• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [shit ]

    Jennifer
    Zuchtend gooi ik de telefoon in een hoek en verstop mijn handen in mijn haren terwijl er een zouten traan over mijn wang loopt. Die telefoon was mijn enige kans op contact met Selina. Brieven komen bij haar ouders terecht en privacy kennen zij niet.
    Waarom verdomme moest nu ook bij een pleeggezin te recht komen. En dan nog wel van 2 magiehatende dreuzels...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eevee schreef:
    [ Anyone Liam Daniëlsche meeten? ]

    [Carmen wilt wel. Dan laats ze hen haar huiswerk doen ofzo xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {:( Ik moet gaaan (no_chears) Tot morgen! }

    Jake Eduward Black

    'Waarschijnlijk wel goed' Andwoorde ik glimlachend, 'Hoe gaat het met deze twee Griffyndors op zo'n zonovergoten dag als deze?' Vroeg ik haar dezelfde vraag, ze zag er niet lelijk uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily

    'Hoe gaat het met deze twee Gryffindors op zo'n zon overgoten dag als deze?' kaatste hij de vraag naar me terug.
    Ik begon te lachen en ging ik kleermakerszit voor hem zitten. 'Met mij gaat het uitstekend. Heerlijk vliegweertje.'
    Ik gebaarde naar de zeeblauwe lucht.

    [nooooooooo! Tot morgen :D]

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Carmen wilt wel. Dan laats ze hen haar huiswerk doen ofzo xD]


    [ Hahaha 's goed! Oooooh, dan kent Carmen Liam nog niet en dan valt ze zeker voor hem, hahaha! Who doesn't like boys in control (A) ]


    ' Nyctophilia '

    {ik kan de iPad nog even kapen (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waar is Liam? Dan kan ik Carmen erop af sturen. Ik ga hem ook even opzoeken in het Rollentopic :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cathy
    Ik grinnikte. ''Met mij ook prima.'' zei ik, terwijl ik mijn blik van de hemel scheurde en de tweeling aankeek. God, die James was echt een stuk.
    Ik lachte zachtjes om mijn eigen gedachten, en leunde naar achteren op mijn handen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    [Waar is Liam? Dan kan ik Carmen erop af sturen. Ik ga hem ook even opzoeken in het Rollentopic :)]


    [ Ik heb Liam niet beschreven in het topic, maar gewoon gereserveerd ;x.


    Meet Liam ;D Ik heb ook nog niet gespeeld met Liam, so yeah, where's Carmen? ]


    ' Nyctophilia '

    Jake Eduward Black

    'inderdaad, weet je waneer de wedstreid tussen Griffyndor en Slytherin is?' vroeg ik aan haar, ik had haar volgens mij wel eens zien vliegen, maar kon me niet herinneren wat ze speelde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eevee schreef:
    (...)

    [ Ik heb Liam niet beschreven in het topic, maar gewoon gereserveerd ;x.


    Meet Liam ;D Ik heb ook nog niet gespeeld met Liam, so yeah, where's Carmen? ]

    [OMG Gale. I love Liam. I am Claiming him!! Carmen is in the Common room van Slytherin daar kan je niet heen. Dus drop Liam maar ergens kan ik Carmen erheen sturen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [OMG Gale. I love Liam. I am Claiming him!! Carmen is in the Common room van Slytherin daar kan je niet heen. Dus drop Liam maar ergens kan ik Carmen erheen sturen :)]


    Okeeeeey, hahahaa. HG fan? :d


    ' Nyctophilia '

    Liesje4ever schreef:
    [shit ]

    Jennifer
    Zuchtend gooi ik de telefoon in een hoek en verstop mijn handen in mijn haren terwijl er een zouten traan over mijn wang loopt. Die telefoon was mijn enige kans op contact met Selina. Brieven komen bij haar ouders terecht en privacy kennen zij niet.
    Waarom verdomme moest nu ook bij een pleeggezin te recht komen. En dan nog wel van 2 magiehatende dreuzels...


    Zal ik Jennifer meeten en proberen haar op te vrolijken or something ?


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Liam Daniëlsche
    Ik had m'n toverstok simpelweg in mijn kontzak gestoken en struinde door de gangen van Hogwarts. Vandaag had ik eens geen zin in de lessen, een spijbeldag was voor mij geen probleem meer. Mensen maakten er zich ook geen zorgen meer om. Ik studeerde genoeg, haalde tienen en mijn OWLs verpestte ik ook niet.
    Al gauw kwam ik aan bij een lege Courtyard. Tja, iedereen zat nu toch in de lessen. Ik liep het veldje op waar ik me vervolgens op het gras liet neer vallen. Wat slaap in halen, zou geen kwaad zijn eigenlijk.


    ' Nyctophilia '

    [okeeee thanks :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'