zijn bijna door de hele school bekend. Ik zit in Gryffindor. Maar vertel nu is, wat is er? Ik zie aan je dat er niet niets aan de hand is." En ik keek haar aan, ze slikte en ik zag de twijfeling of ze het zou vertellen of niet. "Als er niets is, oké, maar dan ga ik naar het Zwerkbalveld, daar was ik toch al opweg naar toe, aangezien ik toch al te laat ben." En ik wilde opstaan.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    [ Well yikes, ik moet richting mijn bed om te gaan slapen -__- XOXO ]


    ' Nyctophilia '

    Carmen Savenna Riddle
    'Als helpen maken betekent, dan nee.' Ik bekijk hem even snel. Hij had looks, maar hij weigerde me?! Death had allang geprobeerd hem te wurgen al was hij een gifslang. 1 minuut zonder hulp en je was een soor van dood. 'Nee dat betekent helpen niet. Ik heb de lessen een soort van gemist en ze sturen blijkbaar vanaf nu als ik iets mis het huiswerk via uil.' Zeg ik terwijl ik koppig in zijn zon blijf staan. Hij ging me wel helpen hoor. Tuurlijk kon ik dit alles al. Makkelijk. Behalve Dreuzelkunde dat was gewoon een stom vak zonder betekenis. Ik had altijd geluk gehad dat ik mijn moeders hersenen had geërfd. Zij had ook in RavenClaw gezeten.


    I'm finally back, Finally after a Year break