• Dit is het vorige topic.



    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?


    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.



    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen - Rusland


    Poule B
    Nederland: 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken - Portugal
    Nederland - Duitsland


    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië - Kroatië
    Spanje - Ierland


    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Woensdag 13 juni, 20:45 tegen Duitsland.
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:16 ]


    The odds are néver in our favor.

    Fierte schreef:
    (...)
    Op sommige foto's kan hij lelijk kijken, maar over het algemeen kan hij er wel mee door. Maar goddelijk vind ik hem niet. Maar hij is dus zeker niet lelijk.

    Zijn lichaam wel. -wbw-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga nu VI Oranje op RTL4 kijken. Heerlijk programma over voetbal, leuker als die van Ned1, vind ik.

    Aragog schreef:
    3-1 geëindigd. Voor Kroatië. Had ik niet verwacht, to be honest. Misschien een gelijkstand ofzo ;p.


    Ik had wel verwacht dat ze zouden winnen
    Kroatië is zeker geen slechte ploeg

    zat net VI Oranje te kijken, die ene gast van Italië kan niet eens een shirt aantrekken haha

    Ik had weer een voorspelling goed!

    ik had voorspelt dat de stand zo zou zijn :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik had weer een voorspelling goed!

    ik had voorspelt dat de stand zo zou zijn :3


    Lol, ik heb tot nu toe alles fout gegokt, op Duitsland - Portugal na dan. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fierte schreef:
    Ik ga nu VI Oranje op RTL4 kijken. Heerlijk programma over voetbal, leuker als die van Ned1, vind ik.


    Ik vind Johan Derksen en van der Gijp echt hilarisch soms :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Verdomme, Robin moet er gewoon uit. Ik wou dat van Marwijk zijn bromance met hem eens opzij zette en Klaas-Jan eens in de basis zou laten starten zodat hij van Marwijk eindelijk kan bewijzen dat hij daar hoort. Ik weet zeker dat dat zelfs een extra motivatie voor hem gaat zijn, om te laten zien dat hij de betere spits in Oranje is.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Verdomme, Robin moet er gewoon uit. Ik wou dat van Marwijk zijn bromance met hem eens opzij zette en Klaas-Jan eens in de basis zou laten starten zodat hij van Marwijk eindelijk kan bewijzen dat hij daar hoort. Ik weet zeker dat dat zelfs een extra motivatie voor hem gaat zijn, om te laten zien dat hij de betere spits in Oranje is.

    Je hebt helemaal gelijk!

    Ik vind 't leuk dat iedereen denkt dat het probleem is opgelost met Huntelaar =3 Het hele elftal presteerde ondermaats, niet alleen RvP.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Saruman schreef:
    Ik vind 't leuk dat iedereen denkt dat het probleem is opgelost met Huntelaar =3 Het hele elftal presteerde ondermaats, niet alleen RvP.

    Het gaat er mij meer om dat die jongen helemaal geen kans krijgt, ondanks al zijn verdiensten. RvP speelt gewoon veel slechter in een oranje shirt dan in een rood shirt, maar van Marwijk blijft hem toch koppig opstellen. Daarbij lijkt Huntelaar op het moment veel gretiger. Verder ben ik het wel met je eens dat het hele elftal faalde als een mofo..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Het gaat er mij meer om dat die jongen helemaal geen kans krijgt, ondanks al zijn verdiensten. RvP speelt gewoon veel slechter in een oranje shirt dan in een rood shirt, maar van Marwijk blijft hem toch koppig opstellen. Daarbij lijkt Huntelaar op het moment veel gretiger. Verder ben ik het wel met je eens dat het hele elftal faalde als een mofo..


    Mwa, ik vond Afellay en Willems op zich nog wel redelijk spelen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Het gaat er mij meer om dat die jongen helemaal geen kans krijgt, ondanks al zijn verdiensten. RvP speelt gewoon veel slechter in een oranje shirt dan in een rood shirt, maar van Marwijk blijft hem toch koppig opstellen. Daarbij lijkt Huntelaar op het moment veel gretiger. Verder ben ik het wel met je eens dat het hele elftal faalde als een mofo..


    ^^ THIS! Ik weet niet wat van Persie heeft, maar bij Arsenal is hij véél beter. Ik dacht dat het kwam doordat hij misschien verkeerd staat en de bal steeds op rechts krijgt. Pff.


    The odds are néver in our favor.

    Ik snap ook echt niet waarom Boulahrouz niet in het veld staat. Zet die eens neer op de plek van Vlaar, eens zien hoe dat gaat.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Het gaat er mij meer om dat die jongen helemaal geen kans krijgt, ondanks al zijn verdiensten. RvP speelt gewoon veel slechter in een oranje shirt dan in een rood shirt, maar van Marwijk blijft hem toch koppig opstellen. Daarbij lijkt Huntelaar op het moment veel gretiger. Verder ben ik het wel met je eens dat het hele elftal faalde als een mofo..


    Lees dit, misschien helpt het.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli